چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرانسه محدودیت‌های برقرار شده برای مقابله با کرونا را به سراسر کشور گسترش داد

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، چهارشنبه شب ٣١ مارس، اعلام کرد که محدودیت‌های جاری در ١٩ شهرستان این کشور از شنبه شب آینده در به سراسر فرانسه به اجرا گذاشته می‌شود.

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، چهارشنبه شب ٣١ مارس، اعلام کرد که محدودیت‌های جاری در ١٩ شهرستان این کشور از شنبه شب آینده در به سراسر فرانسه به اجرا گذاشته می‌شود. علاوه بر این کلیۀ موسسات آموزشی نیز در سه هفتۀ آینده تعطیل خواهند شد.

امانوئل مکرون برای تشدید مقابله با شیوع ویروس کرونا تمهیدات جاری در برخی شهرستان‌ها به سراسر این کشور گسترش داد.

بر این اساس از سوم آوریل کلیۀ کسب و کارهای غیر ضروری برای سه هفته تعطیل خواهد شد. رفت و آمدهای میان استانی ممنوع خواهد بود و دور شدن از محل سکونت نیازمند اظهارنامه ویژه خواهد بود.  تصمیم مهمتر بسته بودن کلیۀ موسسات آموزشی از کودکستان تا پایان دورۀ دبیرستان در سه هفتۀ آینده خواهد بود. هفتۀ نخست آموزش از راه دور انجام خواهد گرفت و سپس به مدت دو هفته تعطیلات بهاری خواهد آمد. هر چند دانش آموزان دورۀ ابتدائی از ٢۶ آوریل به مدارس بازخواهند گشت، دبیرستان‌ها تا سوم ماه مه آموزش را تنها از راه دور دنبال خواهند کرد.

امانوئل مکرون با ارائۀ جزئیات تقویم واکسیناسیون، ابراز امیدواری کرد که از اواسط ماه مه برخی گشایش‌ها میسر گردد و در پایان تابستان بازیافتن زندگی عادی ممکن شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=108693 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x