سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گزارشی از تظاهرات علیه سرکوب و اعدام در ایران در استکهلم – سوئد

بدنبال فراخوان برخی از نیروهای مبارز ایرانی در استکهلم، روز شنبه ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ تظاهراتی علیه صدور احکام وحشیانه اعدام توسط جمهوری اسلامی، در این شهر برگزار شد. این تظاهرات در ساعت ۳ بعد از ظهر در یک هوای شدیدا بارانی در میدان medborgarplatsen آغاز شد و برغم شرایط نامساعد جوی، حدود ۶۰ تن از ایرانیان مبارز و انقلابی در آن شرکت کردند. تظاهر کنندگان شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و علیه اعدام و در حمایت از مبارزات مردم تحت ستم ایران و برای آزادی زندانیان سیاسی سر دادند.

سخنرانی هایی که در طول این حرکت انجام شد در محکوم کردن سیاست های ضد خلقی جمهوری اسلامی، موج اعدام های دیکتاتوری حاکم، زندان و شکنجه های قرون وسطایی در سیاهچال های رژیم علیه زندانیان سیاسی و در حمایت از مبارزات آزادیخواهانه توده ها بر ضد نظام حاکم بود.

سازمان هواداران چریکهای فدایی خلق ایران در سوئد از زمره نیروهای فراخوان دهنده برای برگزاری این تظاهرات بود.  رفقا در طول حرکت اعلامیه هائی به زبان انگلیسی و سوئدی را توزیع نموده و به سئوالات طرح شده راجع به شرایط ایران و مقایسۀ آن با شرایط زمان شاه  پاسخ می دادند. این تظاهرات در یک فضای صمیمانه در ساعت چهار و سی دقیقه بعد از ظهر با سرودخوانی جمعی به پایان رسید.

جمهوری اسلامی، دشمن زحمتکشان، نوکر غارتگران، نابود باید گردد!

زندانی سیاسی به همت توده ها آزاد باید گردد!

ترور، شکنجه، زندان، نابود باید گردد!

پیروز باد انقلاب!

سازمان هواداران چریکهای فدایی خلق ایران در استکهلم – سوئد

۱۱ اکتبر ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=50455 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x