جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نامه حمایتی اتحادیه معلمان انگلستان در رابطه با روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی

اتحادیه معلمان انگلستان: فعالان صنفی معلمان را آزاد کنید!

در ادامه پیامهای حمایتی از زندانیان سیاسی در بیستم ژوئن روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی، اتحادیه معلمان انگلستان در نامه ای ضمن تاکید بر حمایت از معلمان ، به پیشبرد کارزارهای خود در حمایت از اسماعیل عبدی و محمد حبیبی اشاره کرد.

ترجمه متن نامه را در زیر میخوانید:

در رابطه با روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

من از طرف اتحادیه معلمان انگلستان پیش از روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران این نامه را جهت اعلام همبستگی مینویسم.

همانطور که مطلع هستید، اتحادیه معلمان انگلستان مدتهاست که برای دفاع از حقوق فعالین معلمان تلاش کرده است و ما با افتخار با سازمانهایی که با هم کار می‌کنیم از جمله ‘ اجوکیشن اینترناسیونال’ و عفو بین الملل روی کیسهای فعالین اتحادیه ای زندانی از جمله اسماعیل عبدی و محمد حبیبی کار کرده ایم.

در یکسال اخیر، دولت ایران به سرکوب شدید آزادی بیان و تشکل و تجمع ادامه داده است. نیروهای امنیتی به صورت غیر قانونی از روش‌های مهلک برای در هم کوبیدن اعتراضات استفاده کرده ، صدها نفر را کشته و هزاران معترض را بازداشت کردند. حکومت بیش از دویست مدافع حقوق بشر را دستگیر و احکام زندان و شلاق را بر بسیاری از آنان تحمیل کرده است.

اتحادیه معلمان انگلستان به توجه خود به وضعیت ایران ادامه داده و تمام تلاش خود را برای آزادی زندانیان سیاسی به کار میبرد.
با احترام
دکتر پاتریک روچ/ دبیرکل
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=37166 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x