شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نامه سرگشاده خطاب به سازمان ها و احزاب ایرانی، فعالین مدافع حقوق انسان و شخصیت های علیه اعدام

 روز ١۵ سپتامبر، فراخوانی با امضا  صد و پنجاه شخصیت سرشناس بین المللی و فعالین علیه اعدام با خواست تحریم دیپلماتیک جمهوری اسلامی، بیرون کردن این حکومت از همه نهادهای بین المللی و ورزشی و  لغو سفر مقامات حکومتی، همچنین خواست ممنوعیت اعدام و آزادی زندانیان سیاسی،  منتشر شد. ما از همه شما میخواهیم، کمک کنید این حرکت در ایران و در دنیا، بیش از پیش مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و واقعا دولت های غربی را تحت فشار قرار دهیم، روابط دیپلماتیک خود با این حکومت انسان کش را قطع کرده و این حکومت را از همه نهادهای بین المللی اخراج کنند. این یک اتفاق مهم است که باید با همیاری و مشارکت همه ما در قدم اول به یک نتیجه مهم برسد، و آنهم تحت فشار گذاشتن حکومت اسلامی و جلوگیری از اعدام جوانان و صدها محکوم به اعدام  است که اسیر حکومت اسلامی هستند.

لینک طومار را همه جا منتشر کنید. آنرا امضا و حمایت کنید و در صفحات شخصی و رسانه ای خود منتشر کنید. خبر انتشار این طومار و این فراخوان را به رسانه های عمومی و بویژه رسانه های فارسی زبان پربیننده و رسانه های بین المللی ارسال کنید. بهر طریق ممکن از این حرکت دفاع کنید!

https://secure.avaaz.org/community_petitions/en/international_community_ban_islamic_republic_of_iran_for_navid_afkari/?fbclid=IwAR3qSGRfioPpNP9EGNgVGJsN2-JcxgDx-kZh5eAyLtlaz5VjQRLN0fvCUD0

این فراخوان اکنون به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی، تامیل، فرانسه، سوئدی، ترجمه و در دسترس عموم است. شخصیت های فرهنگی، سیاسی و هنری و فعالین مدافع حقوق زنان و حقوق انسانی و مخالفین اعدام، از ایران و عربستان سعودی و فرانسه و امریکا و پاکستان و  همه دنیا این فراخوان را امضا کرده اند ، از جمله امضا کنندگان این نامه، ریچارد داوکینز، میشائیل اشمیت سالمون، مریم نمازی، هاریس سلطان، جمیله بن حبیب، اینصاف حیدر، گیتا ساگال و… هستند.

به این حرکت مهم بپیوندید و کمک کنید، مبارزات خودمان برای سرنگونی حکومت اسلامی را یک گام بزرگ به جلو ببریم!

مینا احدی ١۶ سپتامبر ٢٠٢٠

تماس با این کمپین :

[email protected]

[email protected]

https://akhbar-rooz.com/?p=46871 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x