پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

متأسفانه یا خوشبختانه سران حکوت اسلامی ایران کاملاً از شعور و خرد بی بهره اند! – محمدعلی مهرآسا

بی جهت و دلیل نیست که حکومت ایران چنین درمانده و ذلیل شده و در عقب ماندگی گوی سبقت از همه ربوده است. زیرا کسانی که حاکمیّت را اداره می کنند و یا به نوعی به حاکمیّت وابسته اند، از نظر اندیشه و شعور در ردیف دیوانگان اگر نباشند، دستکمی از آنها هم ندارند. اظهار نظرهای سران این دولت که در روزنامه های درون ایران منعکس می شود، گواهی است بر نادانی و لاشعوری و نابخردی این جمع فرومایه که لاف عقل و شعور نیز می زنند.                                 

در روزنامه اطلاعات ۳۰ شهریور مطالبی از زبان فرهیختگانی که بدنه ی دولت و حکومت را تشکیل می دهند، نوشته شده بود که جز تأسف و سرافکندگی برای ما ایرانیان که هممیهن آنانیم در بر ندارد.

دقت فرمائید در گفتار این اعجوبه های خلقت که گویا از وضع دنیا و ساختار دولتها و حکومت های دیگر دنیا هیچ اطلاعی ندارند و تنها بد گوئی و ایراد سخنان زشت و ناسزا مغزشان را انباشته است و برایشان به صورت عادت و تداوم در آمده که به سران دیگر کشورها بویژه امریکا فحش و ناسزا نثار کنند.

در اطلاعات ۳۰ شهریور مطالبی از قول بعضی بزرگان دولت آمده است که اگر بر روی سرمان چغندر سبز نشود، معجزه به وقوع پیوسته است:

۱- حسین شریعتمداری که سردبیر روزنامه حکومتی کیهان است و باید از نظر فهم و کمال چیزی در چنته داشته باشد زیرا اداره روزنامه و سردبیری روزنامه کیهان نیازمند دانش و بینش و تعقل کامل است اما دریغ از خرد و شعور! اطلاعات از قول شریعتمداری نوشته است:

« ترور ترامپ از اهداف مهم ما است»

مسلم است برای آقای شریعتمداری لات و اوباش و دیگر سران حکومت اوباشان، ترور و کشتار در پله اول اندیشه و خواسته شان قرار دارد. این سخن حسین شریعتمداری از روی نفخ شکم نیست و از مغز پوسیده و پوکیده اش سرچشمه می گیرد و اگر بتواند بسیاری از سران حکومتهای امریکا و اروپا را خواهد کشت! اما خوشبختی اینجا است که اینها تنها نعره می زنند و سخنانشان هیچ بوئی از خرد و اندیشه وری نبرده است و حتی جرئت بیرون آمدن از خاک ایران را ندارند. آقای شریعتمداری اگر تنها نام رئیس جمهوری امریکا را برای ترور ذکر کرده است، استثنائی است بر ضد قاعده چون در حال حاضر تنها ترامپ است که حکومت ایران را تهدید می کند. وگرنه آقای شریعتمداری قاتلی حرفه ای است و دستش تا انتهای بازو به خون جوانان میهنمان ایران آغشته است. حسین شیعتمداری هم در کشتارهای انجام شده به دستور رهبرخامنه ای شرکت داشته و هم به حقیقت یک لات و آشغال کله پوک است که تنها حرفه لاتی و الواطی را با خود همراه دارد.

اما محسن رضائی عضو تشخیص مصلحت نظام نیز فرموده است:

«اگر ترامپ خود را تحویل ایران دهد، در مجازات او تخفیف خواهیم داد و حکم اعدام او به حبس ابد تغییر خواهد کرد!!»

آیا شما به این جانوری که چنین گوهری از دهان بیرون اندخته است و روی دوپا راه می رود و مانند انسان ناطقه دارد و سخن می گوید کلمه انسان اطلاق می فرمائید؟ آیا با چنین سخن دور از خرد و دانائی که هیچ دیوانه ای نمی تواند بر زبان آورد، چنین جانوری را انسان می گوئید؟ لطفاً سخنش را دو باره خوانی فرمائید تا هزیانهای یک آدم دیوانه را دریابید!

خواننده گرامی خواهش می کنم به این افاضات با دقت بنگرید و آن را با تأمل بخوانید تا میزان بلاهت رئیس سپاه پاسدارن زمان جنگ و عضور شورای مصلحت نظام کنونی بر شما معلوم و روشن گردد. می فرماید« اگر ترامپ خود را به جمهوری اسلامی تسلیم کند!» این سخن جز از یک مغز بی محتوا خارج نمی شود! گویا سردار رضائی گمان کرده است که ترامپ یکی از دزدان و محبوسان فراری ایران است که به بیرون ایران گریخته و آقای رضائی از او می خواهد خود را تسلیم نیروهای ایران کند. مغز من که از این گفتار چنان داغ شده است که مرا به هراس افکنده است! آخر بلاهت تا چه میزان؟

آری اینها هستند مقامات عالی رتبه دولت و حکومت ولایت فقیه! پس چه توقعی باید برای پیشرفت ایران داشته باشیم؟

حال توجه فرمائید وزیر امور خارجه رژیم یعنی جناب آقای ظریف چه افاضاتی استفراق کرده است!

