جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قربانیان روزانه کرونا در ایران همچنان بالای ۲۰۰ نفر است

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۹۸ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۲۱۵ بیمار نیز طی این ۲۴ ساعت جان خود را از دست دادند. تعداد استان‌های قرمز و هشدار در حالی امروز ۷ برابر شده که دیروز ۱۲ مرداد تنها ۲ استان قرمز و یک استان در وضعیت هشدار قرار داشتند
کرونا زندگی

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۹۸ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۲۱۵ بیمار نیز طی این ۲۴ ساعت جان خود را از دست دادند.

مطابق گزارش روزانه دکتر سیما لاری از دیروز تا امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۰۴ نفر بستری شده‌اند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور با احتساب این ارقام به ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

بنابر این گزارش در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

تاکنون ۲۷۰ هزار و ۲۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: درحال‌حاضر ۴۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استان‌های در وضعیت هشدار هم گفت: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

تعداد استان‌های قرمز و هشدار  در حالی امروز ۷ برابر شده که دیروز ۱۲ مرداد تنها ۲ استان قرمز و یک استان در وضعیت هشدار قرار داشتند.

https://akhbar-rooz.com/?p=42108 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x