پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۱۱۰۵۹ ابتلا؛ ۱۱۲ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته در کشور ۱۱هزار و ۵۹ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۲ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۲۱ هزار و ۶۱۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴ دُز رسید.

 از دیروز تا امروز ۲ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۹۹ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۹۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۳۲۹ نفر رسید.

تاکنون دو میلیون ۷۸۴ هزار و ۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.سه هزار و ۲۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

https://akhbar-rooz.com/?p=117298 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x