جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همبستگی کارگران آرژانتینی با کارگران آذرآب،هفت‌تپه و کوت عبداله

کمیته ی عمل سازمانده کارگری: کیلومترها آنسوتر اما کارگرانی در آمریکای لاتین (این مهد حکومت‌های نظامی و مافیایی سرمایه‌داری) هستند که درست مانند کارگران ایران باتوم می‌خورند و زندانی و محاکمه می‌شوند. برای آن‌ها همبستگی بین‌المللی کارگری نه یک امر اداری و تشریفاتی و تحمیلی که تنها راه نجات و بخشی از ضرورت مبارزه‌ای است که هرروز با گوشت و پوستشان لمس می‌کنند.

بی‌خود نیست که در بحبوحۀ همین روزهایی که طبقۀ کارگر شیلی دست به یک خیزش عمومی ضدسرمایه‌داری زده و موجی از همبستگی را در کشورهای آمریکای لاتین برانگیخته، ما شاهد بلند شدن صدای دفاع از کارگران سرکوب‌شدۀ آذرآب و هفت‌تپه از درون این اعتراضات هستیم!

کارگران آرژانتینی که با انگلیسی دست و پا شکستۀ «گوگل ترنسلیت» آخرین وضعیت کارگران ایران را از مجرای صفحاتی همچون اینجا دنبال می‌کنند، چند روز پیش که خبر حملۀ حکومت به سه بخش آذرآب و هفت‌تپه و کارگران کوت عبدلله را خوانده بودند، بلافاصله و بدون اینکه درخواستی از آن‌ها شده باشد، کارزار دفاع از کارگران این سه بخش را در دستور کارشان قرار دادند.

تصاویر بالا نماهایی از تظاهرات کارگران آرژانتینی در حمایت از خیزش ضدسرمایه‌داری شیلی است و شعار اصلی پلاکارد: «آزادی کارگران ایران که به خاطر مبارزه در زندانند».

https://akhbar-rooz.com/?p=9369 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x