سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۳ شبکه تلویزیون ایران از امروز اچ‌دی شدند

۱۲ شبکه ملی و یک شبکه برون مرزی از امروز ۹ آذرماه، با حضور رئیس سازمان و صدا سیما فعالیت خود را با کیفیت اچ‌دی ادامه می‌دهند.

علی عسکری پخش برنامه‌های سیما با کیفیت HD را اقدامی در جهت حرکت صداوسیما در مرز دانش روز توصیف کرد و گفت: صداوسیما به عنوان رسانه‌ای بزرگ و پرقدرت تلاش دارد همتراز با رسانه‌های جهانی از فناوری‌ها استفاده کند، زیرا اگر از فناوری‌های روز استفاده نکنیم، دچار زیان خواهیم شد.

علی عسکری همچنین پس از بازدید از استودیو و اتاق فرمان شبکه‌های یک و سه سیما، راهی نودال جدید شد تا در آیینی رسمی، HD شدن شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی را اعلام و اجرایی کند.

وی با حضور در پخش شبکه‌های یک و سه سیما و سپس در ارتباط‌های تصویری جداگانه با مدیران شبکه و پخش شبکه‌های نسیم (سیما)، نمایش (سیما)، العالم (معاونت برون مرزی)، خبر (معاونت سیاسی)، کودک (سیما)، افق (سیما)، ایران کالا (معاونت مالی و سرمایه انسانی)، ورزش (سیما)، مستند (سیما)، تماشا (سیما) و آی فیلم (برون مرزی) ضمن شنیدن گزارش وضعیت تبدیل سامانه‌های این شبکه‌ها به پخش HD، دستور آغاز پخش با استانداردهای جدید را صادر کرد.

سامانه HD در واحدهای سیگنال‌رسانی زمینی، ماهواره‌ای و فرستنده جماران هم پس از تماس تصویری رئیس سازمان صداوسیما به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=95321 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیرامیدوار
پیرامیدوار
3 سال قبل

زیر نویس بعضی شبکه ها حاکی از آن است که برای دریافت کانال ها باید گیرنده های دیجیتال به هنگام شوند. این یعنی خرید گیرنده دیجیتال جدید. تجربه نشان داده که درچنین مواردی آقازاده ای از این دستگاه ها وارد کرده و باید به صورت انبوه فروخته شود. پس حساب جدیدی روی جیب های خالی مردم باز کرده اند.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x