جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محکومیت ۱۳ ماه زندان برای جعفر عظیم زاده

بیوگرافی پر رنج جعفر عظیم زاده

برگرفته از صفحه اینستاگرام اکرم رحیم پور (همسر جعفر عظیم زاده ) :

دیروز حکم یک سال و یک ماه زندان (علاوه بر حکم ۵سال قبلی) به جعفر عظیم زاده ابلاغ شد.
سه شنبه هفته گذشته پس از اتمام دادگاه جعفر برایم پیامکی تحت عنوان حکم صادر شد آمد در اقدامی بی سابقه و حیرت انگیز قوه‌ قضائیه جمهوری اسلامی ظرف مدت ۲۰ روز از مورخه ۹۹/۲/۲۲ الی۹۹/۳/۱۳یک کارگر حق طلب زندانی رابه دلیل اعتراض نوشتاری و بیانی به قطع بیمه درمان زندانیان سیاسی و غیر سیاسی در سال گذشته و اعتراض به صدور احکام سنگین علیه کارگران هفت تپه و کارگران شرکت کننده در مراسم روز جهانی کارگر در مقابل مجلس با اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی هم مورد بازجوئی و بازپرسی قرار داد هم برایش دادگاه برگزار کرد.
جعفر حاضر نشده بود در این دادگاه شرکت کند اما او را با اعلام اینکه شرکت در این دادگاه جبری است وادار به حضور در دادگاه کردند.
دیروز جعفر حین ابلاغ حکم در مقابل سوال منشی قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که از او پرسیده بود در دادگاه تجدیدنظر اعتراض خواهی داد یا نه؟ اعلام کرد:من همانطور که میدانید حاضر به شرکت در این دادگاه هم نبودم چه برسد به دادگاه تجدیدنظر
به قاضی افشاری بگوئید من بزودی اعتراض خود را رو به افکار عمومی و در دادگاهی به وسعت ایران وبا شرکت هیات منصفه ای هشتاد میلیون نفری ارائه خواهم داد.

https://akhbar-rooz.com/?p=33798 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x