جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کشته شدن یک جوان تورکمن در کشتار ابانماه!

در قتل عام معترضین در جریان تظاهرات مسالمت امیز مردم در ابان ماه توسط دژخیمان رژیم جهل و جنایت اسلامی، جوانی تورکمن نیز بنام “یوسف درری” در ۲۶ ام ابان ماه از ناحیه سر اماج گلوله جلادان رژیم قرار گرفته است.

“یوسف درری” ۳۵ ساله و دارای دو فرزند خردسال، ساکن “گدم اباد” گنبد کاووس بوده است. وی در “بومهن” بعنوان  مهاجر کاری همانند بسیاری از جوانان جویای کار تورکمن بدلیل تعلق اکثر مشاغل اداری و کار و کارگری به مهاجرین وارداتی و فله ایی رژیم به تورکمنصحرا در اقصی نقاط کشور پراکنده هستند، مشغول بکار بوده است.

بنا به اظهار نزدیکان ایشان که جهت انتقال پیکر وی از گنبد کاووس رفته بودند در “بومهن” با ممانعت ماموران امنیتی رژیم روبرو میگردند. زیرا، مدتهاست که رژیم اسلامی در کمال رذالت از گروگانگیری زنده ها برای باجگیری به گروگانگیری از اجساد قربانیان جنایت خود رسیده است. انها جهت تحویل پیکر این قربانی نیز خواستار مبلغی سرسام اور از خانواده و نزدیکان مقتول میگردند. بالاخره نیز بعد از ۳ روز چانه زنی بر سر پیکر خونین مقتول با اخاذی ۶ میلیون تومان حاضر به تحویل جسد میگردند!

اما، گروگانگیری پیکر بی جان قربانی پایان این ماجرای تلخ و غیر انسانی نبوده و در گنبد کاووس نیز گله ایی دیگر از مافیای مسلط بر تورکمنصحرا، مانع از دفن و تشییع پیکر “یوسف درری” در گورستان شهر شده و خانواده او را مجبور به انتقال و خاکسپاری وی در روستای محل زادگاه خود بنام “هوددن” میکنند. روستاییکه با جمعیتی قریب به دو هزار نفر در کنار مرز جمهوری تورکمنستان و در ۱۴۰ کیلومتری گنبدکاووس واقع شده است!

کانون فرهنگی – سیاسی خلق تورکمن، ضمن ابراز تاسف و تألم عمیق خود از به قتل رسیدن این جوان تورکمن و دیگر مبارزان راه ازادی و دموکراسی در اعتراضی مسالمت امیز به حاکمیت سیاه و ننگین رژیم جهل و جنایت و غارت در ایران به بازماندگان و خانواده “یوسف درری” و دیگر خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت میگوید. ما باور قوی داریم که خون ریخته شده این انسانهای ازاده و مبارز و بیگناه چون “یوسف درری” ها هیچگاه  بر زمین نخواهد ماند و در زمانی نه چندان دور مسببان این تبهکاریها در مقابل مردم جوابگوی اعمال جنایتکارانه و ضد بشری خود خواهند گردید!

کانون فرهنگی – سیاسی خلق تورکمن

https://akhbar-rooz.com/?p=14002 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x