چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویزا به ایرانیان نمی دهیم! فوتبال در ایران سرگرم کننده است؛ میزبانی های ایران حذف شدند؛ برد بارسا

نازک بین: محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی که در صف اصول گراها برای نظام سینه چاک می کرد و سپس به طیف به اصطلاح اصلاح طلب پیوست و بسته به اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی نظام موضع گیری می کند گفته که: فوتبال در همه دنیا سرگرمی است، اما در ایران و چند کشور دیگر سرگرم کننده است. یعنی سر من و شما را گرم می‌کنند تا اتفاقاتی که می خواهد بیفتد، بیفتد. همین امشب از طریق ماهواره بازی‌های فوتبال خارجی را ببینید. وقتی بین نیمه می‌شود چه اتفاقی می‌افتد. خودم در ایتالیا و انگلستان بودم و بین مردم بازی را دیدم. یک باکسی جلوی هواداران هست که یک خانواده خیلی راحت در کنار هم ساندویچ و نوشابه می‌خورند. این موضوع فقط برای الان نیست. دوره خود من هم کمتر یا بیشتر این اتفاق می‌افتاد.

۲۰۸ کشور ۵ پرونده در فیفا دارند، ایران به تنهایی ۲۸۰ پرونده!

در ادامه این گفتگوی رادیوئی اضافه کرده اند که: الان ما ۱۶ تیم در فوتبال داریم که یک تیم یعنی تراکتور می گویند خصوصی است. آن هم زیر نظر نیروهای انتظامی و سپاه است. الان که من با شما حرف می زنم، ما ۲۸۰ پرونده در فیفا داریم. الان طوری شده که هر پرونده ای از ایران می رود، نخوانده ما را محکوم می کنند. ۲۰۸ تیم دنیا در طول سال ۵ پرونده دارند ولی ایران به تنهایی ۲۸۰ پرونده دارد. یکی به من بگوید درست نیست.

یعنی آش آن قدر شور است که سرآشپز هم فهمید. طی دو ماه گذشته و پیش از ویلموتس، کارلوس کی‌روش پرتغالی حدود هفت سال سرمربی تیم ایران بود. او نیز پس از جدایی از تیم ملی در ماه مارس از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرد و قدراسیون ایران هم از او شکایت کرده است. علاوه بر دو سرمربی تیم ملی، وینفرید شفر، سرمربی آلمانی پیشین تیم استقلال و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس هم به علت مشکلات مالی با باشگاه‌های ایرانی ناچار به شکایت شدند. در ماه اکتبر سرور جپاروف، بویان نایدنوف، پادوانی و رابسون جانواریو، بازیکنان خارجی استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کردند.بویان ۳۰۰ هزار دلار، پادوانی ۱۰۰ هزار دلار، جپاروف ۹۰ هزار دلار و جانواریو ۴۵ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارند.

پیروزی بارسلونا با دبل فاتی

بارسلونا به لطف گل‌های مهاجم ۱۶ ساله‌اش توانست لوانته را در لالیگا شکست دهد. بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست و دوم لالیگا در نوکمپ به مصاف لوانته رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد.

بارسلونا که در نیمه نخست موقعیت‌های گل زیادی داشت توانست به گل برسد. آنسو فاتی ابتدا در دقیقه ۳۰ با پاس مسی دروازه لوانته را باز کرد و تنها یک دقیقه بعد باز هم با پاس مسی گل دیگری را به ثمر رساند. در نیمه دوم که لوانته به دنبال جبران نتیجه بود توانست در وقت‌های اضافه اختلاف را به حداقل برساند اما تاثیری در نتیجه نهایی نداشت.بارسا با ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

حذف سهمیه المپیک از مسابقات بدمینتون ایران

فدراسیون جهانی بدمینتون اعلام کرد امتیازهای رقابت‌های بدمینتون موسوم به دهه فجر در پروسه سهمیه کسب المپیک ۲۰۲۰ توکیو محاسبه نخواهد شد. 

