چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهاجم ۱۲۶ کیلوئی درخط حمله؛ فینال رایگان برای سیتیزنها

نازک بین: باشگاه منچستر سیتی در آستانه رسیدن به رویای دیرینه خود قرار دارد. آنها با عملکرد فوق العاده در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به فینال این مسابقات راه یافتند و اکنون پپ گواردیولا امیدوار است که اولین جام چمپیونزلیگ را برای این باشگاه انگلیسی به ارمغان بیاورد.منچستر سیتی در مسابقه فینال به مصاف چلسی خواهد رفت. اما قرار بود این مسابقه در استانبول برگزار شود ولی به دلیل شرایط بد کرونایی کشور ترکیه و از طرف دیگر محدودیت های موجود در کشور انگلیس، محل دیدار نهایی چمپیونزلیگ تغییر کرد و بازی بین دو تیم سیتی و چلسی در استادیوم دراگائو واقع در پرتغال با حضور محدود تماشاگران برگزار خواهد شد.مدیران باشگاه منچسترسیتی و در راس آن مالک متمول این باشگاه یعنی شیخ منصور تصمیم گرفته اند که هزینه سفر هواداران‌شان به پرتغال را تقبل کنند که در نوع خود اقدامی بی‌سابقه و فوق‌العاده محسوب می‌شود.شیخ منصور در این باره گفت: “پپ و تیم فصل قابل توجهی را پشت سر گذاشته اند و رسیدن آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از یک سال بسیار چالش برانگیز ، یک لحظه تاریخی واقعی برای این باشگاه است.  بنابراین فوق العاده مهم است که تا آنجا که ممکن است طرفداران فرصت حضور در این بازی خاص را داشته باشند.  به خصوص کسانی که در سالهای خوب و بد از منچسترسیتی حمایت کرده اند. “

هیجانی جدید برای NBA

 مرحله گروهی فصل جاری لیگ بسکتبال NBA که به خاطر شیوع کرونا، در زمانی کوتاه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، به پایان رسید و حالا این مسابقات وارد فاز حذفی می‌شود اما این فاز هم با سال‌های قبل متفاوت است. در واقع از امسال برای اولین بار به منظور افزایش هیجان و جذابیت رقابت‌ها یک مرحله دیگر به رقابت‌ها اضافه شده که مابین مرحله گروهی و پلی‌آف است و با عنوان «پلی‌‌این» شناخته می‌شود. برخلاف فصول گذشته، نه هشت تیم بلکه ۶ تیم برتر جدول در هر یک از کنفرانس‌های شرق و غرب NBA مستقیماً به مرحله پلی‌آف می‌روند. تیم‌های هفتم تا دهم جدول هر کنفرانس هم وارد پلی‌‌این می‌شوند تا برای کسب ۴ سهمیه باقی‌مانده برای حضور در پلی‌‌آف (دو سهمیه برای هر کنفرانس) رقابت کنند. بعد از یک روز استراحت، این ۸ تیم از صبح چهارشنبه وارد اولین فصل پلی‌این می‌شوند. ایده‌ای که پشت اضافه کردن این مرحله به مسابقات NBA وجود دارد، افزایش هیجان در پایان مرحله گروهی است که تا آخرین دقیقه هفتاد و دومین بازی هر یک از تیم‌ها ادامه داشت. ‌ اما اکنون با پایان رسمی مرحله گروهی، توجهات به بازی‌های پلی‌این معطوف می‌شود، جایی که نام‌های بزرگی وارد گود می‌شوند تا شانس حضور در پلی‌آف را از دست ندهند.

کنفرانس شرق-در آخرین روزهای مرحله گروهی تغییرات زیادی در جدول برای جابه‌جایی تیم‌های بالای جدول صورت نگرفت و ۴ تیمی که به پلی‌این راه پیدا کردند همان تیم‌هایی هستند که از چند هفته پیش هم می‌شد حدس زد که مستقیماً به پلی‌آف نمی‌روند. بوستون سلتیکس، واشنگتن ویزاردز، ایندیانا پیسرز و شارلوت هورنتس – به ترتیب هفتم، هشتم، نهم و دهم- ۴ تیمی هستند که باید با هم رقابت کنند تا دو سهمیه باقی‌مانده از کنفرانس شرق را برای رفتن به پلی‌آف بگیرند.

