شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهرنوش طافیان بازداشت و به زندان سپیدار اهواز منتقل شد

مهرنوش طافیان، فعال رسانه‌ای روز یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه پس از حضور در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز به دلیل عدم تامین وثیقه بازداشت و به زندان سپیدار اهواز منتقل شد. منزل خانم طافیان حدود یک ماه پیش توسط ماموران اطلاعات سپاه مورد بازرسی قرار گرفت و تلفن همراه و برخی از وسایل شخصی وی ضبط شد. وی مدتی بعد به سازمان اطلاعات سپاه در اهواز احضار و بازجویی شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، بازداشت خانم طافیان پس از حضور در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز به ریاست قاضی احمدرضا مردانی دهکردی و به دلیل ناتوانی در تامین قرار وثیقه صورت گرفته است.

منزل خانم طافیان حدود یک ماه پیش توسط ماموران اطلاعات سپاه در اهواز مورد بازرسی قرار گرفت و تلفن همراه و برخی از وسایل شخصی وی ضبط شد. وی مدتی بعد به سازمان اطلاعات سپاه واقع در میدان چهارشیر اهواز احضار و بازجویی شد.

یک منبع مطلع از شرایط خانم طافیان در این خصوص به هرانا گفت: “مهرنوش طافیان پیشتر به عنوان خبرنگار با یک سایت محلی همکاری داشت اما مدتی بود که در پیج شخصی خود اطلاع رسانی می‌کرد. وی اخیرا درباره مسائلی چون روستای ابوالفضل، اخبار مناطق محروم و مسائل و مشکلات زنان در خوزستان اطلاع رسانی کرده بود. خانم طافیان چندی بعد از بازجویی به دادسرای اهواز احضار شد. اما پس از حضور روز یکشنبه وی در دادسرا تلفنش خاموش شد”.

مهرنوش طافیان، فارغ التحصیل دانشکده خبر، مادر یک پسر نوجوان به نام اهورا و ساکن اهواز است که با فرزند خود تنها زندگی می‌کرد. پدر خانم طایفان پیشتر فوت کرده و مادر او نیز بیمار و ساکن شهرستان اندیمشک است.

https://akhbar-rooz.com/?p=90647 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x