پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فلامینگو برزیل با الهلال عربستان؛ جدال مدعیان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا؛ ویترین مسی

نازک بین: باز هم لیونل مسی و یک جایزه دیگر که به مجموعه افتخاراتش در ویترین خاطرات اضافه می شود. مراسم معرفی بهترین‌های فصل ۱۹-۲۰۱۸ فوتبال اسپانیا (لالیگا) در شهر مادرید برگزار شد. این مراسم چند سالی است توسط رسانه مارکا برگزار می‌شود. بر این اساس لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا باز هم موفق شد جایزه دی‌استفانو که به برترین بازیکن فصل اهدا می‌شود را بدست آورد. همچنین مسی که موفق شد آقای گل مسابقات شود جایزه پی چی چی که به برترین گلزن اهدا می‌شود را کسب کرد. مسی موفق شد با ۳۶ گل زده آقای گل مسابقات شود و ششمین عنوان پی چی چی خود را بدست آورد. فوق ستاره بارسلونا نتوانست در این مراسم حاضر شود و از طریق یک ویدئو جایزه خود رادریافت کرد و پیام خود را منتشر کرد. یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید هم جایزه زامورا که جایزه برترین دروازه‌بان سال است را بدست آورد. وی برای چهارمین بار موفق به کسب این جایزه می‌شود.اوبلاک در ۲۰ بازی از ۳۷ دیداری که به میدان رفت دروازه خود را بسته نگه داشت. جایزه میگوئل میگل مونیوز یا بهترین سرمربی فصل هم به خوزه بوردالاس سرمربی ختافه رسید. سرخیو راموس که به تازگی به بازی ۱۷۰ در تیم ملی اسپانیا رسیده است هم موفق شد عنوان برترین بازیکن ملی فوتبال اسپانیا را بدست آورد.

جام باشگاههای جهان

امشب در چارچوب کسب مقام پنجی جام باشگاه های جهان ۲ تیم السد قطر و اسپرانس تونس به مصاف هم خواهند رفت. مربی السد قطر در خصوص بازی امروز مقابل اسپرانس تونس در جام باشگاه‌های جهان گفت: امیدوار بودیم در نیمه نهایی حضور پیدا کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. ژاوی هرناندس، مربی قطری ها پیش از این جدال اظهار داشت: امیدوار بودیم که در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به میدان برویم ولی این اتفاق رخ نداد و اکنون باید تمام تلاشمان برای کسب رتبه پنجی انجام دهیم. وی ادامه داد: ما باید عملکردی خوب از خود به نمایش گذاریم تا برنده بازی شویم. السد قطر شنبه شب مقابل مونتری مکزیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به نیمه نهایی باز بماند.امروز فلامینگو برزیل و الهلال عربستان نیز در نیمه نهایی با هم به جدال خواهند پرداخت.

باشگاه لیورپول نیز که فصل گذشته قهرمان اروپا شد، امشب در لندن و از سری مسابقات جام اتحادیه با میزبان خود آستون ویلا روبرو و می شود و فرداشب نیز در دوحه قطر مقابل مونتری مکزیک به میدان خواهد رفت

برنامه بازی‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یوفا برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. بازی‌های رفت مانند دیدارهای برگشت در چهار روز و در دو هفته برگزار می‌شود.

این مرحله از هجدهم فوریه تا هجدهم مارس (۲۹ بهمن تا ۲۸ اسفند) ادامه پیدا می‌کند. دو روز بعد (بیستم مارس، اول فروردین ۹۹) قرعه‌کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در نیون سوییس انجام می‌شود تا مسیر تیم‌ها تا فینال سی‌ام می ۲۰۲۰ مشخص شود.

بازی‌های رفت

سه‌شنبه هجدهم فوریه (۲۹ بهمن)
دورتموند – پاری سن ژرمن
اتلتیکومادرید – لیورپول

چهارشنبه نوزدهم فوریه (۳۰ بهمن)
آتلانتا – والنسیا
تاتنهام – لایپزیگ

سه‌شنبه بیست و پنجم فوریه (۶ اسفند)
چلسی – بایرن مونیخ
ناپولی – بارسلونا

چهارشنبه بیست و ششم فوریه (۷ اسفند)
رئال مادرید – منچسترسیتی
لیون – یوونتوس

بازی های برگشت

سه‌شنبه دهم مارس (۲۰ اسفند)
والنسیا – آتلانتا
لایپزیگ – تاتنهام

چهارشنبه یازدهم مارس (۲۱ اسفند)
پاری سن ژرمن – دورتموند
لیورپول – اتلتیکومادرید

سه‌شنبه هفدهم مارس (۲۷ اسفند)
منچسترسیتی – رئال مادرید
یوونتوس – لیون

چهارشنبه هجدهم مارس (۲۸ اسفند)
بایرن مونیخ – چلسی
بارسلونا – ناپولی

قرعه‌ کشی بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، امروز در در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تیم ها حریفان شان را شناختند.

قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۰:
آپوئل – بازل
المپیاکوس – آرسنال
کلوب بروژ – منچستریونایتد
لودوگورتس – اینترمیلان
ختافه – آژاکس
روم – خنت
ولورهمپتون – اسپانیول
اسپورتینگ لیسبون – باشاک شهیر
بایرلورکوزن – پورتو
کوپنهاگن – سلتیک
کلوژ – سویا
آلکمار – لاسک
آینتراخت فرانکفورت – سالزبورگ
شاختار – بنفیکا
وولفسبورگ – مالمو
رنجرز – براگا

بازی‌های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه ۲۰ فبروری ۲۰۲۰ و بازی‌های دور برگشت یک هفته بعد برگزار خواهد شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=15443 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x