به نقل ار ایسنا پیش از این قرار بود امتیاز این مسابقات در رنکینگ  کسب سهمیه المپیک تاثیر داشته باشد و ۳۹ کشور از حضور در این رقابتها استقبال کرده بودند و نام بازیکنانشان در لیست اولیه مسابقات بود. اما فدراسیون جهانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “با وجود اینکه  فدراسیون بدمینتون ایران از طرف خود اطمینان داده امنیت برای شرکت کنندگان فراهم خواهد بود اما برخی بازیکنان به دلیل توصیه دولت هایشان مبنی بر اینکه تنها در صورت ضرورت به ایران سفر کنند، از حضور در این مسابقات کناره گیری کرده اند. از این رو امتیاز این مسابقات در رنکینگ المپیک تاثیر ندارد اما در رنکینگ جهانی اعمال می شود.” همین اتفاق باعث انصراف تعداد زیادی از کشورها شده است چون بازیکنان این کشورها به دنبال گرفتن امتیاز برای سهمیه المپیک بودند اما دیگر این مسابقات امتیاز رنکینگ المپیک را ندارد بنابراین ۲۶ کشور از حضور در ایران انصراف دادند.

گواردیولا: در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان، یک شکست خورده محسوب خواهم شد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است که آن‌ها باید تمام توان خود را در لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیرند. سیتیزن‌ها فصل درخشانی را سپری نمی‌کنند. آن‌ها در حال حاضر با ۲۲ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارند و بعید به نظر می‌رسد که دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ جزیره داشته باشند. آبی‌های شهرمنچستر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید بروند.

به نقل از سایت گل، گواردیولا درباره وضعیت خودش در سیتی و لیگ قهرمانان گفت: “ما با جام‌هایی که کسب می‌کنیم، مورد ارزیابی قرار می‌گیریم، نه با روش و سبک بازی‌مان. حقیقت به همین سادگی است. سال گذشته، سال بسیار فوق‌العاده‌ای برای ما بود، اما مردم گفتند که شما قهرمان اروپا نشدید! به همین دلیل اگر نتوانم با سیتی به قهرمانی اروپا برسم، یک شکست خورده محسوب خواهم شد.”

مورینیو با تاتنهام از پس گواردیولا برآمد – توقف دوباره آرسنال

تاتنهام موفق شد با برتری مقابل منچسترسیتی شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت.
سیتی در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد. گوندوگان در زدن ضربه ناکام بود و در نیمه دوم زینچنکو با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا سیتی ۱۰ نفره شود.
تاتنهام که هری کین بهترین گلزن خود را نداشت با ضربه برخواین هلندی که اولین بازی خود را برای تاتنهام انجام می‌داد به گل اول رسید.
در ادامه سون هیونگ مین کره‌ای توانست گل دوم را نیز برای تیمش به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر تاتنهام به پایان برسد.
در دیگر دیدار آرسنال برابر برنلی به تساوی بدون گل رضایت داد.

پیروزی یوونتوس در روز دبل رونالدو

یوونتوس به لطف گل های مهاجم پرتغالیش از روی نقطه پنالتی توانست فیورنتینا را شکست دهد. یونتووس یکشنبه  در هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و  با سه گل مهمانش را شکست داد. 

در دقایق پایانی نیمه نخست داور به کمک VAR یک پنالتی به نغع تیم تورینی گرفت و کریستیانو رونالدو نتیجه را یک بر صفر کرد. مهاجم پرتغالی در نیمه دوم هم فرصت یافت از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و تعداد گل‌هایش را با پیراهن یوونتوس به ۵۰ برساند. گل سوم میزبان را هم دی لیخت در وقت‌های اضافه به ثمر رساند تا تیم تورینی به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کند. یوونتوس با ۵۴ امتیاز در جایگاه نخست جدول سری آ قراردارد. 

ویزا نمیدهیم چون پناهنده می شوند!؟

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: از یک ماه پیش درخواست روادید برای ۳ ملی‌پوش کشورمان را ارایه دادیم اما سفارت کشور استرالیا به بهانه‌های عجیب و واهی از صدور روادید خودداری می‌کند.

«زهرا اینچه‌ درگاهی» اظهار داشت: کارشکنی در مسیر اعزام ورزشکاران به مسابقات گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در ملبورن برگزار می‌شود با دوره‌های دیگر متفاوت است. در این دوره نام سه ورزشکار برای جام جهانی ژیمناستیک که در شهر ملبورن استرالیا برگزار می‌شود را اعلام کردیم. این ورزشکاران از سوی فدراسیون ژیمناستیک استرالیا دعوت‌نامه دارند اما سفارت این کشور به دلایل واهی از صدور روادید خودداری میکند. در ایمیلی که از سوی این کشور برای فدراسیون ارسال شده مواردی ذکر شده که دور از ذهن و تصور ورزشکاران ایرانی است. در این ایمیل به شرایط اقتصادی ایران اشاره شده و احتمال پناهندگی ورزشکاران ما را داده‌اند.