تیم‌های صعود کننده و حذف شده مرحله گروهی-با پایان مرحله گروهی فصل جاری NBA، ۱۲ تیم از دو کنفرانس شرق و غرب راهی مرحله پلی‌آف شدند. از کنفرانس شرق تیم‌های فیلادلفیا سونی سیکسرز، بروکلین نتس، میلواکی باکس، نیویورک نیکس، آتلانتا هاوکس و میامی هیت و از کنفرانس غرب تیم‌های یوتا جاز، فینیکس سانز، دنور ناگتس، لس آنجلس کلیپرز، دالاس ماوریکس و پرتلند تریل بلیزرز مستقیماً راهی پلی‌آف شده‌اند. در همین حال تیم‌های شیکاگو بولز، تورنتو رپتورز، کلیولند کاوالیرز، اورلاندو مجیکس و ایندیانا پیستونز از کنفرانس شرق و تیم‌های نیواورلینز پلیکانز، ساکرامنتو کینگز، مینه‌سوتا تیمبرولوز، اوکلاهاما سیتی تاندر و هیوستون راکتس از غرب در حسرت صعود به مرحله پلی‌آف ماندند.

 منبع: آ. اس

کلوپ باید لیورپول را در مسیر پیشرفت حفظ کند

 استیون جرارد چند روز قبل مصاحبه کرد و آشکارا از برنامه‌هایش برای آینده گفت. او به تایمز گفت: «آیا من دوست دارم که یک روز مربی لیورپول شوم؟ هزار درصد. آیا الان آماده‌ام و چنین سمتی را می‌خواهم؟ نه. آیا من عاشق لیورپول هستم؟ بله». جرارد مربی قهرمان جدید اسکاتلند، گلاسکورنجرز است. او نسبتاً در این حرفه جوان است اما لیورپول می‌تواند روی یک مربی خیلی خوب حساب کند. اما تماشای پیروزی پنجشنبه شب تیم یورگن کلوپ برابر منچستریونایتد در اولدترافورد، این شوق را در میان هواداران لیورپول ایجاد کرد که تیم می‌تواند فصل آینده دوباره خود واقعی‌اش شود بخصوص گل سوم که زاییده اشتیاق و انرژی و تمام‌کنندگی بود. لیورپول خیلی شبیه فصل قبل شده بود برخلاف این فصل که ناامیدکننده بود و همراه با ناکامی. تیم کلوپ بازیکنانی کلیدی را به خاطر مصدومیت از دست داده؛ دو مدافع میانی و کاپیتان هر تیمی را بگیرید مطمئن باشید ضربه می‌خورد.اما واقعیت این است که لیورپول بیشتر از اینها در این فصل از دست داده. آنها ویژگی‌هایی را گم کرده‌اند که باعث شده بود در دو فصل قبلی هر تیمی از بازی با آنها وحشت کند و باید دید می‌توانند دوباره آنها را پیدا کنند؟!عده‌ای این فرضیه را مطرح کرده‌اند که تیم‌های کلوپ عمر کوتاه‌تری نسبت به بقیه دارند؛ اینکه بسیاری از بازیکنان او نمی‌توانند برند سریع فوتبال او را بیش از دو یا سه فصل بازی کنند و دچار فرسایش می‌شوند. این فرضیه هنوز اثبات نشده اما وجود دارد. وقتی موتور تیم او در سال‌های حضورش در بوروسیادورتموند فرسوده شد، اوضاع به سرعت به هم ریخت و اتفاق بعدی که در لیورپول رخ دهد، در این قالب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد بخصوص که سایه کسی مثل جرارد هم روی نیمکت تیم افتاده است. کلوپ تا سال ۲۰۲۴ با لیورپول قرارداد دارد و همین حالا گفته آن موقع می‌رود. حس درستی است و به یکی از ستاره‌های حرفه مربیگری در این نسل فرصت می‌دهد تا تیمش و حال و هوایش را عوض کند مثل همان کاری که پپ گواردیولا در منچسترسیتی انجام داد. کلوپ لیاقت این فرصت و حتی بیشتر را نیز دارد در عین حال فوتبال همیشه با شایستگی‌ها منطبق نیست. این ورزش احساسی است و اگر لیورپول فصل آینده در آن مسیر روشن پیشرفت قرار نگیرد، خیلی زود فریادها برای آوردن جرارد شنیده خواهد شد.کلوپ انتظارات را بالا برده. دو فینال لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی لیگ برتر. خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که امکان نداشت یک هوادار فوتبال عصر را در آنفیلد به تماشای بازی تیم محبوبش بپردازد و شب سرخوش و پرانرژی به خانه برنگردد اما همین خاطره‌ها است که تحمل چند ماه اخیر را برای هواداران بیش از پیش سخت و طاقت‌فرسا کرده است.بردن لیگ در فصل آینده برای لیورپول یک ضرورت نیست. سیتی دوباره مدعی جدی قهرمانی خواهد بود اما تیم کلوپ باید به سبک خودش رجوع کند آن هم خیلی سریع. اگر نه، معلوم است چه اتفاقی می‌افتد. جرارد در مصاحبه‌اش گفت: «هیچ معلوم نیست که استیون جرارد، بازیکن سابق و مربی رنجرز، انتخاب خودکار باشگاه برای مربیگری باشد. خیلی ابهامات وجود دارد.»

