جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محرومیت جودوی ایران دائمی شد، هت تریک بانوان ووشوکار در جهان

هت تریک بانوان ووشوکار در جهان

فدراسیون جهانی جودو اعلام کرد تا مادامی که فدراسیون جودوی ایران مبارزه با ورزشکاران اسرائیل را قبول نکند از حضور در کلیه مسابقات و فعالیتهای بین‌المللی محروم خواهد بود.

سایت فدراسیون جهانی جودو خبر داده است، بدنبال اتفاقاتی که در مسابقات جودوی قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در توکیو رخ داد، محرومیت نهایی فدراسیون جودوی ایران از حضور در تمامی مسابقات و رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی توسط فدراسیون جهانی جودو اعلام شد.

فدراسیون جهانی جودو در بیانیه ای حکم نهایی را در مورد فدراسیون جودوی ایران صادر کرد و نوشت: فدراسیون جودوی ایران تا زمانی‌که تضمین محکمی مبنی بر اینکه ثابت کند که به اساسنامه فدراسیون جهانی پایبند است و قبول کند که ورزشکارانش مقابل ورزشکاران اسرائیلی مسابقه خواهند داد، از حضور در تمامی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی محروم خواهد بود.

در این بیانیه، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، فدراسیون ایران را متهم به تخطی از منشور المپیک و کدهای اخلاقی IOC کرده است.

طبق اعلام فدراسیون جهانی جودو، فدراسیون ایران تا ۲۱ روز فرصت دارد به دادگاه حکمیت ورزش نسبت به این حکم اعتراض کند.

ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ – چین
هت تریک بانوان ووشوکار در جهان/ الهه منصوریان هم طلا گرفت

سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان ایران با برتری مقابل حریف خود قهرمان جهان شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ چین که به میزبانی شهر شانگهای در حال پیگیری است، عصر امروز (سه‌شنبه) ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸ سانداکار وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تیم ملی بانوان، در فینال این وزن با شکست دادن  “اژه شاکر” ووشوکار تیم ملی ترکیه، به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

پیش از این نیز شهربانو منصوریان در ۷۰ کیلوگرم و مریم هاشمی نیز در ۷۵ کیلوگرم، دو مدال طلا را برای تیم‌ بانوان به دست آورده بودند. به این ترتیب سانداکاران تیم بانوان با کسب سه مدال طلا با سه سانداکار، بهترین عملکرد را از خود به جای‌ گذاشتند.

۵ سانداکار تیم مردان ایران نیز از لحظاتی دیگر در مرحله‌ نیمه‌نهایی به مصاف رقبای خود می‌روند

https://akhbar-rooz.com/?p=8908 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x