جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

لندن – گزارشی از آکسیون اعتراضی علیه انتصابات حکومتی زیر نام انتخابات مجلس جمهوری اسلامی

 در اعتراض به بالماسکه انتخاباتی رژیم دار و شکنجه جمهوری اسلامی  و در اعتراض به لگدمال کردن اراده توده های ستمدیده در تعیین سرنوشت خویش توسط دیکتاتوری حاکم بر ایران و در حمایت از خواست کارگران و زحمتکشان در نابودی جمهوری اسلامی که با صراحت تمام در خیزش آبان ماه (۹۸) در بیش از ۱۶۰ شهر کشور فریاد زده شد، روز جمعه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ ، آکسیونی در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در لندن برگزار گردید. 

در جریان این آکسیون ، شعار های “مرگ بر جمهوری اسلامی” از سوی شرکت کنندگان یک لحظه قطع نشد و آن ها ضمن سردادن ده ها شعار مبارزاتی مختلف، به زبان های فارسی و انگلیسی نظیر “جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد”، “زندانی سیاسی به همت توده ها آزاد باید گردد”، “جمهوری اسلامی، قاتل زحمتکشان، نوکر غارتگران، نابود باید گردد” با فریاد “زنده باد انقلاب و سوسیالیسم” بر ضرورت نابودی جمهوری اسلامی به مثابه انتخاب و رای واقعی توده ها تاکید کردند.

در جریان این حرکت، تظاهرکنندگان پلاک کنسولگری جمهوری اسلامی را از ساختمان این کنسولگری کنده و زیر پا لگد مال نمودند. همچنین دو پلاکارد سازمان حاوی تصاویری از جنایات جمهوری اسلامی و عکس های جانباختگان قیام آبان ماه با شعار مرگ بر رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی در محل کنسولگری و درب ورودی آن نصب شد.

همچنین، در جریان این حرکت، یکی از مزدوران رژیم تلاش نمود با ایجاد درگیری با تظاهرکنندگان در جریان آکسیون اخلال ایجاد کند که برغم این که نامبرده به پلیس هم رجوع نمود ، اما در رسیدن به اهداف پلیدش موفق نگردید.

فعالین چریکهای فدایی خلق یکی از فراخوان دهندگان این حرکت بودند که از سوی جریانات سیاسی مختلف سازمان یافت. آکسیون امروز از ساعت ۱۲ آغاز و در ساعت ۲ بعد از ظهر با موفقیت به پایان رسید.

جمهوری اسلامی قاتل زحمتکشان، نوکر غارتگران، نابود باید گردد!

سرنگونی جمهوری اسلامی، انتخاب واقعی کارگران و ستمدیدگان !

فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در لندن – انگلستان

۲۱ فوریه ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=20957 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x