قابل انکار نیست که جرارد دلش با لیورپول است و کلوپ باید باشگاه را در مسیر پیشرفت حفظ کند اگر می‌خواهد سایه جرارد آزارش ندهد. یک فصل بد واقعاً اهمیتی ندارد اما اگر به دومی کشیده شود، همه چیز خیلی متفاوت می‌شود.

منبع: دیلی میل

وقتی زنان جور مردان را کشیدند

 بهترین تیم اروپا. بارسلونا در بیشتر فصل به طور غیررسمی این لقب را داشت، تیمی که در تمام لیگ یک امتیاز از دست نداده، میانگین گلزنی‌اش در هر بازی کمی از پنج گل کمتر است و فوتبالی بازی می‌کند که تنها با نمایش تیم مردانش در زمان پپ گواردیولا قابل مقایسه است و چقدر این مقایسه‌ها آزاردهنده است. یکشنبه شب رسماً بهترین تیم اروپا شد و با پیروزی ۴  بر صفر برابر چلسی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. این بازی قطعاً شاهکاری بود که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها در بزرگترین عرصه‌ها در تاریخ ثبت شود. در دقیقه اول بازی با یک گل به خودی عجیب پیش افتادند اما اتفاقات بعدی اصلاً عجیب نبود، البته برای بارسلونا.شیوه پرسینگ، سبک تسلط بر بازی، فرصت‌طلبی در یک سوم دفاعی حریف و روانی حرکات بدون توپ ویژگی‌هایی است که به آنها کمک کرده قهرمانی لیگ را در فاصله هشت هفته مانده به پایان قطعی کنند. این خصوصیات یک‌شبه به دست نمی‌آیند و حاصل تشکیل تیمی است که در طول دهه گذشته با دقت و وسواس جمع شده؛ بازیکنان منطبق با استایل بارسلونا از تیم‌های دیگر دستچین شدند یا از طریق آکادمی به تیم اول راه یافتند. حمایت و اعتماد باشگاه هم برای رسیدن به این نقطه نقش مؤثری داشت.ماریا تیکسیدور، رئیس فوتبال زنان باشگاه در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۱۵ و یکی از چهره‌های تأثیرگذار در پیشرفت بارسلونا می‌گوید: «این نتیجه صبر و یک فرآیند زمان‌بر است. اینکه بازیکنانی بیاوری که فقط یک سال دوام نداشته باشند، تصمیمی آگاهانه بود. قبلاً قراردادهایی داشتیم که سال به سال تمدید می‌شد اما ما این رویه را تغییر دادیم و قراردادهای بلندمدت‌تر بستیم. وقتی شما با بازیکنی دو یا سه ساله با امکان تمدید برای سال چهارم قرارداد می‌بندید به او می‌گویید باشگاه در حال شکل دادن یک پروژه قوی و جدی است و او می‌تواند بخش مهمی از آن باشد.»وقتی این تیم در فینال دو سال قبل به لیون باخت- ظرف ۲۰ دقیقه سه گل خورد یعنی همان بلایی که سر چلسی آورد- تا حدودی تمام کارهای خوب در زمین و بیرون آن زیر سؤال رفت. شاید کمی زود به فینال رسیده بودند اما شایسته باخت ۴ بر یک هم نبودند، تیم مسیر درست را با گام‌های صحیح می‌پیمود.بازی یکشنبه اما تغییراتی داشت. کار خوب ادامه پیدا کرده بود، تیم بهتر و باتجربه‌تر شده بود و از اشتباهات آن بازی در بوداپست آموخته بود. آنچه دستیابی بارسلونا به بزرگترین جام را فوق‌العاده می‌کند، این است که برخلاف ظاهرش این پیروزی آسان به دست نیامد و نباید غافل شد از اینکه چلسی تیم بسیار بسیار خوبی است. نتیجه شاید نشان ندهد اما این تیم پر از بازیکنان تراز اول است ولی این بازی از آنهایی نبود که درخشش یک نفر یا نبود یک ستاره برنده و بازنده‌اش را مشخص کند بخصوص که هر دو تیم بازیکنانی داشتند که سال‌ها در باشگاه بوده و بهتر از هر کسی نسبت به شرایط آگاهی داشتند.این بازی برای چلسی مثل یک کابوس بود اما برای بارسلونا و تمام بازیکنانش مسابقه‌ای بود که شاید تا سال‌ها رویای تکرارش را در سر داشته باشند. باشگاهی که داعیه ارائه فوتبال زیبا را دارد، به بهترین شکل قابل تصور به رویایش رسید.

