جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری: تبریک برای آزادی موقت اسماعیل بخشی از زندان اوین

امروز چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ اسماعیل بخشی از پیشروان مبارز و مقاوم طبقه کارگر و نماینده کارگران سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه با قرار وثیقه هفتصد و پنجاه میلیون تومان بطور موقت از زندان اوین آزاد شد. آزادی اسماعیل را به خانواده و بستگان، به سندیکای کارگران هفت تپه و جنبش کارگری و دیگر اقشار زحمتکش در ایران تبریک میگوئیم.

همانطور که در اعتراضات روزمره کارگران بارها نشان داده شده است، جای کارگران و دیگر فعالین اجتماعی که بخاطر احقاق حقوق پایمال شده دست به اعتراض زده اند زندان نیست. تا آزادی سایر فعالین کارگری زندانی و دیگر زندانیان سیاسی از جمله علی نجاتی، محمد خنیفر،عسل محمدی ، ندا ناجی ….و شکستن درهای زندان، همگام، همراه و متحد با کارگران مبارزه خواهیم نمود.

مبارزه و اعتراض علیه سرکوب، دستگیری، زندان و شکنجه جزیی اجتناب ناپذیر از مطالبات اجتماعی در ایران بوده و تا کنون دستاوردهای ارزنده ایی به همراه داشته است.

آزادی موقت اسماعیل بخشی نماینده آگاه و شجاع کارگران هفت تپه و آزادی سپیده قلیان و حامیان کارگری در نشریه گام در روزهای اخیر نمونه این دستاوردها و حاصل اعتراضات و اعتصابات کارگری بوده است. گسترش و سازمانیابی اعتراضات کارگری و اتحاد و همبستگی سراسری تنها می تواند تضمین کننده نیروی اجتماعی قوی تر بوده وبا اتکاء به آن می توان به مطالبات خود و منجمله آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی دست یافت.

زنده باد اتحاد و همبستگی طبقاتی کارگران

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج کشور

https://akhbar-rooz.com/?p=10541 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x