سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت شاه با آن عـظمت را بیرون کردن وای به حال این ها؛ این خانم دست به جیب

نازک بین: کل نظام جمهوری اسلامی بی آبروتر شده. در درون طیف های خود این بی آبروئی با افشاگری و رو کردن دست رقیبان گسترش یافته و در عرصه افکار عمومی، همه مرزها و برخی قداست های سنتی و تاریخی فرو ریخته است و مردمان به تنگ آمده از این حکومت نکبت، هیچ ملاحظه ای اخلاقی و اجتماعی را درباره مسئولان نظام ولایت فقیه نمی کنند و بی پروا آنان را به باد ناسزا و فحش می گیرند. اگر در خارج از ایران، فلان چهره اپوزیسیون از جناب آقای روحانی نام می برد، در داخل ایران مردم از هر طیف و قشری که باشند، حسن کلاهبردار و حسن شیاد را فریاد می زنند! از سال های گذشته تاکنون در رسانه های جمهوری اسلامی ندیده ام و نخوانده ام که نظر فردی را در باره آرزوی سرنگونی نظام منتشر کرده باشند. اما اینک فشار مردم بر حکومت چنان افزایش یافته سایتی مثل تابناک، که وابسته به پاسدار محسن رضائی است نه یکبار و بر حسب اتفاق و بقول معروف از دست شان در رفته باشد، بلکه چندین بار و از بیان و نظر چند نفر، خواست سرنگونی نظام توسط مردم را منتشر کرده اند. دیروز در همین ستون ورزشی خبری را منتشر کردیم مبنی بر اینکه وزارت ورزش سکه را ۲ میلیون فروخت! امروز  این خبر نیز در سایت تابناک منتشر شده است. کامنت های بسیاری در باره این خبر آن هم با فرض گذشتن از فیلتر سانسور منتشر شده است. این نظرات به مثابه یک تک نگاری و برداشتی از وضعیت و خواست مردم با دیدگاه های متفاوت و با تکیه به زبان ساده و ادبیات عامیانه که از مغز و قلب تراوش می کند، دارای اهمیت هستند. برخلاف گذشته مردم دیگر به ورزش حکومتی علاقه ای نشان نمی دهند و از آن روی می گردانند. این نظرات در پایان این گزارش آمده است!

پاسخ قطری‌ها به منتقدان جام جهانی با عکس نیمکت پرسپولیس!

عکس منتشر شده از نیمکت پرسپولیس در خلال بازی با السد، شکار مناسبی برای عکاسان قطری بود تا با یک ترفند تبلیغاتی جواب منتقدان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بدهند. تصویری جالب توجه در ورزشگاه اجوکیشین سیتی قطر به ثبت رسیده است که حرف‌های زیادی در دل خود دارد؛ تصویری که نشان می‌دهد قطر چطور برای پاسخ دادن به انتقادات آماده شده است. شاید در نگاه اول این تصویر چندان جلب توجه نمی‌کند اما نشان می‌دهد که قطری‌ها تا چه اندازه در انتخاب تصاویر هوشمندانه عمل کرده‌اند تا در سال‌های منتهی به جام جهانی به نگرانی اهالی فوتبال در جهان پاسخ دهند. نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی، علی شجاعی و… در حالی مشغول تماشای بازی تیمشان هستند که پتویی را روی خود کشیده‌اند تا خودشان را از سرمای دستگاه های تهویه داخل ورزشگاه در امان نگه ‌دارند. این در شرایطی است که سایت‌های هواشناسی، دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد را برای شهر دوحه نشان می‌دهند اما دماسنج در داخل ورزشگاه روی عدد ۲۲ یا ۲۱ درجه سانتی‌گراد جا خوش کرده است.