قرار بود «سعیدرضا کیخا»، «عبدالله جامعی» و «مهدی احمد کهنی» برای شرکت در جام جهانی ملبورن که یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک است ۲۳ بهمن‌ ماه عازم کشور استرالیا شوند اما تا این لحظه این کشور برای آنان روادید صادر نکرده است.

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال موسوم به لیگ گدایان  در حالی به پایان رسید که مدعیان قهرمانی به تساوی رضایت دادند. به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (یک‌شنبه) به پایان رسید و در مهم‌ترین این دیدارها، مس رفسنجان مقابل سرخپوشان پاکدشت به تساوی یک بر یک رسید، گل ریحان البرز برابر رایکا بابل صفر صفر کرد و فجر سپاسی برابر قشقایی شیراز با تساوی بدون گل این هفته را پایان داد.

مس رفسنجان یک – یک سرخپوشان پاکدشت
مس رفسنجان که اولین مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است، امروز برابر سرخوپوشان پاکدشت قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند. شاگردان ربیعی با این تساوی ۴۳ امتیازی شدند و صدر جدول را حفظ کردند. در این بازی مهرداد آوخ در دقیقه ۶۴ برای گل ریحان و سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۰ برای سرخپوشان گلزنی کردند.

گل ریحان البرز صفر – صفر رایکا بابل
گل ریحان در هفته‌ای که می‌توانست به صدرنشین نزدیک شود، با تساوی صفر بر صفر برابر رایکا بابل فاصله چهار امتیازی خود را با گل ریحان صدرنشین حفظ کرد. آن‌ها با این تساوی ۳۹ امتیازی شده و در رده دوم جدول باقی می‌مانند.

دیگر نتایج هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

فجر سپاسی صفر- صفر قشقایی شیراز

سپیدرود رشت یک – صفر شهرداری تبریز

خوشه طلایی ساوه یک – صفر ملوان

نود ارومیه صفر – صفر نیروی زمینی

بادران تهران ۴- صفر آرمان گهر

استقلال خوزستان صفر – یک آلومینیوم اراک

هم‌چنین دیدار مس کرمان و داماش گیلان به دلیل حاضر نشدن داماش  در زمین مسابقه لغو شد.

تمام خاطرات خوبم با ایران را در قلبم حفظ می‌کنم

کارلوس کی‌روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده دارد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«یک سال بعد از ترک ایران می‌خواهم از تمام بازیکنان، کارمندان، هواداران و فدراسیون فوتبال ایران تشکر کنم. افتخار بسیار بزرگی بود. من تمام خاطرات و لحظات شگفت‌انگیزی را که با تیم ملی و هواداران ایرانی داشتم، برای همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد.

با احترام به ملت ایران و با آرزوی سعادت و صلح برای همه.»

لیورپول ۶ پیروزی تا قهرمانی لیگ برتر انگلیس

قرمزپوشان آنفیلد برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بدون احتساب سایر نتایج تیم‌های جزیره به ۶ پیروزی نیاز دارند. از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در لندن میزبان منچستر سیتی بود و این دیدار را با دو گل به سود خود پایان داد. گل‌های این بازی را برخواین در دقیقه ۶۳ و در اولین بازی خود برای تاتنهام و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند. شاگردان کلوپ در این هفته موفق شدند با ۴ گل ساوتهمپتون را شکست دهند و باعث شد تا لیورپولی‌ها ۷۳ امتیازی شوند. منچستر سیتی با باخت مقابل تاتنهام در امتیاز ۵۱ باقی ماند و اختلافش با تیم صدرنشین به ۲۲ امتیاز رسید.حالا لیورپولی‌ها برای رسیدن به قهرمانی در جزیره به ۶ پیروزی نیاز دارند، بدون نیاز به نتایج سایر تیم‌ها. لیورپول در حال حاضر ۷۳ امتیاز دارد و با ۶ پیروزی امتیازش به ۹۱ خواهد رسید.با توجه به ۱۳ بازی که تا انتهای فصل لیگ برتر باقی مانده، اگر منچستر سیتی همه بازی‌های خود را ببرد ۳۹ امتیاز به امتیاز ۵۱ این تیم اضافه می‌شود و سیتیزن‌ها در بهترین حالت به امتیاز ۹۰ می‌رسند که با ۶ برد  لیورپول (۹۱ امتیاز) عملا قرمزپوشان آنفیلدی قهرمان خواهند شد.