منبع: سایت گل

سوارس: فکر نمی‌کردم در اتلتیکو تا این حد زجر بکشیم!

لوییس سوارس انتظار چنین فصل دراماتیکی را در اتلتیکو مادرید نداشت. این مهاجم کهنه‌کار مهم‌ترین گل این فصل اتلتیکو را در دقیقه ۸۸ مقابل اوساسونا زد و باعث شد این تیم بازی باخته را ببرد: «فکر نمی‌کنم شایسته آن نبودیم که این همه زجر بکشیم، چون یکی از بهترین نیمه‌های فصل خود را بازی کردیم. ما فرصت‌های زیادی از دست دادیم، از جمله خود من. باید به زجر کشیدن برای فتح لالیگا عادت کنیم و این اتفاقی است که امروز افتاد. همه می‌گویند که اتلتیکو تیم زجر کشیدن است که البته فکر نمی‌کردم تا این حد! اما در هر حال، تلاش و فداکاری تیم عالی است. افراد زیادی دارند تلاش می‌کنند تا ما به اهداف خود برسیم. حالا زمان لذت بردن از این شرایط است. باید خونسرد باشیم و آماده دیدار پیش رو.»او در نیمه اول یک فرصت عالی داشت اما از فاصله‌ای نزدیک، توپ را به تیر دروازه زد. سوارس گفت: «گاهی به عنوان یک مهاجم، کار آسان‌تر این است که سرتان را پایین بیندازید و ناراحت شوید اما من هرگز چنین آدمی نبوده‌ام. خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌کنم. اگر بجنگید، هرگز تسلیم نمی‌شوید و می‌توانید به هدف بزرگ‌تری برسید.»دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو هم پس از پیروزی دو بر یک تیمش گفت: «ما فرصت‌های گلزنی خود را داشتیم اما تا وقتی آنته بودیمیر گل زد دقت نداشتیم. بعد از آن بود که تیم واکنش نشان داد. زمانی که ما فرصت‌های کمتری داشتیم، دقت بیشتری به خرج دادیم و زمانی که فرصت‌هایمان بیشتر بود، دقتمان کمتر بود. وقتی وقت استراحت داده شد، به بازیکنان گفتم که باید به فکر مساوی کردن بازی باشیم و بعد از آن پیروزی خودش از راه می‌رسد. بعد از گل تساوی، لوییس سوارس، بازیکن بزرگ ما، گل برتری را زد. سوارس مدتی بوده که در گلزنی خوب نبوده اما او همیشه حاضر است. او به ما جایگاهی عالی می‌بخشد و چه کسی بهتر از او برای تعیین سرنوشت بازی؟»

