پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام دبیر کل شوراى مدیریت گذار به دمکراسی در ایران به ملت عراق

ملت شریف و مبارز عراق قیام و پایداری شما برعلیه فساد و وابستگی برخی سیاستمداران و عدم توجه آنان به کرامت انسانی و حرمت شهروندان، توجه همه جهانیان را بسوی شما معطوف نموده است . ملت همسایه شما ایران٬ که بیش از چهار دهه سرنوشتی همچون شما دارد، از صمیم قلب خود را در کنار شما حس میکند و شجاعت مدنی شما را در قیام و ایستادگی برعلیه ظلم و جور و فساد تحسین میکند.

اجازه ندهید دیگر بار جمهوری اسلامی سیاستمداران وابسته بخود را برسرنوشت ملت عراق مسلط نماید. کشورشما بایستى بدست کسانى اداره شود که منافع ملى و استقلال ان را محترم مى شمارند و به سعادت مردمان و رفاه انان در صلح و همزیستى با دیگران باور دارند.

ما از دخالت گستاخانه و وسیع جمهوری اسلامی وگماشتگانش درعراق بخوبی مطلعیم و آنرا بدون هیچ قید و شرطی محکوم میکنیم . حساب این رژیم خودکامه و فاسد از ملت ایران جدا است . ایرانیان هیچ تفاهمی با دخالتهای رژیم جمهوری اسلامی درکشورعراق و منطقه و جهان ندارند. ما به استقلال شما کاملا احترام میگذاریم و دخالت درتاثیرگذاری برسرنوشت ملت عراق را محکوم مینماییم .

به امید پیروزى مبارزات شما در ساخ تن کشورى ازاد، دموکراتیک و عارى از جنگ. دبیرکل شوراى

مدیریت گذار به دمکراسی در ایران – حسن شریعتمدارى – ۴ نوامبر ۲۰۱۹ 

https://akhbar-rooz.com/?p=10998 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید آقایی
4 سال قبل

جناب آقا یا خانم …. (نمی دانم اسم واقعی شما چیست)

من با اسم واقعی خودم و با ایمیل حقیقی ام پاسخ کامنت شما را گذاشتم. لطفا قبل از هر قضاوت عجولانه و بکار بردن کلمات غیر سیاسی و خارج از پرنسیب های یک گفتگوی سالم بروید وبلاگ اینجانب را مطالعه کنید: haghaei.blospot.com
همچنین می توانید اسنادو مواضع شورای مدیریت گذار را در سایت شورا مطالعه کنید و اگر هر انتقاد و نظری داشتید و خواستید با استدلال و منطق وارد گفتگو شوید برای تریبون آزاد شورا بنویسید و مطمئن باشید که درج خواهد شد:
https://iran-tc.com/?lang=fa
با احترام
آقایی

آقایی
4 سال قبل

از سایت اخبار روز و آقای تابان تعجب می کنم که نظراتی را بعنوان کامنت منتشر می کند که با هدف نقد نوشته نشده اند بلکه با توهین قصد تخریب افراد و گل آلود تر کردن فضای سیاسی دارند. جای تاسف دارد

ضد آخوند و آخوند زاده
ضد آخوند و آخوند زاده
4 سال قبل
پاسخ به  آقایی

به آقای آقایی، با سلام و عرض تحنیت. نمی دانم شما همان “آقایی” هستید که همیشه دبیر کل است، منتهی هر سال در محفلی تازه تاسیس یا واقعا آقایی هستید. البته فرقی هم نمیکند.
آقای آقایی محترم مثل اینکه تاسف ناشی از تعصب شما نسبت به دبیر کل آنقدر زیاد است که کامنت حقیر را نخوانده اید. در آن نقد هست البته با زبان طنز. شما اگر میهندوست باشید قبل از آنکه نگران تخریب این و آن باشید، نگران تخریب ایران باشید که آقایانی مثل آقای دبیر کل جاده صاف کن آن شده اند. مردم عراق را گرسنگی، بیکاری و فساد به خیابان کشانده و نه نیروهای تحت نفوذ حکومت. از کسی که همزبان با پامپئو و اسرائیل روی این دروغ بزرگ صحه میگذارد، نمیتوان دفاع کرد. وقت خود را تلف نکنید. مگر آنکه خود خود آن آقایی که گفتم باشید.

ضد آخوند و آخوند زاده
ضد آخوند و آخوند زاده
4 سال قبل

اعتراضات مردم عراق از جنس اعتراضات مردم شیلی، اکوادور، لبنان و … است. آقایی همیشه دبیرکل است منتها ر سال در یک محفلی دیگر بیهوده برای خوش رقصی اصالت خیزش مردم عراق را زیر سوال میبرد و میخواهد آن را خیزشی ضد ایرانی محض معرفی کند.
مردم عراق همانند جان به لب رسیدگان در ایران و آرژانتین و شیلی و لبنان و الجزایر و … خواهان برچیده شدن سیاست های نئولیبرالی می باشند. حتی اگر ساعتی یکبار هم عده ای از روی بی خبری یا در پی تحریک دیگران از سفارت ایران بالا بروند، هیچ تفاوتی در این واقعیت ایجاد نخواهد شد.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x