آقای ظریف به شهادت همان روزنامه اطلاعات فرموده است:

«… ترامپ توبه کند، خسارات پرداخت کند، صدها میلیاردی که به مردم ما ضرر زده و سردار ما را شهید کرده جبران کند. اگر کرد که یک هفته که هیچ ۲۴ ساعته هم می تواند برای مذاکره با ایران برگردد به میز برجام! اما نمی تواند!!»

گویا این ابلهان بی سواد و بی معلومات هنوز به میزان ثروت و قدرت ایالات متحذه پی نبرده اند و نمی دانند که این کشور چیست و چه میزان نیرومند است. این همان کشوری که عراق را در مدت شش روز تسخیر کرد. همان عراقی که شما هشت سال با او جنگیدید و سر انجام با خفت و خواری شکست خورده عهد نامه صلح را امضا فرمودید. این کشور همان است که در بروز مرض کوئید ۱۹ یا کرونا به هر فرد امریکائی ۱۲۰۰ دلار کمک مالی کرد. جمعیت این کشور بالای ۳۰۰ میلیون است. اکنون این ۳۰۰ میلون را در ۱۲۰۰ ضرب بفرمائید تا میزان کمک دولت مشخص شود. عدد به دست آمده چنین است:

۳۰۰۰۰۰۰۰۰× ۱۲۰۰=۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

یعنی ۳۶۰ میلیارد دلار به مردم امریکا کمک نقدی کرد. گویا بودجه کل سالانه دولت فخیمه ولایت فقیه چیزی در حدود ۷۰ میلیارد دلار یعنی یک پنجم این مقدار است.

حال جناب وزیر امور خارجه ولایت فقیه از رئیس این کشور می خواهد به دست بوسی خامنه رود و با او به مذاکره بنشیند گه گزندی به کشور امریکا نرسد!! جل الخالق ازبلاهت این سیاستمداران ایرانی!

تنها رضائی گرفتار چنین مرضی نیست. بل اکثریّت سران حکومت ولایت فقیه میزان خرد و معلوماتشان در همین حدود است و با هم همسانند. خود حضرت ولایت فقیه نیز دستکمی از بقیه ندارد و میزان معلوماتش در همان حدود عربی خوانی و تصریف افعال عربی است.

من در دو سه سال اول انقلاب با او تماس داشته و همصحبت شده ام. آن زمان دری وری و نا به جا بسیار سخن می گفت که گاه من به زحمت خنده خود را کنترل می کردم. البته آن زمان هیچ مسئولیّتی به او نسپرده بودند اما همه جا بود و در همه کار اظهار فضل می فرمود. تا این که هاشمی رفسنجانی سقط شده با گفتن یک دروغ بزرگ او را تعیین شده از سوی خمینی معرفی کرد و با همین دروغ رفسنجانی، آخوند خامنه ای رهبر ایران بدبخت و فلکزده شد.

در همان روزنامه خواندم که رهبر با فضیلت نظان اسلامی دری سفته است به این شرح:

«جنگ هشت ساله با عراق از عقلانی ترین بخش های تاریخ ما بود!!!»

دقت فرمائید جنگی که صدها میلیارد دلار خسارت به ایران  زد و صدها هزار جوان بیچاره فدای عمامه ی این بی شرفها شدند، از نظر خامنه ای جلاد عقلانی ترین بخش تاریخ ایران بوده است.

پرسش من این است که شما خواننده گرامی برای این جانور چه پاسخی دارید؟

اکنون این ایران و ایرانی ها هستند که باید مصیبت وجود این رهبر بی مایه را تحمل کنند و زندگی خود را درزیر سایه این رهبر با فقر و فلاکت ادامه دهند. واقعاً اگر پروردگاری وجود داشته باشد،  باید از او پرسید ملت ایران چه گناه بزرگی مرتکب شده است که چنین سرنوشتی را برایش رقم زده اید.

بدبختی های حاصل از انقلاب سال ۱۳۵۷ برای ملت ایران را تمام مردم دنیا آگاهند و بسیاری نیز به حال این ملت غصه و تأسف می خورند. اما بسیاری هم می گویند خودتان چوب بر فرق خود کوبیدید پس اکنون درد و محنتش را هم بکشید و تحمل کنید.

کالیفرنیا            دکتر محمد علی مهرآسا      22/9/2020

https://akhbar-rooz.com/?p=47812 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x