شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار سندیکای نیشکر هفت تپه به دولتمردان و سازمان خصوصی سازی

هشدار بسیار جدی از سوی سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، فعالین کارگری و همه پرسنل غیور و همیشه در صحنه نیشکر هفت تپه به دولتمردان و سازمان نامیمون خصوصی سازی

شرکت پر افتخار نیشکر هفت تپه با تلاش و همت و پشتکار کارکنان حق طلبش که در راستای حق و حقوق قانونی شان بارها با حضور درصحنه های اعتراضی فریاد حق طلبانه شان را به گوش همگان رسانده اند.

تا جایی که سازمان نامیمون خصوصی سازی و دولتمردان را مجبور به پذیرش فسادشان در واگذاری شرکت به مفسدینی چون اسدبیگی و رستمی کرده و آنان را وادار به عقب نشینی از مواضع نا صوابشان با همیاری تعدادی از دوستان در مجلس نموده اند، تا جایی که مجبور به خلع ید این مفسدین به اصطلاح سهامدار گشته اند.

لازم به یادآوریست جهت جلوگیری از هرگونه شیطنت دولتمردان و سازمان خصوصی سازی و از چاه بیرون آمدن و به چاه انداختنمان از هم اکنون اعلام میداریم که از جایگزین نمودن شخص یا اشخاص دیگر بعنوان سهامدار جدید هفت تپه بصورت کاملآ جدی خوداری نمایید که این امر به هیچ عنوان برای ما کارکنان هفت تپه قابل پذیرش نخواهد بود.

در غیر اینصورت در مقابل چنین عملی بهیچ عنوان سکوت نخواهیم کرد و هر گونه عواقب پیش رو به صورت جدی بر عهده عاملان این سیاست خواهد بود و تنها راه سامان گرفتن شرکت هفت تپه با نظارت نمایندگان منتخب کارگران واگذاری به دولت یا طرح های توسعه نیشکر خوزستان میباشد.

پنج شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹

سندیکای کارگران‌ نیشکر هفت‌ تپه

https://akhbar-rooz.com/?p=49665 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x