دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

پبام زیدان برای ال کلاسیکو امشب: نرو مسی، بمان راموس

نازک بین: سایت  یوفا اعلام کرد، رقابت های یورو ۲۰۲۰ با حضور تماشاگران برگزار می شود. میزبانی ۸ کشور برای برگزاری این رقابت ها تایید شده است. شهرهای رم، مونیخ، بیلبائو و دوبلین تا ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) مهلت دارند تا برنامه های نهایی خود را برای میزبانی از تماشاگران ارائه دهند. جزئیات نهایی در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۱ مشخص خواهد شد. تصمیم یوفا  برخی از محافل پزشکی اروپا را متعجب کرده و هنوز یوفا مستندات خود را برای حضور تماشاگران در بازیهای یورو در تابستان بیش رو اعلام نکرده است. زیرا بیم آن می رود که ویروس کرونا و نوع جدید انگلیسی آن، شیوع وسیعی داشته باشد.

سلطان زمین و درس به لیورپول

۳۵ دقیقه از بازی در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو می‌گذشت ولی تونی کروس حتی یک پاس اشتباه هم نداده بود. او سرحال به نظر می‌رسید و آشفته و سرآسیمه هم نبود. به نظر می‌رسید او زمین چمن خودش را به همراه آورده و پیرامونش قرار داده است. در دقیقه ۳۶، سرانجام او یک پاس اشتباه داد اما متأسفانه برای لیورپول، این بار پاس قطری او با ضربه سر فاجعه‌بار ترنت الکساندر-آرنولد همراه شد و توپ مستقیم به مارکو آسنسیو رسید. او هم آن را از آلیسون عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد. لیورپول در نیمه اول انگار کروس را دعوت کرده بود که با خط دفاعی تیمش بازی کند؛ حتی بدتر، آنها انگار به کروس التماس می‌کردند که به آنها ضربه بزند. کروس در نیمه اول هیچ کاری نکرد به جز پاس دادن. نه تکلی زد، نه دریبلی زد، نه ضربه سری. او فقط بازی را گرداند و با هوش عجیب و غریبش، توپی که همه با آن بازی می‌کنند را تبدیل به شیئی خطرناک ساخت. بله، کروس این کار را انجام می‌دهد. این چیزی نیست که پوشیده باشد. نه دقیقه پیش از گل آسنسیو، او یک پاس بلند زیرکانه داد تا گل اول بازی را برای وینیسیوس جونیور بسازد. این پاس او بیش از حد سینمایی بود. او به پایش زاویه داد و در حالی که هیچ فشاری بر رویش نبود، به توپ ضربه‌ای زد که به وینیسیوس برسد. کروس آنقدر بر سر این پاس فرصت داشت که ممکن بود از خود بپرسد آیا بازی متوقف شده است؟ شاید هم به سمت داور می‌رفت و از او می‌پرسید که آیا بازی در جریان است یا نه. وینیسیوس هم فراری آزادانه داشت. او منتظر شد توپ به زمین بخورد و سپس آن را به گوشه دورتر دروازه زد. لیورپول البته در نیمه دوم بیدار شد. یورگن کلوپ تیمش را به هیجان آورده بود. آنها پرتلاش‌تر ظاهر شدند و در کار با توپ راحت‌تر بودند. لیورپول تبدیل به تیمی شده بود که همه می‌شناسیم؛ تیمی که رقیبی خوب برای مادرید بود، البته به شرط آنکه اضطراب نداشت. محمد صلاح یک گل مهم در خانه رئال زد که از سرعت بالایش در آن بهره گرفته بود اما در هر حال، نتیجه به شکل دیگری رقم خورد.

