جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نامه ی سرگشاده ی فوروم ایرانیان دموکرات آلمان – ماینز به مقامات اروپایی

نامه سرگشاده فوروم ایرانیان دموکرات آلمان/ماینز به رئیس کمیسیون اروپا خانم دکتر اورسولا فون درلاین ، وزیر امورخارجه اتحادیه اروپا آقای ژوزپ بورل ، وزیر امور خارجه آلمان آقای هایکو ماس و کمیسر حقوق بشر دولت فدرال آلمان دکتر دکتر بربل کوفلر
ما خواهان اقدامات فعال از سوی اتحادیه اروپا برای حمایت از حقوق بشر در ایران میباشیم

خانم ها و آقایان محترم،

در ایران انتخاباتی مهندسی شده از سوی جناح رادیکال جمهوری اسلامی انجام گرفت. این به اصطلاح "انتخابات" در روز جمعه ، ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱، از همان ابتدا از سوی تندروهای جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود، برنامه ریزی که توسط رهبر جمهوری اسلامی آیت الله خامنه ای طرح ریزی شده بود. در روزهای قبل از انتخابات از طریق بسیاری از افراد از ایران، از خارج از کشور، از طریق روزنامه نگاران و رسانه ها، مشخص شد که چه چیزی در پشت این نمایش انتخاباتی قرار دارد. در روز انتخابات طبق فیلم هائی که از ایران علنی شد، مشارکت در واقع بسیار کم بود، اما رژیم ایران با اعداد و رقم های آراء بیرون آمده از صندوق ها به نفع خود بازی کرده است. با این حال، آمارهای داده شده نشان می دهند که این انتخابات هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد، بلکه تقلب در انتخابات و ادامه قدرت و ستم به مردم است. این مسئله نشان می دهد که همه چیز برنامه ریزی شده است. نتایج تقلبی انتخابات نشان می دهد که تقریباً ۴ میلیون رأی باطل داده شده و سه نامزد دیگر کمتر از ۴ میلیون رأی بدست آورده اند. این امر با نمایش برنامه ریزی شده از قبل برنامه ریزی شده بود. 
ابراهیم رئیسی به اصطلاح "رئیس جمهور" بخشی ازطرح رهبر جمهوری اسلامی است که همه چیز را با برنامه ریزی طولانی طراحی کرده است. پیشینه، قدرت و عملکرد او به وضوح نشان می دهد که او کیست. وی در دستگیری، شکنجه، اعدام و قتل هزاران ایرانی که علیه رژیم ایران بطور مسالمت آمیز به خیابان ها گسیل شدند، نقش محوری داشته است. به عنوان مثال، وی همچنین با همدستان و همکارانش، مانند قاضی حامد نوری، که هم اکنون در سوئد زندانی است، در قتل های زنجیره ای "تابستان ۶۷" (۱۹۸۸) نقش کلیدی داشته است.
اعتراضات در اقصا نقاط جهان! هم نشان داد که او در کشورهای اروپایی هم فردی نامطلوب است!
اکنون این پرسش مطرح می شود که چه کسی می خواهد با این رژیم و این رئیس جمهور جلاد که دستانش خون آلود است، همکاری کند. تاکی و تا چه مدت شما علاقمند به فشردن دستان این رژیم فاسد و رئیس جمهور جنایتکارش که ثابت شده در قتل ها دست داشته است، میباشید و هنوز مایلید روی سیاست هسته ای با این رژیم مذاکره کنید؟ سیاست هسته ای تنها و تنها به نفع رژیم ایران و منافع اقتصادی و سیاسی اش در ایران و منطقه است. هنگامی که شما با این رئیس جمهور، طرفداران وی و وزرای خارجه اش پشت یک میز می نشینید، چه بخواهید جه نخواهید شما هم درگیر قتل عام هزاران جوانی میشوید که خانواده های آنها هنوز در سوگ نشسته اند. اگر با این رژیم مذاکره کنید، تنها خود را مقصر می کنید!
