جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هپکو وآذرآب موقتا تعطیل وکارگران آن‌ها بدون پرداخت مطالبات معوقه به خانه فرستاده شدند

هپکو و آذرآب دو ابَر شرکت استان مرکزی در برای جلوگیری از گسترش ویروسکرونا موقتا تعطیل و کارگران آن‌ها بدون پرداخت مطالباتمعوقه به خانه فرستاده شدند

کارگران هپکو پس از شیوع کرونا در ایران نسبت به عدم تهیه وسایل پیشگیرانه توسط کارفرما در محیط کاراعتراض کرده بودند.

خبرگزاری برنا یکشنبه ۲۵ اسفند به نقل از مسئولان شورای اسلامی کار این دو شرکت نوشت هپکو و آذرآب تا ۲۹ اسفند تعطیل شده‌اند و ممکن است تعطیلی این دو شرکت ادامه یابد.
جواد صابری نایب‌ رییس شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب گفت تعدادی از کارگران این شرکت دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و «باید تحت هر شرایط از شیوع این ویروس به داخل شرکت جلوگیری کرد».

کارگران آذرآب هنوز حقوق بهمن و اسفند را دریافت نکرده‌اند. اما به گفته‌ی صابری عیدی آن‌ها پرداخت شده است. ابوذر جعفری رئیس شورای کارگری هپکو نیز گفت «اگرچه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت هپکو اراک گزارش نشده است» اما مدیریت این مجموعه را با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا موقتا تعطیل کرده است.

او گفت شماری از کارگران هپکو که به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، با هدف پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ به مرخصی فرستاده شده‌اند. کارگران هپکو حقوق اسفند ماه را هنوز دریافت نکرده‌اند هرچند عیدی آن‌ها پرداخت شده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=23086 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x