شب زنده داری بخاطر سانسور

وقتی در جمهوری اسلامی نکبت و فاسد، سانسور و فیلترینگ شدید وجوددارد، نباید انتظار داشت هر فردی که از جهنم این نظام از ایران خارج شود دنبال اخبار، مطالب و حتی سرگرمی ها و تفریحات در شبکه های مجازی نگردد. بدیهی است مثل پرنده از قفس رها شده، به همه جا می خواهند پرواز کنند و حتی برای مدتی از خود بی خود می شوند! خبر آمده بود که تعدادی از بازیکنان استقلال شب زنده داری کرده اند. اگر چه در هر اردوی ورزشی و جائی که مسابقات حرفه ای برگزار می شود، رعایت تمام موارد زیست محیطی در اردو لازم و ضروری است، اما چون فوتبال در نظام ولایت فقیه، توسط  شبکه ی دلال و امنیتی و نظامی اداره می شود، بی اعتنائی به دستورات صادره همیشه وجود داشته است. مگر این که از باب رفاقت و احترام به سرمربی و بزرگترهای تیم به قول معروف بازیکنان در چنین مواقعی، دندان روی جگر گذارند. بخوانیم که مدیر عامل شرکت (باشگاه استقلال) چه گفته: متاسفم که بگویم به خاطر پرداخت قسط بازیکنان و پاداش و پول بازیکنان خارجی، دیر به اردوی استقلال اضافه شدم، اما سه چهار روز در دوحه بودم، در این اردو موارد خوبی ندیدم و از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکن آن تا ۴ صبح بیدار باشد. البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است و برای استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد.او افزود: شما بازیکنان تا صبح بیدار هستید، بعد به چه شکل از لحاظ فنی قصد دارید باشگاه را به سمت جلو ببرید و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم مشکلاتی پیش بیاید. پرداخت به بازیکنان خارجی به نسبت بالا رفتن ارز سخت است، اما هدفمان استفاده از بازیکنان ایرانی است، اما قطعا از بازیکنی بهره می‌بریم که قدر اشک‌های هوادار کارگر را بداند. مگر می‌شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم!

خانم داوری که قاطع و دست به کارت است

با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، خانم بیبیانا اشتاین هاوس که یکی از برترین داوران زن یوفا است؛ دیدار سوپرجام آلمان را قضاوت خواهد کرد. سوپرجام آلمان فردا شب ساعت ۲۲ به وقت تهران، بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد. خانم بیبیانا اشتاین هاوس با قضاوت دیدار سه سال پیش هرتا برلین و وردر برمن، به نخستین داور زن تاریخ بوند سلیگا تبدیل شد.اشتاین‌هاوس قضاوت خود را از لیگ های دسته‌های پایین مردان شروع کرده، به تدریج و با پیشرفت او، اشتاین‌ هاوس قضاوت چند دیدار فوتبال مردان در تورنمنت‌های بین‌المللی و بازی های المپیک را به عهده گرفته و در بوندسلیگا نیز اولین خانمی بود که در فوتبال مردان قضاوت کرد. وی در قاطعیت و تصمیم گیری سریع زبانزد داوری فوتبال است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار منتخب دور قبل لیگ قهرمانان را مشخص کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آمار منتخب از دور قبل خود به موارد زیر اشاره کرده است:

– عبدالرزاق حمدالله آقای گل لیگ قهرمانان از النصر در ۹ دیدار قبلی خود در این لیگ گلزنی کرده است.

– عیسی آل کثر ۲۲ بار در محوطه جریمه حریف لمس توپ داشت و ۹ بار شوت در چارچوب زد که آمار بالایی است. او یک بار تیر دروازه را به لرزه درآورد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند. 

– پاختاکور توانست بعد از شکست دادن استقلال بعد از ۱۱ سال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

– السد ۱۷ بار به سمت دروازه پرسپولیس برای گلزنی هجوم برد که موفق به باز کردن دروازه تیم سخت کوش ایرانی نشد.

– عادل جان خامروبکوف با ۸۹ پاس صحیح در بازی برابر استقلال از تمامی بازیکنان حاضر در مرحله قبل بیش‌تر پاس درست داد. 

