شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش موسسه کخ از آلودگی پنج هزار آلمانی دیگر به کرونا

گزارش موسسه کخ از آلودگی پنج هزار آلمانی دیگر به کرونا

موسسه رابرت کخ آلمان از آلودگی حدود پنج هزار شهروند دیگر این کشور اروپایی و مرگ ۴۹ نفر از آنها بر اثر این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

بنا بر اعلام موسسه «رابرت کخ» آلمان در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ مورد مرگ و میر دیگر در این کشور ثبت شده است.  در این مدت همچنین با آلوده شدن ۴ هزار و ۹۵۴ نفر دیگر به این ویروس شمار مجموع شهروندان آلوده شده به ۳۶ هزار و ۵۰۸ نفر رسیده است.

این در حالی است که دولت آلمان از هفته گذشته تدابیر ویژه ای را برای مقابله با شیوع این ویروس اتخاذ کرده و رفت و آمدها و فعالیت فروشگاه ها و مراکز تجاری را بسیار محدود کرده است.

از سوی دیگر نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که شاخص کسب و کار در آلمان در ماه مارس (اسفند ۹۸ و  فروردین امسال) به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون رسیده است.

 آلمان اکنون پس از ایتالیا و اسپانیا بیشترین شمار آلوده شوندگان به ویروس کرونا را دارد. با این حال ایتالیا با ثبت ۷ هزار و ۵۰۰ مورد مرگ و میر در بین کشورهای اروپایی پیشتاز است.

طبق آخرین آمارهای رسمی شمار کل آلوده شوندگان به کرونا در سراسر جهان به ۴۷۰ هزار نفر رسیده و ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر نیز بر اثر بیماری ناشی از این بیماری جان باخته اند.

https://akhbar-rooz.com/?p=24110 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x