خرید تیم برای میدان دادن به فرزند ناآماده مالک

به نقل از نشریه آ اس، هی شویهوا میلیونر ۳۵ ساله چینی با خرید باشگاه دسته دومی زییو کوژو سرمربی تیمش هونگی هوانگ را مجبور کرده تا در تمام بازی ها به فرزندش بازی بدهد. پسر مالک باشگاه اما با فیزیک بدنی غیرمتعارف و وزن ۱۲۶ کیلویی به سوژه خنده در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. سواستفاده از قدرت از سوی مالک و مجبور کردن مربی به بازی دادن به پسر ۱۲۶ کیلویی و ۳۵ ساله خود، امری شاید بی سابقه در فوتبال دنیا باشد. همانطور که انتظار می‌رفت، دخالت مالک باشگاه در امور تاکتیکی سبب ناکامی تیم زیبو کوجو شده است، چرا که این تیم در پنج هفته سپری شده از فصل تنها یک امتیاز گرفته و در قعر جدول قرار دارد. در این پنج هفته این تیم تنها دو گل زده و ۱۰ گل خورده است. هیچکدام از گل‌های این تیم هم توسط فرزند مالک باشگاه به ثمر نرسیده است. داستان به همینجا نیز ختم نمی شود. مالک باشگاه که نامش در فهرست تیم دیده می شود، در بازی اخیر برابر سیچوان و پس از مصدومیت یکی از بازیکنان، خود در وقت های اضافه و با شماره ۱۰ وارد میدان شد و دقایقی هم بازی کرد که این هم در نوع خود جالب توجه است.

 بانوی پیر جام می خواهد

در چارچوب فینال کوپا ایتالیا فصل ۲۱-۲۰۲۰، چهارشنبه شب تیم های آتالانتا و یوونتوس به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:فکر نمی کنم این دیدار یک بازی دفاعی باشد چون همه می دانند وقتی مقابل آتالانتا قرار می گیرید، انتظار می رود شوت به چارچوب، سرعت و شدت زیادی در بازی وجود داشته باشد. این بازی عملا در سطح یک بازی بین المللی اروپایی است و برایش آماده هستیم. آتالانتا را می شناسیم و می دانیم چه در انتظار ماست. ما به فینال رسیده ایم و شانس کسب جام را داریم، پس می خواهیم جام را به خانه ببریم. به بقیه چیزها، از روز پنج شنبه فکر خواهیم کرد. ذهنیت ما در بازی فردا تحت تاثیر سری آ نخواهد بود چون تمرکز ما اکنون فقط روی فینال است. چیزهایی که قبلا اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و بنابراین فردا ما باید تمام تمرکزمان روی بردن جام به تورین باشد. علی رغم مشکلات زیاد در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، پیرلو سوپرکاپ ایتالیا را برده و شانس کسب جام دیگری را هم دارد. او در ادامه گفت:

