جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چند زخمی در جریان یک تیراندازی در برلین

تیراندازی در محله کرویتس‌برگ برلین چند زخمی به جای گذاشت. به گفته سخنگوی پلیس، این تیراندازی در نخستین ساعات بامداد شنبه ۶ دی ماه (۲۶ دسامبر) روی داده و هنوز علت و جزییات آن کاملا روشن نشده است.

پلیس اما احتمال سیاسی بودن این رویداد را رد کرده است.

به گزارش دویچه وله، آتش‌نشانی اعلام کرد، سه نفر که به شدت مجروح شده بودند توسط نیروهای امداد به بیمارستان منتقل شده‌اند. یک نفر دیگر که از ناحیه پا زخمی شده نیز از کانال لند-وهر بیرون آورده شده است. به گفته پلیس این شخص خودش به داخل کانال پریده است.

در اطراف ایستگاه متروی پل موکرن که درست کنار کانال لند-وهر قرار دارد، پلیس با چراغ قوه در میان بوته‌ها و زیر درختان در جستجوی زخمیان احتمالی دیگر یا شواهدی درباره این تیراندازی است.

تعداد زیادی مامور مسلح پلیس به محل حادثه اعزام شده‌اند و در جستجوی افرادی هستند که در این تیراندازی شرکت داشته‌اند. یک فروند بالگرد نیز برای جستجو به منطقه اعزام شده است.

یک شاهد عینی که یک عکاس است به خبرگزاری آلمان گفته که محل وقوع تیراندازی ورودی خیابان اشترزه‌مان بوده است. این محل همان جایی است که سه مجروح در آنجا پیدا شدند. در نزدیکی این محل مرکز حزب سوسیال دموکرات آلمان قرار دارد. پلیس تمامی منطقه را بسته است.

یک سخنگوی پلیس گفته شواهدی مبنی بر سیاسی بودن این تیراندازی وجود ندارد اما وضعیت هنوز ناروشن است. افزون بر این هنوز مشخص نیست چند نفر تیراندازی کرده‌اند. یک کمیسیون قتل مامور تحقیق درباره این پرونده شده است.

محله کرویتس‌برگ برلین از مناطق شلوغ و پرحادثه پایتخت آلمان است و باندهای بزهکار و مواد مخدر در آنجا فعالیت دارند.

https://akhbar-rooz.com/?p=98628 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x