پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۵۴۷۱ نفر دیگر مبتلا شدند؛ ۳۰۴ نفر جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا را اعلام کرد. درشبانه روز گذشته ۳۰۴نفر ازمبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به ۳۱هزار و ۶۵۰نفر رسید. طی اين بيست و چهارساعت ۵۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد

کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا را اعلام کرد. در شبانه روز گذشته ۳۰۴ نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

دکتر سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۱ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۴۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۴۲ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین متاسفانه ۴۸۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تا کنون چهار میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

https://akhbar-rooz.com/?p=51650 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x