سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مرگ زن کرمانشاهی با اسپری فلفل ماموران پلیس و شهرداری

رضا صالحی، مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه گفته که آسیه پناهی، زن سالخورده کرمانشاهی در پی استنشاق گاز فلفل و اشک‌آور نیرو‌های شهرداری و پلیس جان باخته است.

آسیه پناهی نام زنی است که چند روز پیش در کرمانشاه پس از تخریب کپر محل زندگیش و انتقال وی به «اردوگاه چشمه سفید» توسط مأموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد.

مرگ این زن بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و مقام‌های مسئول هم گفته‌اند که این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه در تازه‌ترین روایتی که روند تخریب سرپناه این زن منتشر کرده، نوشته که ماموران شهرداری برخورد‌های بسیار تندی با ساکنان این منطقه داشته‌اند.

صالحی نوشته ماموران شهرداری «برخورد نامناسبی با نوامیس منازل» کرده «و همین برخورد نامناسب باعث جریحه‌دار شدن غیرت بقیه اهالی می‌شود و مانع از اجرایی حکم تخریب می‌شوند.»

وی اضافه کرده که ماموران چند روز بعد برای تخریب این واحد‌ها مراجعه می‌کنند و بدون «ملاحظه‌ای در حالی که ساکنین منازل در خواب بودند، گاز اشک‌آور داخل الونک‌ها می‌اندازند و بعد ساکنین منزل مجبور به خروج از خانه شدند که ماموران شهرداری با اسپری فلفل از آن‌ها پذیرایی» کردند.

آن‌طور این عضو بسیج نوشته «آسیه پناهی هم به دلیل استفاده بیش از حد اسپری فلفل دچار سکته قلبی شده و بعد هم فوت کرده است.»

https://akhbar-rooz.com/?p=31585 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x