چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید): چرخه اعدام جانیان حاکم برایران همچنان براه است

به گزارش”شبکه حقوق بشر کردستان”، جمهوری اسلامی، هیمن مصطفایی را جهت اجرای حکم اعدام‌اش به سلول انفرادی در زندان سنندج انتقال داده است.

هیمن مصطفایی، متولد ۱۳۶۸ و ساکن شهر «کانی دینار» از توابع شهرستان مریوان،  بتاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ به اتهام قتل یک پاسدار به نام ابراهیم محمدی در مریوان دستگیر و به زندان مرکزی سنندج منتقل شد. او در آنجا تحت بازجویی و به شدت شکنجه‌ می‌شود. شکنجه‌گران جمهوری اسلامی با زور شکنجه، او را مجبور به اعتراف به قتل این مزدور پاسدار می‌کنند.

چرخه شکنجه و اعدام جمهوری اسلامی با سرنوشت آن گره خورده است و برای از بین بردن آن، باید تمامیت جمهوری اسلامی را بین برد. جمهوری اسلامی، به رسم همه رژیم‌های سرکوبگر، جنایتکار و دیکتاتور، تا زمانی که می‌تواند می‌کشد تا به بقای‌اش ادامه دهد. اما، این نیز با سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی توسط توده‌های رنج و کار، یک روز به پایان خواهد رسید و جمهوری اسلامی با تمام دسته‌ها و جناح‌هایش باید تاوان این همه جنایت را پس بدهند.

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید)، حکم و اجرای اعدام هیمن را قویا محکوم می‌کند و به جمهوری اسلامی نوید می‌دهد که منتظر خشم توده‌های مردم بماند.

 کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)

١١ دی ١۳٩٩ برابر با ۳١ دسامبر ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=99366 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x