پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهار تن از فعالین کارگری نیشکر هفت‌تپه در سی‌امین روز اعتصاب همراه با خشونت بازداشت شدند

سندیکای کارگران شرکت واحد بازداشت کارگران نیشکر هفت‌تپه را قویا محکوم کرده و خواهان آزادی فوری بازداشت شدگان شدند

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه سندیکای کارگران شرکت واحد بازداشت کارگران نیشکر هفت‌تپه را قویا محکوم کرده و خواهان آزادی فوری بازداشت شدگان شدند


امروز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ کارگران نیشکر هفت‌ تپه همچنان درسی مین روز اعتصاب بودند.

کارگران ستم دیده هفت‌ تپه با گذشت سه ماه وبیست و چهار روز از سال ۱۳۹۹ تنها یک ماه از دستمزد خود را دریافت کرده اند.
این در حالی است که‌ تنها بخشی از کارگران، دستمزد ناچیز خود را دریافت کرده و دستمزد اکثریت دیگر کارگران هنوز به حساب واریز نشده است. دریافت دستمزد تنها یکی از خواستهای کارگران می باشد.

خواستهای کارگران چندین بار در گزارشهای قبلی ذکر شده است و این مطالبات در راهپیمایی کارگران برروی بنرهای که در دست داشته اند نوشته شده است.

امروز کارگران همچون روزهای گذشته رو بروی فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند.
‌کارگران در ادامه اعتصاب و تجمع، با حمل پلاکاردهایی که خواسته های آنها را در بر داشت در سطح شهر شود دست به راهپیمایی زدند.

پس از پایان تجمع امروز مامورین امنیتی با یورش به جمع کارگران چهار تن از کارگران فعال تجمع را با ضرب و شتم بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

اطلاعیه سندیکار کارگران نیشکر هفت تپه:

بازداشت و ضرب و شتم کارگران محکوم است!

کارگر زندانی آزاد باید گردد!

‌طبق اظهارات کارگرانی که در صحنه دستگیری نمایندگان کارگری حضور داشته اند، بازجو، جوروند و همکارانش با فحش های رکیک و ضرب وشتم اقدام به دستگیری فعالین نموده که البته با مقاومت فعالین همراه بوده است.

آقای جوروند و بهمنی و پلیس امنیت تا کی میخواهید با بازداشت کارگران از اسدبیگ حمایت بکنید؟!
آیا از این همه کارگر خجالت نمی کشید؟!
آیا این لقمه نانی که با ضرب و شتم کارگران زحمتکش وشریف، به خانه خود می برید و سر سفره جلو زن و بچتون میزارید احساس شرم نمی کنید؟!
آیا از این همه سر سپردگی که به اسدبیگی و سایر سرمایه دارها می کنید ،شب با آرامش سر بر بالین می گذارید؟!

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت توام با خشونت و ضرب و شتم فعالین کارگری را به شدت محکوم می کند و تا آخرین نفس در کنار همکاران بازداشتی خواهیم ماند و اعتراض خود را به این دستگیری غیر قانونی فعالین کارگری اعلام می نماییم.

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

اطلاعیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه:

ظهر امروز سه شنبه ۲۴ تیر چهارتن از فعالین کارگری نیشکر هفت‌تپه در سی‌امین روز اعتصاب کارگران بازداشت شدند. کارگران بازداشتی یوسف بهمنی، ابراهیم عباسی منجزی، محمد خنیفر و مسلم چشم خاور در مقابل فرمانداری شهرستان شوش توسط پلیس امنیت و همراه خشونت بازداشت شده‌اند.

بازداشت کارگران در حالی صورت گرفته که با وجود دزدی‌های بزرگ کارفرمایشان اسد بیگی و در حالی که چندین جلسه دادگاه برگزار شده است اما این کارفرمای دزد همچنان آزاد است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه بازداشت کارگران نیشکر هفت‌تپه را قویا محکوم می‌کند و خواهان آزادی فوری بازداشت شدگان می‌باشد. باید خواسته‌های کارگران نیشکر هفت تپه برای لغو خصوصی سازی شرکت، پرداخت حقوق معوقه و بازگشت بکار نمایندگان کارگران فوری و بی‌قید و شرط محقق شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=40091 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x