جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پایان عملیات جستجو در ارتفاعات شمال تهران با کشف اجساد ۱۱ نفر از کوهنوردان

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از پایان عملیات در ارتفاعات شمال تهران به دنبال حادثه برف و کولاک و سقوط بهمن در جمعه پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران گفت: پنج دیماه ۹۹، برف و کولاک و همینطور سقوط بهمن در ارتفاعات شمال پایتخت ۱۱ کوهنورد را به کام مرگ کشاند.

وی گفت: به محض وقوع حادثه، تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر شامل تیم واکنش سریع استان تهران و امدادگران شعبه شمیرانات به مناطق اعلام شده اعزام شدند که پس از ۳ روز عملیات جست‌وجو و نجات پیکر ۸ کوهنورد در کلکچال، ۲ نفر در دارآباد و یک نفر دیگر هم در آهار پیدا شد که در مجموع با کشف اجساد ۱۱ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شمال تهران، پایان عملیات یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰ اعلام شد.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر، به گفته وی، در این حادثه ۱۴ نفر نجات یافته و تعدادی از گم‌شده‌ها که خانواده‌هایشان از طریق شماره ۱۱۲ به جمعیت هلال‌احمر استان تهران اعلام مفقودی کرده بودند هم پیدا شده و به خانه برگشتند.

وی اعلام کرد: ۱۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم کار جست‌وجو و نجات کوهنوردان را انجام دادند و تیم امداد هوایی هم با یک فروند بالگرد و انجام ۹ سورتی پرواز، تکمیل کننده عملیات جست‌وجو و نجات در ارتفاعات شمال تهران بود.

https://akhbar-rooz.com/?p=98771 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x