شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چریک های فدایی خلق: مضحکه انتخاباتی جنایتکاران حاکم را تحریم کنید!

کارگران و توده های ستمدیده!

رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی قصد دارد در تاریخ دوم اسفند ۱۳۹۸ مضحکه جدیدی تحت نام “انتخابات” برگزار کند تا به قول “ولی فقیه” وقیح حکومت ، در مقابل “ناظران بین المللی” ، خود را دارای پایگاه مردمی جلوه داده و نمایندگان انتصابی اش برای یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی را نه انتخاب خود ، بلکه نتیجه آراء مردم وانمود کند. 

انتصابات حکومتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می شود که اکثریت مردم ما در مبارزات بی وقفه شان از جمله در قیام های دی ماه ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ با حضور در خیابان های بیش از ۱۶۵ شهر کشور و سر دادن فریاد “نابود باد جمهوری اسلامی” و حمله به مراکز سرکوب و تبلیغ رژیم و به آتش کشیدن آن ها ، نفرت و انزجار خود از دیکتاتوری حاکم بر کشور را در مقابل چشم همگان و از جمله خود ولی فقیه و “ناظران بین المللی” مورد نظرش به نمایش گذاشته اند.

روشن است که مردم ما در خیزش های انقلابی شان انتخاب خود را نشان داده و با صراحت اعلام کرده اند که “جمهوری اسلامی نمی خواهیم”؛ در نتیجه چنین مردمی را به مضحکه انتخاباتی دعوت کردن و با رندی و فریبکاری اعلام کردن که “ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید ، اما اگر ایران را دوست دارد ، باید به پای صندوق رأی بیاید” بیانگر اوج وقاحت و بیشرمی رژیم دیکتاتوری می باشد که مخاطبان خود را ساده لوح و نادان فرض کرده است.

تجربه چهل و یک سال سلطه خونین جمهوری اسلامی و برگزاری ده ها “انتخابات” و در واقع انتصابات حکومتی، به مردم ما نشان داده که برای رژیم دار و شکنجه حاکم ، آن چه اساسا فاقد هرگونه ارزشی می باشد همانا آراء و اراده مردم هست و اتفاقا آن چه که برای این دیکتاتوری از اهمیت زیادی برخوردار است ، همانا نمایش حضور مردم در انتخابات با هزار حیله و ترفند و ارائه آمارهای غیر واقعی از تعداد شرکت کنندگان در نمایشات انتخاباتی خود می باشد.  به همین دلیل هم مردم ما به جای صندوق های مارگیری رای ، کف خیابان و قهر انقلابی را برگزیده اند.  چرا که تجربه به آن ها نشان داده که قهر ضد انقلابی جمهوری اسلامی را تنها با قهر انقلابی می توان پاسخ داد.

ایرانیان آزاده!

سردمداران جمهوری اسلامی با توسل به چنین بالماسکه هایی قصد دارند در انظار بین‌المللی خود را مقبول مردم جلوه داده و دیکتاتوری لجام گسیخته خود را “بیمه” کنند.  بر هر ایرانی آزاده و با وجدانی لازم است که با تحریم گسترده شعبده بازی های جنایتکاران حاکم که تنها در قیام آبان ماه ۹۸ بیش از ۱۵۰۰ نفر را از فرزندان این آب و خاک را به قتل رساندند ، پاسخ دندان شکنی به فریبکاری های جمهوری اسلامی داده و خاطره عزیزانی که برای سرنگونی این رژیم بپاخاسته بودند را پاس دارند.

جمهوری اسلامی ، دشمن زحمتکشان ، نوکر غارتگران ، نابود باید گردد!

مرگ بر فریبکاران و دغلکاران!   نه صندوق، نه آرا، تحریم انتخابات!

پیروز باد انقلاب!

با ایمان به پیروزی راهمان

چریکهای فدایی خلق ایران

۲۵ بهمن ۱۳۹۸ – ۱۴ فوریه ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=20439 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هرگز رأی نمیدهم
هرگز رأی نمیدهم
4 سال قبل

خار چشم استبداد اتحاد اتحاد
خار چشم استبداد اتحاد اتحاد
خار چشم استبداد اتحاد اتحاد

این حرف دل میلیونها ایرانی به ستوه آمده از رژیم دیکتاتوری است

آزادیخواه
آزادیخواه
4 سال قبل

خار چشم استبداد اتحاد اتحاد
خار چشم استبداد اتحاد اتحاد
خار چشم استبداد اتحاد اتحاد

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x