امروز چهارشنبه در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو تیم الاهلی و النصر عربستان برابر هم به میدان خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار پرسپولیس و پاختاکور دیدار خواهد کرد.

گل‌محمدی: باید بجنگیم تا پاختاکور را شکست دهیم؛ با هر نتیجه‌ای عقب باشیم، می‌توانیم جبران کنیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا برای سرمربی تیم پاختاکور  آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد. امشب سالگرد وفات هادی نوروزی است که مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. بازیکنان پرسپولیس الهام زیادی از او گرفتند و  بعد از وفاتش انگیزه زیادی به تیم داده است. وی افزود: فردا بازی حساسی داریم. با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت بگذریم. در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و از طرفی هم السد که یکی از بهترین تیم‌های این دوره را شکست دادیم. انرژی زیادی برای آن بازی صرف کردیم اما انگیزه‌های ما برای این بازی چندین‌ برابر شده است و از نظر روحی و روانی آماده انجام دیدار با پاختاکور هستیم. مقابل تیمی به میدان می‌رویم که یک روز بیشتر از ما بازی کرده و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی است و فوتبال ماشینی انجام می‌دهد. مطمئناً بازی راحتی برای ما نخواهد بود. باید انرژی بیشتری نسبت به بازی‌های قبل صرف کنیم تا پیروز بازی باشیم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا پاختاکور را ببریم و از این مرحله هم عبور کنیم.

از او پرسیده شد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در برخی مسابقات با یک گل به برتری رسیده، به نظر شما آیا فردا نیز اگر گل اول را به ثمر برسانید کار برای حریف سخت خواهد شد؟

گل‌محمدی در واکنش به طرح این سوال گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ممکن است ما در شروع بازی گل بزنیم یا گل بخوریم. تجربه گل خوردن را هم قبلاً داشتیم، در لیگ قهرمانان نبوده ولی در لیگ ایران ما ۱۰ نفره بودیم، گل خوردیم و با اختلاف دو گل هم عقب افتادیم ولی در نهایت توانستیم بازی را با سه گل ببریم. فکر می‌کنم بچه‌ها به لحاظ ذهنی به جایی رسیده‌اند که با هر نتیجه‌ای عقب هم باشند می‌توانند جبران کنند. درست است تجربه این موضوع را در لیگ قهرمانان نداشتیم اما بازیکنان ما قبلا این مسئله را ثابت کردند. از نظر ذهنی باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم و واکنش‌های خوبی نشان دهیم و نتیجه را برگردانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پاختاکور از نظر فیزیکی آماده و در دیدارهای قبلی مقابل پرسپولیس برنده شده و با این وضعیت می‌تواند این تیم را شکست دهند، عنوان کرد: مسائل فیزیکی و خستگی بخشی از فوتبال است اما مسائل روحی و روانی و انگیزشی بخشی مهمی از فوتبال است که ما این بخش را در تیم‌مان زیاد داریم. اینکه نتایج گذشته تضمینی برای نتایج آینده و بردهای تیم حریف دلیلی برای برنده شدن آنها باشد، یک نتیجه‌گیری اشتباه است. به معنای واقعی یک تیم هستیم و با هم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هیچوقت از بردن خسته نمی‌شویم چون انگیزه‌های متفاوتی داریم. ۴۰ تا ۴۵ میلیون هوادار داریم و همانطور که عالیشاه هم گفت دعای آنها پشت ماست و به ما انرژی می‌دهند. ان‌ءشاالله نتیجه خوبی بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.

