جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وقتی مرزهای وقاحت شکسته می شود

سران حکومت به هر مناسبت می کوشند کشته شدن صدها نفر در جریان این اعتراضات را به گردن خود معترضان بیاندازند. علی شمخانی این دروغ را در چشم در چشم خانواده های قربانیان تکرار کرده است

حکومت ایران در جریان اعتراضات آبان ماه گذشته، به کشتار بی رحمانه ی معترضینی دست زد که به سرکوب و سفره های خالی شان اعتراض داشتند. تعداد کشته شدگان در جریان این اعتراضات آن قدر زیاد است که حکومت اسلامی نتوانسته آن را کتمان کند.

بعد از آن کشتار دهشتناک حکومت پرده ی تازه ای از نمایش خود را آغاز کرده که کمتر از آن کشتار دهشتناک نیست. سران حکومت می کوشند کشته شدن صدها نفر در جریان این اعتراضات را به گردن خود معترضان بیاندازند. آن ها این دروغ را به هر مناسبت و از دهان هر مسئول دولتی و حکومتی تکرار می کنند.

این در حالی است که فیلم ها و ویدئوهای متعددی از شلیک مستقیم ماموران حکومت اسلامی به سوی معترضان منتشر شده است. در این حکومت اما جنایت و وقاحت با هم در مسابقه ی دائمی هستند و هراز گاهی از هم پیشی می گیرند.

روز پنجشنبه، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی به دیدار خانواده های چند تن از کشته شدگان حوادث اخیر رفته و مدعی شده است: «بیش از ۸۵ درصد از جان‌باختگان حوادث اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ‌یک از تجمع‌ها حضور نداشتند».

وی گفته است این «بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان»، «به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیرسازمانی کشته شده‌اند».

این مقام امنیتی برای تکمیل کردن وقاحت حکومت اسلامی، افزوده است: «کسی مخالف این نیست که مردم انتقادات خود را به اشکال مختلف بیان کنند. متأسفانه بعضی عناصر بیگانه و موج‌سوار که ضد ملت و استقلال ایران هستند، از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند.»

https://www.youtube.com/watch?v=HXWjCYzG3Gg

شمخانی مسئول این قتل‌ها را «معاندین» معرفی کرده و از آن به عنوان «پروژه کشته‌سازی» نام برد. پیش از این مقامات حکومت اسلامی بارها مدعی شده بوده اند که معترضان خودشان به یکدیگر شلیک کرده اند و همدیگر را کشته اند، اما علی شمخانی این دروغ ها را چشم در چشم خانواده های داغدار قربانیان سرکوب حکومت تکرار کرده است.

به گزارش خبرگزاری های وابسته به حکومت علی شمخانی با خانواده امیررضا عبداللهی، ۱۳ ساله، و ابراهیم مهدی‌پور در شهریار، با خانواده جلیل امام‌قلی در ملارد، و حمزه علی نعمتی در شهر قدس دیدار کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=14899 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
4 سال قبل

داعشی بد!
حکومتی که مردمش را به رکبار می بندد و خانواده قربانیان را طبقه بندی میکند و دسته ای را با ثروت همین مردم ،می خرد و درجه خانواده شهید اعطاء کرده و طبقه دیگری را به زندان و سکوت تهدید می کند ، حکومتی بدتر از داعش نیست؟

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x