سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ ترامپ به خامنه ای: مواظب حرف زدنت باش!

ترامپ در پاسخ به سخنان خامنه ای نوشت: «به اصطلاح رهبر معظم ایران که این روزها دیگر منزلت چندانی ندارد حرف‌های بدی در باره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آنها در حال فروپاشی است و مردم این کشور در رنج به سر می‌برند. او بهتر است حسابی مواظب حرف زدن خود باشد
ترامپ - خامنه ای

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به سخنان اخیر علی خامنه‌ای رهبر ایران در نماز جمعه تهران واکنش نشان داد و از وی خواست که مواظب حرف زدن خود باشد.

ترامپ در پاسخ به سخنان خامنه ای با انتشار پیامی در تویتتر نوشت: «به اصطلاح رهبر معظم ایران که این روزها دیگر منزلت چندانی ندارد حرف‌های بدی در باره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آنها در حال فروپاشی است و مردم این کشور در رنج به سر می‌برند. او بهتر است حسابی مواظب حرف زدن خود باشد.»

رئیس جمهوری آمریکا که این روزها توییت های زیادی به زبان فارسی منتشر می کند؛ در پیامی دیگر به فارسی مردم ایران را انسان‌های نجیبی توصیف کرده که آمریکا را دوست دارند و سزاوار دولتی بهتر برای تحقق آروزهایشان هستند.

ترامپ در این پیام از سران جمهوری اسلامی خواسته است که به گفته او هراس افکنی را کنار بگذارند و به فکر سربلندی کشورشان باشند.

علی خامنه ای روز ۲۷ دی ماه پس از هشت سال برای نخستین بار در نماز جمعه تهران حضور یافت و همچون همیشه از آمریکا به عنوان دشمن اصلی و مسبب کلیه مشکلات کشورش یاد کرد. خامنه ای از مقامات آمریکایی به عنوان «دلقک‌هایی» نام برده که به سخیف‌ترین شکل ممکن به مردم ایران دروغ می‌گویند.

خامنه‌ای سران کشورهای اروپایی را نیز از حملات خود بی نصیب نگذاشت و آن ها را «پادوی آمریکا» خواند.

https://akhbar-rooz.com/?p=18168 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهمن
بهمن
4 سال قبل

در این گفته ترامپ به ترسو بودن خامنه ای کنایه می زند. می گوید “رهبر معظم که در این روزهای آخر (اخیرا) دیگر معظم هم نیست….

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x