سايت سياسی - خبری چپ - تريبون آزاد

ویدئو – یادمان جان باختگان راه آزادی و سوسیالیسم در کانادا

مراسم یادمان جان باختگان راه آزادی و سوسیالیسم از سوی کمیته برگزاری این یادمان در ونکوور (کانادا) در شبکه زوم، در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۰ برگزار شد.

سخنرانان این یادمان به ترتیب ابراهیم آوخ، لیلا دانش، مهرزاد دشتبانی، سارا سرابی، مهرآفاق مقیمی و بهرنگ زندی بودند.

مجید میرزایی و شهریار دادور، مصطفی گرگین پور و کیمیا قربانی بخش هنری این مراسم را برگزار کردند. مجری خانم شهره قنبری بود.

گزارشی را که تلویزیون برابری از این یادمان تهیه کرده است، می بینید.

https://akhbar-rooz.com/?p=48342 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هما کلهری
هما کلهری
3 سال قبل

با سلام من هما کلهری هستم و با احترام به دست اندرکاران برنامه یادمان جان باختگان راه آزادی باید خدمت شما خانم شهره قنبری عرض کنم که در خصوص شلاق زدن و پا کشیدن زندانی دروغ می گویید یا به شما دروغ گفته اند. من هرگزدر چنین جایی که شما می گویید نبوده ام و از شما انتظار کتاب خواندن ندارم وتعجب نمی کنم که کتاب مرا بر اساس کامنتها قضاوت کنید. چه اگر غیر از این بود جای سؤال داشت.
کاش اندکی معنی مسؤلیت را درک می گردید و این گونه به دروغ بر اساس خاطره ای از فردی مجهول و محلی مجهول تر چنین تهمتهایی را در جمع بزرگی مطرح نمی کردید. جهت اطلاع شرکت کنندگان عرض می کنم که این موضوع دروغی بزرگ بیش نیست و من هر آن چه کرده ام در کتاب خود آورده و همین موضوع خوابهایی را آشفته و آنان را به دروغگویی واداشته است. با مطالعه این کتاب سعی کرده ام تمامی حقیقت یک زندانی را از چپ فعال تا تواب مسؤل بند توضیح داده شده است

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x