شیوه های غیر انسانی و غیر اخلاقی مدیران فوتبال

مدیران پرسپولیس مثل مدیران استقلال به اقدامات غیرانسانی و غیراخلاقی بیشتری روی آورده اند تا گابریل گالدرون مربی موفق و صاحبنام دنیای فوتبال از پیگیری حق و حقوق خود از این باشگاه صرفنظر کند. شنیده‌هایی که البته جزئیات آنها عجیب و غریب است. طبق این شایعات باشگاهش را مجبور کرده بود تا چندین بلیت CIP برای او تهیه کنند تا در اختیار دختران اسپانیایی مدنظرش قرار بدهد و آنها را به تهران بیاورد تا در هتل محل اقامتش از آنها پذیرایی کند! باشگاه مذکور هم که تحت فشار هواداران قرار داشت مجبور به قبول این کار شده بود.

شایعه سازان البته یک شایعه دیگر را هم نقل می‌کنند، ظاهرا روز قبل از یکی از مسابقات، آقای سرمربی که خانواده‌اش هم در تهران نبودند تصمیم می‌گیرد از یک دختر پذیرایی کند و هتل به او اجازه این کار را نمی‌دهد که سرپرست باشگاه مجبور به پادرمیانی می‌شود. حتی می‌گویند سرمربی مذکور تصویری عریان از خودش را برای یکی از دختران فرستاده و این تصویر دست یکی از بازیکنان رسیده و او هم عکس را به باشگاه داده است؛ بازیکنی که یکی از نفرات مورد غضب سرمربی وقت تیم بود! به جز سرمربی اما دستیاران او هم از این‌گونه کارها بی‌نصیب نبودند.

او که از این موضوع مطلع شده در مصاحبه ای گفت:
از شایعاتی که برای من به راه افتاده اظهار تاسف می‌کنم. همچین چیز‌هایی وجود ندارد و این موضوعات باعث تاسف است که برای من حاشیه درست می‌کنند.
 
او افزود:
کسانی که این حرف‌های دروغ را زدند، می‌خواهند با آبروی من بازی کنند. ۴۵ سال سابقه مربیگری من در فوتبال مشخص است و همه جای دنیا سابقه و شخصیتم مشخص است و جوابی برای افراد دروغگو ندارم.

استقلال در مخمصه – خانم وکیل پرونده را به CAS می‌برد؟

یکی از وکلای خارجی باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش این باشگاه را تهدید کرد و ممکن است این ماجرا اتفاقات بدی برای آبی‌پوشان رقم بخورد. چندی پیش خبر عدم پرداخت دستمزد وکیل استرالیایی – ایتالیایی استقلال در پرونده‌های مختلف باشگاه که مهمترین آن سوپرجام بود و شکایت او به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر و رسانه‌ای شد.

 با این حال گویا وزارت ورزش و جوانان با پادرمیانی سعی در خریدن زمان داشت، اما بدقولی مدیران استقلال و وزارت ورزش، این تیم را در آستانه یک بحران جدید قرار داده است. تنها چند روز به پایان مهلت داده شده باقی مانده است، اما مدیران باشگاه استقلال و وزیر ورزش در این باره سکوت عجیبی کرده‌اند.

 باشگاه استقلال هزینه‌های حق الوکاله وی که مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان است را پرداخت نکرده است. وی چند بار موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد، اما پاسخی در خصوص دریافت مبلغ مذکور نگرفت. این شخص در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان فرستاده، اعلام کرده، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد که علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به محکومیت قطعی باشگاه شود، هزینه‌ای ۵۰۰ میلیونی را به باشگاه بابت هزینه‌های دادرسی تحمیل می‌کند.

 وکیل پیشین باشگاه استقلال در حال حاضر مسئول بخش حقوق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بوده و حتی این موضوع را به مسئولان ورزش ایران نیز اطلاع داده است. این اتفاق نه تنها می‌تواند پای فیفا را برای این پرونده به میان بکشد، بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی کند.

این اما تنها اتفاق بد برای استقلال نیست، چرا که در زمان حضور امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال، آنها علاوه بر جیمز کیچینگ، یک وکیل خانم اهل مالزی به نام سوزانا که از مشاوران حقوقی AFC بوده را نیز استخدام کرده‌اند که او هم به‌عنوان دستیار در کمپانی حقوقی کیچینگ کار می‌کند. این وکیل خانم در پرونده‌های مهمی همچون پرونده شفر، ساشا و حتی استراماچونی کارهای حقوقی استقلال را پیش برده و در آخرین مکاتبه با باشگاه درخواست پرداخت دستمزد خود به مبلغ هشت هزار دلار (حدود ۱۰۰ میلیون تومان) کرده، اما باز هم عکس‌العمل مدیران باشگاه سکوت مقابل این شکایت بوده است. این نامه روز ۲۹ دسامبر (۸ دی) ارسال و تا ۱۰ دی به این باشگاه فرصت داده شده بود که پول پرداخت شود که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است. نامه این وکیل خطاب به امیرحسین فتحی نوشته شده است. (تصویر نامه این فرد در زیر قابل مشاهده است.)