روی صحنه گل لیورپول، مشخص بود که قدرت واقعی این تیم به حدی است که تیم پابه‌سن‌گذاشته مادرید را به زانو درآورد. صحبت‌ها پیرامون لیورپول بعد از بازی با آرسنال هم خوشبینانه بود. لیورپول مقابل خط میانی‌ای به میدان رفت که لوکا مودریچ و کروس، که سنشان بالا رفته، در آن حضور داشتند. آنها اجازه می‌دهند توپ حرکت کند تا اینکه خودشان حرکت کنند، ولی مسأله این بود که رئال، آرسنال نبود.خط دفاعی لیورپول از همان دقیقه نخست به شکلی فاجعه‌بار باز بود. زین‌الدین زیدان را بیشتر «مدیر» می‌دانند تا «تاکتیسین» اما او به اندازه کافی تاکتیک بلد بود تا بتواند مقابل تیم لیورپول که اصرار به اجرای تاکتیک‌های همیشگی‌اش داشت، تیمش را پیروز کند. هافبک‌های او بارها و بارها به دنبال ارسال توپ به فضای پشت سر مدافعان کناری بودند. اندی رابرتسون و الکساندر-آرنولد از همان ابتدا دست به حمله زدند اما خط میانی‌ای که باید آنها را پوشش می‌داد کجا بود؟ جینی واینالدوم در نیمه اول بی‌هدف می‌دوید. نبی کیتا هم گردشگری بود که از دیدن ستاره‌های فوتبال هیجان‌زده است.

زمانی که لیورپول به این شکل بازی می‌کند، هیچ بازیکنی برایشان بدتر از کروس نمی‌شود. او استاد استفاده از فضاها است، به‌ویژه فضای پشت سر مدافعان کناری. این فضاها محل قدرت‌نمایی او است. استعداد او در همین کار است. او فقط در نیمه اول پنج پاس قطری بلند دقیق داد و سه سانتر انجام داد. کافی است به او فرصت و اجازه بدهید سرش را بالا بگیرد و مختصاتش را تنظیم کند، تا کشتی شما را غرق کند. سؤالات به شکلی مداوم به ذهن خطور می‌کردند. آیا کلوپ به مردانش درباره فضای پشت سرشان هشدار نداده بود؟ یا اینکه فقط به فکر فضاهای جلو بود؟ چطور یک تیم که کیفیت دفاعی‌اش تا این حد خوب بوده، ناگهان تبدیل به چنین تیم تنبلی می‌شود؟ چطور تیمی با انرژی فوق‌العاده مقابل تیمی سفیدپوش در زمین تمرینی‌اش اینطور تسلیم می‌شود؟ لیورپول بدون جوردن هندرسون و ویرجیل فن‌دایک، انگار هیچ بازیکن بزرگسالی در زمین نداشت. وینیسیوس در دقیقه ۶۵ نتیجه را سه بر یک کرد. این گل روی اشتباه آلیسون به ثمر رسید. بازی سپس متعادل‌تر شد، هرچند که مادرید انگار کنترل بازی را در دست داشت. بازی برگشت هم در راه است و لیورپول کاملاً می‌تواند نتیجه را برگرداند اما هر چه باشد، لیورپول در این بازی بیش از حد به رئال فضا و زمان داد و به آنها این امکان را داد که با پاس‌های سر فرصت، بازی را ببرند. این فرصتی بود که لیورپول از دست داد.وقتی رافائل واران و سرخیو راموس نباشند، مشخص است که خط دفاعی رئال آسیب‌پذیر می‌شود اما به هر حال شما باید به خط دفاعی آنها برسید تا بتوانید از ضعفشان استفاده کنید. لیورپول از همان ابتدا نمی‌توانست راهی به سمت دروازه رئال پیدا کند. آنها هیچ فضا و فرصتی نداشتند. مادرید پرس سنگینی روی جینی واینالدوم و فابینیو انجام می‌داد. گاهی مدافعان کناری لیورپول فقط پاس‌های بلند عجولانه می‌دادند تا فضایی برای تنفس پیدا کنند. رئال بی‌ترس بازی می‌کرد و لیورپول شتاب‌زده. لیورپول هنوز فرصت آن را دارد که نتیجه را برگرداند اما در این بازی درس سختی از کروس گرفت.