این مسئله با قوانین بین المللی، حقوق بشر و خواست ملت ایران سازگار نیست. این رژیم مدتهاست که دیگر نماینده مردم خود نیست. رئیس جمهور منتخب رژیم قدرت خود را با دستورات آیت الله خامنه ای نشان خواهد داد، زیرا آنها می خواهند در آینده تصویری متفاوت از ایران نشان دهند، یعنی تصویری حتی رادیکال تر.. این تصویر نو به معنای ادامه بیشتر ستم، بدبختی و سرکوب و زندان و شکنجه و اعدام مردم و تهیدستان ایران است.
این ترازنامه رئیس جمهور جدید و رژیم جمهوری اسلامی است، به همین دلیل ما از شما درخواست می کنیم و در عین حال از شما می خواهیم که به دوره نرمش با این رژیم و گفتگوهای مهم که تنها در خدمت ثبات این رژیم است و نه رفاه مردم، پایان دهید. عاملان و آمران رژیم از پول دریافتی ذخایر ایران استفاده می کنند و آن پول را در خارج از کشور سرمایه گذاری کرده، تا  خانواده وطرفدارانشان در منطقه و مراکز ترور در اروپا و ایالات متحده آمریکا بر علیه مردم ایران توطئه و زندگی کنند. این امر توسط خود دولت ایران اشاعه و تحمل میشود حتی اگر این بودجه از دسترنح و ثروت ملی مردمی باشد که از فقر عظیم رنج می برند.
چه مدت دیگرمی خواهید این سیاست را ادامه دهید؟ این حوادث در ذهن مردم ایران باقی مانده و حک شده است و همچنین آنها دست رد شما به سینه شان را دریافت کرده اند. فعالیت های رژیم ایران علیه شخصیت های مخالف در داخل و خارج از کشور جریان دارد و شما این را می دانید. دستگاه تروریستی در خارج و داخل وجود دارد و هر صدایی علیه این رژیم در گلو خفه می شود و مردم در خیابان قتل عام می گردند.
ما از شما می خواهیم که با این رژیم پشت یک میز ننشینید و حقوق بشر را برای منافع سیاسی و اقتصادی کنار نگذارید. زمان تحمل استانداردهای دوگانه به پایان رسیده است. شما به طور شفاهی علیه این سیستم صحبت می کنید، اما قراردادها و مذاکرات با رژیم ایران از سوی شما هنوز در پشت صحنه منعقد می شوند.
متأسفانه ، شما تاکنون تنها از لابی های رژیم به عنوان کارشناس دعوت کرده اید و نه دعوت ازیکی از بسیاری ایرانیان مخالف که می توانند وضعیت و وضعیت حقوق بشر در ایران را بشما منتقل کنند  وطرفدار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی در ایران باشند.
آنها می دانند که شما با یک رژیم توتالیتر روبرو هستید که تنها برای منافع خویش با خشونت، وحشت و ارعاب عمل می کند. اتحادیه اروپا و جمهوری فدرال آلمان دارای اسناد کافی در مورد این جنایات هستند و مطبوعات همچنین دارای مواد و اسناد کافی در مورد اعمال و قتل های جمهوری اسلامی می باشند.
مردم ایران می توانند سرنوشت خود را برای خود تعیین کنند، به شرطی که این رژیم ترور در منطقه تحمل نشود و مورد محاکمه قرار گیرد. بیش از ۵۰٪ مردم در این "انتخابات" شرکت نکردند و "نه" صریح و روشن به جمهوری اسلامی دادند.
تقریباً ۴ میلیون رأی دهنده واجد شرایط به دلایل مختلف با رای نامعتبر در این "انتخابات" شرکت کردند.
مشروعیت این رژیم کجاست؟
 وقت آن است که عمل کنیم، زمان ایستادن در کنار مردم ایران برای آزادی، دموکراسی، حفظ حقوق بشر و صلح اجتماعی و زمان ایستادگی در برابر این رژیم سفاک ایران است!
مردم از این رژیم خسته و خسته تر شده اند. اکنون زمان اقدام برای پیگیری و عمل است.
 
با احترام فراوان
از سوی فوروم ایرانیان دموکرات آلمان/ماینز
بهروز اسدی

https://akhbar-rooz.com/?p=117316 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x