 متن کامل نامه وکیل مالزیایی باشگاه استقلال به شرح زیر است: 

«جناب آقای فتحی عزیز،
لطفاً به دو صورتحساب زیر توجه کنید که مدت طولانی است منقضی شده است (۱۴ دسامبر ۲۰۱۹). ممنون می‌شوم اگر حداکثر تا تاریخ ۳۱ دسامبر بتوانید فوراً آنها را پرداخت کنید، همچنین دو صورتحساب دیگر به این نامه ضمیمه شده که مربوط به پرونده‌های ساشا اولیور و آندره‌آ استراماچونی می‌شود که این آخری (استراماچونی) به دلیل همین موضوع در تاریخ ۳۱ دسامبر قراردادش را غیرمنتظره فسخ کرد.

 همانطور که شما مطلع هستید، من همیشه حتی در طول تعطیلات و آخر هفته‌ها به دستورات باشگاه پاسخگو بوده‌ام. امیدوارم باشگاه وضعیت من را درک کند و تمامی صورتحساب‌های پرداخت نشده را بپردازد.


تمام پولی که من طلبکارم به شرح زیر است:
حق‌الزحمه بابت پرونده لئاندرو: ۱۹۸۷ دلار آمریکا
حق‌الزحمه بابت پرونده وینفرد شفر: ۲۰۶۲ دلار آمریکا
حق‌الزحمه بابت پرونده ساشا: ۲۴۰۰ دلار آمریکا
حق‌الزحمه بابت پرونده استراماچونی: ۱۵۷۵ دلار آمریکا
مجموع رقم پرداختی : ۸۰۲۵ دلار آمریکا

در ضمن من کار در تمامی پرونده‌های دیگر در موارد زیر را متوقف خواهم کرد:

۱- دادگاه حکمیت ورزش به شماره پرونده ۲۰۱۹/A/6648 (موعد پرداخت ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰)

۲- فیفا به شمار پرونده ۱۹-۰۲۱۶۲ میگل کولی (موعد پرداخت ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰)

۳- فیفا به شماره پرونده ۱۹-۰۲۰۰۴ مارتین ولگانگ (موعد پرداخت ۹ ژانویه ۲۰۲۰)

با احترام

سوزانا».

 در صورتی که این مشکل حل نشود، کار به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) کشیده خواهد شد.

برخورد عجیب فدراسیون با مربی بلژیکی/ نام ویلموتس از کمپ حذف شد!

فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی اقدام به حذف نام مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از کمپ تیم‌های ملی کرده است.

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ برای بازدید از امکانات فوتبال ایران و سپس امضای قرارداد با تیم ملی وارد تهران شد و با حضور در کمپ تیم های ملی، از بخش های مختلف آن شامل زمین های تمرین، مجموعه پک، هتل آکادمی و … بازدید کرد. یکی از اقداماتی که فدراسیون فوتبال برای روز نخست حضور ویلموتس در تهران در نظر گرفته بود، کاشت یک درخت در باغچه کمپ بود. در این باغچه اغلب افراد سرشناس فوتبالی و میهمانان خارجی فدراسیون فوتبال از جمله شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درختی به یادگار کاشته و به نامشان ثبت شده است. در مقابل هر درخت و روی یک تابلو، نام و سِمت فردی که آنرا به یادگار در کمپ کاشته به زبان انگلیسی و یا فارسی ثبت شده است. اما در اتفاقی عجیب، فدراسیون فوتبال ایران بعد از قطع همکاری با مارک ویلموتس، اقدام به حذف تابلو نام او از مقابل درختی کرده است که این مربی بلژیکی کمتر از ۹ ماه پیش آنرا در کمپ غرس کرده بود!

خبرنگار مهر ۳۰ آبان و در کشاکش قطع همکاری با مارک ویلموتس بود که تصاویری از باغچه کمپ تیم های ملی برداشت. در آن زمان هنوز تابلوی مارک ویلموتس مقابل درختی که کاشته بود، قرار داشت و بحث فسخ قرارداد و گرفتن غرامت و در مجموع چالش مالی ویلموتس و فدراسیون تا این حد بالا نگرفته بود.

https://akhbar-rooz.com/?p=19301 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x