پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مربی نجیب بلژیکی نظام هم شکایت کرد! رئال؛ منچستر، یونتوس به اضافه مورینیو

مسابقات قهرمانی اروپا

نازک بین: طبق معمول پرونده دیگری علیه فدراسیون فوتبال فاسد جمهوری اسلامی فاسدتر در دستگاه قضائی بلژیک و بخش حقوقی فیفا توسط مارک ویلموتس باز و به جریان افتاده است. مربی نجیب بلژیکی در توئیتی رسما اعلام کرد که قرارداد او و دستیارانش از سوی فدراسیون فوتبال این نظام به طور جدی نقض شده و وکلایش پیگیر این موضوع هستند. وی در حساب رسمی‌اش در توئیتر اختلافات را علنی کرد و نوشت: «شایعات منتشر شده در رسانه‌های ایران را دیده‌ام و این شایعات به هیچ وجه صحت ندارند؟!»

وی ادامه داده است: واقعیت این است که وضعیتی غیرقابل تحمل برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی بند‌های قراردادم از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است.

ویلموتس تأکید کرده که موضوع قراردادش با فدراسیون فوتبال این نظام را به صورت حقوقی پیگیری می‌کند و در این خصوص نیز نوشت: این پرونده در دست وکلای من است. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم!

روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به این اظهارنظر ویلموتس نوشت: ویلموتس هم به جمع شاکیان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اضافه شد، همچنین اکیپ فرانسه نیز این خبر را بازتاب داده است و از عدم تعهد فدراسیون فوتبال حمهوری اسلامی ایران به قراردادی که با مارک ویلموتس بسته، خبر داده است.

رسانه‌های بلژیکی هم با بحرانی‌خواندن شرایط تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران نوشتند: شرایط برای آنان روز به روز در حال وخیم شدن است. آخرین حاشیه پیش آمده مربوط به واکنشی است که مارک ویلموتس به موضوع قراردادش انجام داده است.

سایت sudinfo بلژیک نوشت: اطلاعات اختصاصی ما این است که ویلموتس و دستیارانش بعد از پنج ماه و نیم کار در تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران حقوقی دریافت نکردند و همین امر موجب شد “اسپینوزی” دستیار او در جریان شکست یک بر صفر این تیم مقابل بحرین حضور نداشته باشد و به این کشور سفر نکند. قبل از بازی با عراق نیز مارک ویلموتس و دیگر دستیار او یعنی “فلرا” از لغو قراردادشان خبر دادند.

روزنامه فرانسوی زبان «لی‌سویر» چاپ بروکسل هم در واکنش به اظهارت مارک ویلموتس نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم ویلموتس و دستیارانش یعنی لوران اسپینوسی و مانو فریرا، از زمان آغاز همکاری‌شان با تیم فوتبال این کشور(پنج ماه و نیم) تاکنون حقوقی از فدارسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند که همین باعث شد تا اسپینوسی، دستیار اول ویلموتس در سفر به بحرین، تیم را همراهی نکند (دیداری که با شکست یک بر صفر همراه شد) و همچنین ویلموتس و فررا نیز در اوایل ماه نوامبر به دنبال این بودند تا قرارداد سه ساله خود با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را پیش از شکست مقابل عراق فسخ کنند».

در ادامه این گزارش آمده است: برای آنکه این تیم بدون سرمربی به اردن (محل بازی با عراق) نرود، ویلموتس قبول کرد تا با وجود هرج و مرج، تیم را همراهی کند. می توان گفت دیگر اعتمادی بین دو طرف وجود ندارد.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۰۱۹؛

رئال‌مادرید، تاتنهام، منچسترسیتی و اتلتیکومادرید امیدوار هستند در صورت برتری برابر حریفانشان صعود زودهنگامی به مرحله حذفی رقابت‌ها داشته باشند. دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت مسابقه ادامه می‌یابد تا چهره چند تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شود.

گروه A
 رئال مادرید – پاری سن‌ژرمن
گالاتاسرای – بروخه

رئال‌مادرید، تیم ۷ امتیازی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان به جبران شکست دور رفت برابر تیم پاری سن ژرمن امیدوار است. شاگردان زین الدین زیدان که با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد با تمام قوا به دیدار حریف پاریسی خود خواهد رفت. رئال از چهار دیدار خانگی خود برابر پاری سن ژرمن به سه برد و یک باخت رسیده است که تنها باخت نیز به سال ۱۹۹۴ برمی‌گردد که در جام برندگان با یک گل برابر این تیم فرانسوی شکست خوردند.

در طرف مقابل، پاری سن ژرمن امیدوار است با کسب حتی یک تساوی از دیدار صعود خود را به عنوان تیم اول گروه قطعی کند. کیلیان ام‌باپه که تنها نگرانی تیم پاریسی است می‌تواند در این دیدار به میدان برود. در دیگر دیدار، گالاتاسرای ۲ امتیازی در خانه پذیرای تیم بروخه است. به نظر می‌رسد این جدال برای تعیین تیم صعود کننده به لیگ اروپاست که به میزبانی تیم ترکیه‌ای برگزار می‌شود. 

گروه B
تاتنهام – المپیاکوس
 ستاره سرخ – بایرن مونیخ

ژوزه مورینیو بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان اروپا برگشت و هدایت تیمی را بر عهده دارد که در خانه باید به دیدار المپیاکوس برود. اسپرز نیز امیدوار است با کسب برد در این دیدار صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند. شاگردان مورینیو این هفته در لیگ برتر توانستند وستهام را در داربی لندن شکست دهند و اکنون المپیاکوس را در پیش دارند.

در این گروه بایرن مونیخ باید در صربستان به دیدار ستاره سرخ برود. باواریایی‌ها که بعد از برکناری کواچ و حضور فلیک توانستند نتایج خوبی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به دست بیاورند، برای حفظ این روند خوب خودشان، باید ستاره سرخ را از پیش روی بردارند. 

گروه C
آتالانتا – دیناموزاگرب
منچسترسیتی – شاختار

در این گروه منچسترسیتی  برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها امیدوار به شکست دادن شاختار است. شاگردان گواردیولا بعد از شکست دادن چلسی در لیگ برتر، در حالی برابر شاختار قرار می‌گیرند که سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت بزرگ‌ترین غایب این دیدار است. در غیاب این مهاجم آرژانتینی، گابریل ژسوس از ابتدا در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد. همچنین در این گروه آتالانتا که با یک امتیاز جزو ضعیف ترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان است، کورسوی امیدی برای صعود از این گروه دارد و باید بتواند برای رسیدن به این هدف هر سه امتیاز دیدار خانگی با دیناموزاگرب را به دست بیاورد.

گروه D
یوونتوس – اتلتیکومادرید
لوکوموتیو مسکو – بایرلورکوزن

یوونتوس، صدرنشین لیگ ایتالیا که این هفته بدون کریستیانو رونالدو با درخشش گونسالو ایگواین موفق به شکست دادن حریف خود شد، در حساس‌ترین بازی خود به دیدار اتلتیکو مادرید خواهد رفت. در دیگر دیدار این گروه، لوکوموتیو مسکو در خانه پذیرای بایر لورکوزن است که موفق شد در هفته قبل دست به کار بزرگی بزند و اتلتیکو مادرید را شکست دهد و حالا برای کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها باید در مسکو با تیم دینامو بازی کند. 

https://akhbar-rooz.com/?p=13394 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x