پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گسترش اعتراضات در چندین استان ایران

گزارش‌ها از گسترده شدن اعتراضات در ایران و برگزاری تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف حکايت دارند. روز شنبه علاوه بر شهر تبریز، در سقز کردستان، بجنورد در خراسان شمالی و استان البرز اعتراضاتی برگزار شده است. در برخی شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز اعتراضات ادامه يافته است

گزارش‌ها از گسترده شدن اعتراضات در ایران و برگزاری تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف حکایت دارند. روز شنبه علاوه بر شهر تبریز، در سقز کردستان، بجنورد در خراسان شمالی و استان البرز اعتراضاتی برگزار شده است. در برخی شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز شنبه شب علیرغم جو امنیتی و هزاران مامور حکومتی که در سطح شهر استقرار یافته اند، اعتراضات ادامه یافته است.

در حالی که در روزهای اخیر دامنه اعتراض‌ها برای همبستگی با معترضان خوزستانی به استان‌های بوشهر، تهران، اصفهان، لرستان و کرمانشاه کشیده شده بود، روز شنبه شهر بجنورد در خراسان شمالی نیز شاهد تجمع اعتراضی بود که در آن، معترضان شعارهای «ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «جمهوری اسلامی، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «بجنوردی باغیرت، حمایت، حمایت» سر داده‌اند.

برخی ویدئوها نیز حاکی از آن هستند که در پی متشنج شدن وضعیت در شهر سقز کردستان، برق این شهر قطع شده و نیروهای امنیتی در سطح شهر مستقر شدند.

ویدئوهای در شبکه های اجتماعی از وقوع تظاهرات در شهر ایلام منتشر شده است. در این ویدئوها شعارهایی در همبستگی با مردم خوزستان داده شده است.

در استان البرز گروهی از معترضان شنبه شب جاده محمدشهر به کیانمهر را در این استان در حمایت از اعتراضات خوزستان برای ساعاتی مسدود کردند.

https://akhbar-rooz.com/?p=120651 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x