منبع: گاردین، بارنی رونای  

ال کلاسیکو اسپانیا

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی  امشب شنبه شاگردانش برابر بارسلونا در هفته سی‌ام لالیگا به خبرنگاران گفت: ال‌کلاسیکو با سایر بازی‌ها متفاوت است. بارسلونا در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و مدتی است که نتایج قابل قبول گرفته است. ما برای کسب پیروزی می‌جنگیم.  رئال مادرید این اواخر مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است که من دلیلش را نمی‌دانم چون این تیم هم در لیگ قهرمانان هست اما در لالیگا می‌جنگد. من از آنهایی که از رئال مادرید انتقاد کرده‌اند حمایت نمی‌کنم. رئال بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و این بازی فوق‌العاده‌ای می‌شود. هر دو تیم اهمیت کسب پیروزی در این بازی را می‌داند اما من فکر نمی‌کنم که نتیجه این بازی سرنوشت لیگ را تعیین کند چون بعد از این بازی هم کلی بازی دیگر می‌ماند که برای هر تیمی بردن تمام آنها سخت خواهد بود. با این وجود تیمی که ال‌کلاسیکو را ببرد از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری برای ادامه فصل پیدا خواهد کرد.بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکو فصل که در خانه خودش برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید شد. کومان اما می‌گوید که تیمش در آن بازی هم از حریف بهتر بود.او افزود: ما در ال‌کلاسیکوی اول هم تیم برتر میدان بودیم به خصوص در نیمه اول. اما در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کرد و ما باختیم. تصمیم VAR‌ درباره پنالتی که به رئال مادرید تقدیم شد تأثیر زیادی روی نتیجه داشت اما من قبول ندارم که ما در آن بازی بد بودیم و حالا خیلی بهتر شده‌ایم. تیم ما در طول فصل کلی موقعیت داشت. ضربات تمام کننده ما بهتر شده و در خط دفاعی هم ما عملکردمان را ارتقا دادیم. در بازی فردا هم نیازی به احساسی شدن نیست چون حریف رئال مادرید است و ما باید بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم.کومان درباره تأثیری که مسی می‌تواند بر نتیجه ال‌کلاسیکو بگذارد هم اظهار داشت: ما برای بردن بازی نیاز داریم که مسی در اوج باشد اما نه تنها او بلکه تمامی اعضای تیم باید بهترین بازی‌شان را ارائه کنند. باید بی‌عیب و نقص باشیم، در حمله، در پاس دادن، در حرکات و …

رئال مادرید برای بازی امشب  بدون سرخیو راموس و رافائل واران که هر دو مصدوم هستند، بازی خواهد کرد اما کومان می‌گوید فکر نمی‌کند که نبود این دو مدافع باعث شود رئال مادرید شانس کمتری برای کسب پیروزی داشته باشد. وی تأکید کرد: بله آنها غایبان بزرگی دارد اما ما هم غایبانی داریم، سرخی روبرتو و جرارد پیکه مدتی از میادین دور بوده‌اند. بله من هم قبول دارم که راموس و واران دو مدافع میانی بسیار خوب هستند و یکی از آنها هم کاپیتان این تیم است که به تیم‌شان کلی شخصیت می‌دهد اما رئال مادرید در بازی‌اش برابر لیورپول (در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) نشان داد که این تیم بازیکنان دیگری هم دارد که می‌توانند در خط دفاعی این تیم بازی کنند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از بازی سه‌شنبه شب تیمش مقابل رئال مادرید از وضعیت ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو (ورزشگاه خانگی تیم فوتبال رئال مادرید از زمان آغاز عملیات عمرانی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو) گلایه کرد و آن را در حد استاندارهای لیگ قهرمانان ندانست. کومان اما اعتراض همتای آلمانی‌اش را بی‌مورد دانست و گفت: به نظرم کلوپ سعی در زیر سؤال بردن ارزش‌های باشگاهی بزرگ مانند رئال مادرید داشت، باشگاهی که این مقطع که هوادارانش در ورزشگاه نیستند را انتخاب کرده تا روی استادیوم اصلیش کار کند. رئال مادرید به بازی در این ورزشگاه عادت دارد، پس حریف هم مجبور است در آنجا بازی کند. در کلی این مسئله برای من چیز مهمی نیست.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی، این مسابقه را آزمونی سخت برای شاگردانش دانست و درباره آخرین وضعیت تیمش و حواشی  بازی به خبرنگاران پاسخ داد. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، امیدوار است که دیدار امشب بارسلونا و رئال،چهل و پنجمین ال‌کلاسیکوی مسی خواهد بود.زیدان درباره وضعیت جسمی و روانی تیمش در آستانه ال‌کلاسیکو گفت: برای این بازی همانطور آماده می‌شویم که برای بازی‌های دیگر. می‌دانیم که یک بازی سخت پیش‌ رو داریم که می طلبد با حداکثر توان در آن تلاش کنیم اما ما استراحت کرده‌ایم و آماده‌ایم. در حال حاضر این اتلتیکو است که امتیازات و شانس بیشتری دارد و اما لالیگا تا هفته پایانی ادامه دارد و ما هم باید با همه تیم‌ها روبه‌رو شویم. مدت از مدت‌ها قبل این را گفته‌ام. لالیگا، لیگی بسیاری رقابتی و زیبا است و تا آخرین هفته آن مشخص نمی‌شود. هنوز کلی امتیاز دیگر برای کسب کردن مانده است.زیزو درباره تاکتیک‌هایش برای ال‌کلاسیکو هم گفت: ما هر روز تمرین می‌کنیم و به مرور برخی مسائل تاکتیکی می‌پردازیم. می‌دانیم که بازی‌مان کاستی‌های زیادی دارد اما تیم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد. می‌دانیم که چه چیزی در چنته داریم و می‌خواهیم در تمام رقابت‌هایی که هستیم پیشروی کنیم.