می‌خواهیم گل اول را ما بزنیم

پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران گفت:  این یک بازی بسیار هیجان انگیز است و ما برای این دیدار با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت. مطمئناً بازی بسیار نزدیکی خواهد بود. مربی تیم فوتبال پاختاکور ادامه داد: می‌خواهیم گل اول را ما بزنیم و بعداً با تاکتیک خودمان ببینیم چه کار دیگری می‌توان کرد. در این بازی تک فرصت‌ها سرنوشت ساز خواهند بود و امیدوارم بازیکنان مصمم ما از کوچکترین فرصت بیشترین بهره را ببرند. هویسترا گفت: برای تمامی تیم‌هایی که مقابل آنها قرار می‌گیریم احترام خاصی قائل هستیم و بعد از آن باید راهی برای پیروزی مقابل رقبای خود پیدا کنیم. مسلماً برای نقاط ضعف رقیب خود راه‌هایی داریم که امیدوارم این برنامه‌ریزی ما را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

نظرات مردم در باره سکه دو میلیون تومانی

جانم فدای ایران و درود بر شرف همه ی ورزشکاران که با تمام وجود برای سربلندی ایران زحمت میکشن و کشیده اند… نگران نباشید… به زودی خواهند رفت. ودر منجلابی که فرورفته اند بیشتر فرو خواهند رفت و در تاریخ زمان گم و گور خواهند شد واین نام شماست که در ذهن ها تا ابد خواهد ماند .
ان شا الله

دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری و سکه دو میلیونی حسن جون

 عیب نداره! برای وطن جانفشانی کنید! بگذارید نمایندگان دنا پلاس بگیرند ! آنها حقشان است زیرا نمایندگان قبلی سوزوکی گرفته بودند! ویلموتس هم که بیگانه است و از بیگانگان انتظاری جز این نیست!

دولت است خر که نیست حق مردم خوردن بهترین راه کارشان است

ازدولت یه کشور این حرکت شرم آور انتظار نمیره
بهترین راه حل مهاجرت کردن و حفظ وتامین آینده است برای ورزشکاران و بقیه
ایران ارزانی دزدان

برید خدارو شکر کنید اعدام نشدید

آقا برید برا عربا کشتی بگیرید لااقل پولتونو میدن اینا با مدال شما پوز مدیریت خودشون رو میدن. ماهم که با این اوضاع اقتصادی کلا نابودیم. مدال میخوایم چکار… والا !!!!

اصلا چرا باید به اینها پاداش بدهند مگر بزور و یا با خرج خود به مسابقه رفته اند کلی خرج مربی و … روی دست مردم گذاشته اند تازه پاداش را هم میشمارند برخی نان شب ندارند بخورند مدال کشتی به چه درد ملت میخورد؟؟؟؟!!!!

به نظر بنده از جناب ظریف بگیرن اون که تو برجام کاری نکرد کلی سکه گرفت ولی ورزشکارای ما همشون مدال اوردن

حسن جون سکه های ۲ میلیونی تون کجاست ۳۰ تا به ما میدی بدم مهریه خانومم، شیرینی شما هم محفوظه اگه برام جور کنی پول یک سکه میدم به خودت

این کار کلک است و شرعا جایز نیست، و کشتی گیران نباید این را قبول کنند، وباید به نهادهای قضایی شکایت کنند، آنها سکه طلب داشتند پس سکه بهشون بدید،

نهاد قضایی؟؟!! کدو م نهاد قضایی هاهاهاها!!!

لعنت بر پدرو مادر و همچنین خود حسن فریدون با دروغ هایی که تحویل مردم داد کی این بی شرف صلاحیت داد بهش

کاشکی یه فکری هم برای سکه مهریه میکردن چون خیلی از زندگی ها به خاطر گرانیه سکه و طمع بعضی خانمها در حال نابود شدنه

اگر حسن چاخانه. با خنده میگه پول سکه ها را برای مردم فلسطین اهدا کنید. نه خری اومد و نه خری رفت . قط موند خود خره تنها با زرنگی و خندش.

برا چی باید به یه ورزشکار ۲۰ تا سکه بدن، چرا به کارگرا نمیدن – به رفتگرها – به…
از سرشونم زیاده

آقا وقتی طرف کلیه شو فروخته برده بورس پس از یکسال خون دل خوردن تبدیل شده به دنبلان دیگه چه انتظاری از دولت داری

متاسفانه گرسنه ام و حال نوشتن ندارم . خداحافظ!