خوشحالم که در فصل اول مربیگری ام در دو فینال حضور داشته ام و جانپیرو گاسپرینی هم برای دومین بار به فینال کوپا ایتالیا رسیده است. ما دوران کاری متفاوتی داشته ایم اما دو مربی متفاوت با دو شخصیت متفاوت هستیم. او توانسته آتالانتا را به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند و تیمش توانسته خود را در اروپا به سایرین بشناساند. من تازه اول راه هستم و امیدوارم فینال های این چنینی بیشتری را تجربه کنم.  از پیرلو در خصوص ماندن در یوونتوس در صورت قهرمانی در این جام و کسب رتبه چهارم سری آ سوال شد که او افزود:هزار بار این سوال را پاسخ داده ام. من فقط روی بازی بعدی و کسب پیروزی در آن متمرکز هستم. بعدا وقت داریم که درباره آینده من صحبت کنیم.  پیرلو درباره وضعیت بازیکنان یوونتوس گفت:لئوناردو بونوچی مشکل زانو دارد و فردا نمی تواند به میدان برود. ما در خط حمله گزینه های متفاوتی در دسترس داریم چون همه مهاجمان ما در فرم خوبی هستند. فردا تصمیم می گیریم چه کسی زوج رونالدو باشد. دیبالا مقابل ساسولو خوب بازی کرد اما مقابل اینتر فرصتی دست نداد تا او به بازی بیاید. پائولو برای بازی فردا آماده است.  تیم از نظر بدنی خوب کار می کند، درست مثل بازی با اینتر که ده نفره توانستیم خوب بازی کنیم. با این حال در این مقطع، ذهنیت مهم تر از توانایی بدنی است. بازگشت هواداران؟ جذاب و هیجان انگیز است. هواداران می توانند اشتیاق و تمرکز بازیکنان را افزایش دهند. ما یکی از تیم هایی هستیم که به حمایت و تشویق هواداران مان خیلی نیاز داریم و چندین بار در این فصل فقدان آن ها را حس کردیم.

یش بازی لیورپول و برومویچ

لیورپول در شرایطی به مصاف وست برومویچ می رود که ۳ امتیاز این مسابقه برایشان حیاتی است. قرمزها یک پیروزی فوق العاده با نتیجه ۴-۲ مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد کسب کردند و به سهمیه امیدوارتر شدند. پیروزی معجزه آسا مقابل وست برومویچ که با گلزنی آلیسون بکر همراه بود، قرمزها را بیش از پیش به کسب سهمیه امیدوار کرد. آنها اگر می خواهند به لغزش چلسی و لسترسیتی امید داشته باشند، باید در ابتدا مقابل برنلی پیروز شوند.در سوی دیگر میدان برنلی قرار گرفته که تقریبا برای این بازی بی انگیزه است. تیم شان دایچ نه خطر سقوط تهدیدش می کند نه امیدی به رتبه های بالاتر دارد. آنها در حال حاضر در رتبه پانزدهم هستند. برنلی در ۶ دیدار اخیر خود ۴ شکست داشته و اخیرا نیز با ۴ گل در خانه مقابل لیدزیونایتد شکست خورد. باید دید آنها مقابل قرمزها چه عملکرد از پیش خواهند برد.

پرسپولیس به یک‌چهارم نهایی جام حذفی رسید

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری ۴ بر یک برابر شاهین بندرعامری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد. در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال شاهین بندرعامری در ورزشگاه بوشهر میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقایق ۶ و ۸۶، احمد نوراللهی ۶۲ و مهدی ترابی در دقیقه ۷۹ گلزنی کردند و میلاد دریانوردی در دقیقه ۳۶ تک گل تیمش  را برای شاهین بندرعامری وارد دروازه پرسپولیس کرد.

بازگشت تماشاگران به اولدترافورد

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خانگی مقابل تیم سقوط کرده فولام به تساوی یک بر یک رضایت داد. به نقل از ایرنا؛ سه‌شنبه شب از هفته سی و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، منچستریونایتد میزبان تیم از پیش سقوط کرده فولام بود که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.در این دیدار تعداد محدودی تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه اولدترافورد را پیدا کرده و با رعایت فاصله اجتماعی روی صندلی‌ها مستقر شدند.در دقیقه ۱۵ «ادینسون کاوانی» مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای با ضربه چیپ تماشایی و از فاصله حدود ۴۰ متری موفق شد دروازه میهمان را گشوده و یکی از زیباترین گل‍های فصل را به ارمغان آورد.فولام با وجود اینکه سقوط کرده است در ادامه با انگیزه زیادی برای جبران تلاش کرد تا در دقیقه ۷۶ توسط «جو برایان» به گل تساوی برسد.منچستر که در رتبه دوم قرار دارد با این تساوی به امتیاز ۷۱ رسید.در دیدار همزمان، لیدز در زمین ساوتهمپتون به برتری دو بر صفر دست یافت و با ۵۶ امتیاز تا رتبه هشتم جدول بالا آمد.

https://akhbar-rooz.com/?p=113747 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x