جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نتیجه ی اولیه انتخابات اعلام شد، رئیسی ۱۸ ملیون، بقیه ۷ ملیون، ۳ ملیون نامعلوم!

نتیجه اولیه انتخابات/ مشارکت 28 میلیونی؛ رئیسی با 17 میلیون رای پیشتاز رقابت

رئیس ستاد انتخابات کشور آمار اولیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را اعلام کرد و بر این اساس مطابق خواست رهبر حکومت اسلامی ابراهیم رئیسی برنده این نمایش انتخاباتی شده است.

به گزارش خبرگزاری ها، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور آمار اولیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را اعلام کرد.

عرف با بیان اینکه بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسه ها ۲۸میلیون و ششصد هزار نفر در این حماسه مشارکت کرده‌اند،گفت: شمارش و تجمیع‌ آرا در شعباتی است که تا بامداد  مشغول کسب آرا بوده اند و اولیه است.

وی ضمن اعلام آرای کاندیداها گفت: رئیسی با ۱۷ میلیون و هشتصد هزار رای،‌ محسن رضایی با ۳میلیون و سیصد هزار رای،‌ همتی با دو ملیون و چهارصد هزار رای، قاضی زاده هاشمی با حدود یک میلیون رای مجموع آرا را تا این لحظه کسب کرده‌اند.

https://akhbar-rooz.com/?p=116849 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
2 سال قبل

جهت اطلاع

 

بسیاری از کسانیکه میخواستند فقط به شوراها رای دهند اما نامشان بعنوان شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورا و خبرگان هم منظور شده به دو علت عمده بوده است :

۱-     هیچگونه اطلاع رسانی از قبل به مردم نشده بود که اختیار دارند که در هر انتخابات که مایلند میتوانند شرکت کنند و اجباری برای شرکت در هر چهار مورد ندارد . این عدم اطلاع رسانی قطعا عمدی بوده است .

۲-     علت دوم این بود که بسیاری از کسانی که میخواستند فقط به شوراها رای دهند بی اطلاع از حق و اختیار خود بوده و هنگام ثبت نام در حوزه بعلت بی دقتی و بی توجهی، نامشان برای هر چهار مورد انتخابات ثبت شده ، حتی اگر به موارد دیگر رای نداده و یا رای سفید داده باشند .

شخص من فقط در انتخابات شورای شهر شرکت کردم و نام من در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورا و خبرگان ثبت نشداست.

وقتی وارد حوزه انتخابات شدم ،  برای ثبت نام نرم افزاری ، از مسئول مربوطه خواستم که در دستگاه ثبت نام  فقط قسمت شوراها را تیک کند که روی صفحه کامپیوتر دیده میشد . مسئول مربوطه ابتدا پیشنهاد کرد که همه موارد را تیک بزند و من هم برای ریاست جمهوری یا مجلس رای سفید بدهم ،  اما وقتی با اعتراض من رو شد تیک انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و خبرگان را برداشت و نام من تنها برای انتخابات شورا ثبت ( تیک ) شد و تنها برای من تعرفه شورا صادر گردید.

به احتمال زیاد بسیاری از کسانی که میخواستند فقط به شوراها رای بدهند بعلت بی توجهی و بیدقتی که ناشی از عدم اطلاع رسانی دقیق بوده ، نامشان بعنوان شرکت کنند در هر چهار مورد ثبت شده. 

بهمن
بهمن
2 سال قبل

چهار میلیون و صد آرای باطله

آرای معتبر ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار

بهمن
بهمن
2 سال قبل
پاسخ به  بهمن

با عرض معذرت، آرا معتبر ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x