سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس؛ درگذشت

نازک بین: مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و باتوجه به درگیری ۸۰ درصدی ریه اش، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند. دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی وی را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای ۸۰ درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند. سرانجام این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، پنچشنبه شب درگذشت.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد. زنده یاد میناوند ۴۵ ساله بود.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

بخش ورزشی اخبار روز، درگذشت زنده یاد مهرداد میناوند را به خانواده گرامی و همه هواداران و دوستداران وی تسلیت می گوید.

تسلیت و همدردی در سوگ  مرگ مهرداد میناوند

https://akhbar-rooz.com/?p=102239 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x