چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز پرخطر در کرج یک هفته تعطیل می شود

استاندار البرز از تعطیلی یک هفته ای مراکز پرخطر در کرج خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عزیزاله شهبازی در گفتگو با برنامه پیگیری عصر دوشنبه از اعمال محدودیت های جدید فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا در کرج خبر داد و گفت: با اعلام شدن وضعیت قرمز در کرج، این محدودیت ها که پیش از این در ۵ شهرستان استان اعمال شده بود، در کرج نیز اجرا می شود.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه از ۱۴ خردادماه گذشته آمار مراجعات و بستری ها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان به شدت افزایش یافته و نیاز به تخت های بیمارستانی و دستگاه های کمک تنفسی بطور چشمگیری بیشتر شده است، محدودیت های جدید اعمال می شود.

شهبازی با بیان اینکه در یک هفته اخیر آمار ابتلا و فوتی ها به شدت افزایش یافته تصریح کرد: پیش از این در فردیس، اشتهارد، نظر آباد، ساوجبلاغ و طالقان وضعیت قرمز اعلام شده بود و امروز در کرج نیز این شرایط برقرار است.

شهبازی محدودیت‌ها را شامل تعطیلی مراکز پرتجمع از جمله مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها دانست.

وی همچنین گفت: استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه نیز تعطیل می‌شوند.

استاندار البرز به تعطیلی موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی اشاره کرد و گفت: مساجد و مصلی‌ها نیز تعطیل است و از برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

شهبازی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های از جمله کشتی و کاراته، گفت: کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها نیز تعطیل می‌شود.

وی همچنین به به تعطیلی باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی نیز اشاره کرد و گفت: نماز جمعه نیز تعطیل است.

https://akhbar-rooz.com/?p=39289 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x