ظلم پایدار نیست ی روزی همه به سزای اعمال خود می رسند سوزن میخورند ولی باید دیلم پس دهند

به نظر من به جز فوتبالیست ها که نورچشمی دولت هستن بقیه ورزشکارا غیرت داشته باشن ورزش بزارن کنار. بگو بندگان خدا فکر نون باشید که ورزش بیخودیه آخه هیچ جای دنیا اینجور نیست که قول سکه دادن به طرف بعد یکسال پول سکه ده سال پیش بهشون میدن. دو تومن نگیرید

از مسئولین دزد این مملکت بیشتر ازین توقع نیست انقدر وقیح شدن که علنی حق خوری میکنن

هیچ ظلمی پایدار نیست هیچ ظالمی برسر تخت خودش باقی نمی ماند

اگه نگیرین مبلغو زیاد نمیکنن و تشکر هم میکنن. بگیرین به یه یتیم و بی سرپرست اهدا کنین. یادمون نرفته حمایت همین ورزشکارا و چهره ها از آشیخ حسن آقا رو . . . حالا هم طلبکار نباشین. همینه که هست!

ملت شاه با اوعـظمت بیرون کردن وای به حال اینا

بدترین حقوق برای وزارت کار من با مدرک عالی فوق لیسانس مالی تو شرکت خصوصی دارم ۲۵۰۰ به زور میگیرم اینم شد حقوق از صبح ۸ کار میکنم تا ۵ عصر بدون هیچ پاداشی و بی احترامی هم میکنن تو ایران درس خوندن عاقبت نداره چرا پارتی داشته باش عاقبت داره دیدم که میگم طرف با پارتی ارگان دولتی استخدام شده یا سوسابقه تازه حق ما رو میخورن هیچ کس جای خودش نیست مملکت شده رانت پارتی رشوه فساد دولتی وخصوصی اگه آدم ناسالم باشی موفق میشی حتی شرکت خصوصی دیدم که میگم

سکوت نشانه رضایت است.
واقعا اگه ورزشکاران این سکه ها رو بگیرن توهینی بزرگی به خود و دیگر ورزشکاران کرده اند از یکجا باید شروع کرد مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

بابا برین پناهنده شین یک کشور مثل آدم مگه حریم تو این طویله دزد خونه موندین

شرم نمیکنن مسولین جمهوری اسلامی، این اخه حکومته درست کردین، واقعا اینقد کورید، اینقد نفهمید

سلام دنبال مقصرنگردید که خودمون کردیم ازماست برماست

وقتی نظامی فاسد باشد کاری نمیتوان کرد.
آخه بچه هاشون در خارج به این پولها نیاز دارند پس برای دیگران حرام چون مفت خورها و دزدها باید از نظام راضی باشند نه مردم چون اگر مردم در رفاه باشند ایمانشان را از دست میدهند.این چیزی بود که احمدی نژاد از طرف سران نظام گفت.!

مردان بی غیرت همیشه حق مردان با غیرت را پایمال کرده اند اینها به تمام معنا دزد هستند باید کشتی گیران دیگر برای این مملکت روی تشک نروند

… افسوس و حیف … خوشا آنان که با عزت زگیتی بساط خویش برچیدند ورفتند نگردیدند هرگز گرد باطل حقیقت را پرسیدند و رفتند

لعنت بر پدرو مادر و همچنین خود حسن فریدون با دروغ هایی که تحویل مردم داد کی این بی شرف صلاحیت داد

شما کشتی گیرا حقه تونه

از دولت گله نکنید اساسا رییس دولت ها انتری هستند که به فرمان عمل میکنند از خود چیزی جز یک کالبد آدم ندارند.

در حالی که مردم از کشتی گیران حمایت می کنند ولی توصیه و بیشنهاد می دهند که غیرت بخرج دهند و کشتی را تعطیل کنند، حسن بنا که هر از چندگاهی قهر و زود هم آشتی می کند و همه چیز گل و بلبل می شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=48394 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x