تغییر داور ال‌کلاسیکو به دلیل مصدومیت

زیدان درباره آینده کاپیتان تیم سرخیو راموس که گفته می‌شود ممکن است در پایان فصل با تمدید نشدن قراردادش رئال مادرید را ترک کند هم گفت: امیدوارم که این آخرین ال‌کلاسیکوی او نباشد و اینجا بماند.سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی بیش از ۳ امتیاز ارزش دارد، تأکید کرد: خیر. این بازی هم سه امتیازی است مثل بازی‌مان برابر کادیس و ایبار. واقعیت این است که حواشی و هیاهوی این بازی مانند سایر بازی‌ها نیست اما امتیازاتش به اندازه آنهاست.زیدان سپس به این پرسش جواب داد که آیا باخت تیمش در ال‌کلاسیکو به منزله خداحافظی با قهرمانی در لالیگاست. او گفت: خیر، ضمن اینکه من به باخت در این بازی فکر نمی‌کنم. با تمام توان‌مان بازی می‌کنیم و خوشبین هستیم.زیدان در مواجهه با سؤالی درباره علاقه‌اش برای حضور امباپه در رئال مادرید، بار دیگر لب به تمجید از هموطن جوان خود که در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند گشود و گفت: ما او را خوب می‌شناسیم. او بازیکن تیم من نیست و نمی‌توانم هیچ حرفی درباره‌اش بزنم. برای من الان فقط بازی فردا مهم است. کیلیان بازیکن بزرگی است و از آنهایی است که دوست دارم در آینده داشته باشم. ببینیم چه می‌شود.کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه اعتراف کرد که دوست دارد مسی نیز مانند راموس در تیم خود بماند تا از جذابیت‌های ال‌‌کلاسیکو در سال‌های آینده کم نشود. او عنوان کرد: من دوست ندارم که این آخرین کلاسیکوی مسی باشد. امیدوارم که او در بارسلونا بماند. او در آنجا خوب بازی می‌کند. ماندنش به نفع لالیگا هم است. گل نزدن مسی در ۶ ال‌کلاسیکوی متوالی؟ مسی ممکن است گل نزده باشد اما همه ما می‌دانیم که چه بازیکنی است. حریف ما، اما تیم بارسلونا است و تمام بازیکنان این تیم خوب هستند.

رئال مادرید علیرغم مشکلاتی که تا اواسط فصل داشت، اما رفته رفته فرم خود را در هفته های اخیر پیدا کرده و شانس رقم زدن فصلی کاملاً موفق را دارد. آنها از اواخر ماه ژانویه در لالیگا شکست ناپذیر بوده اند، و از ۱۰ بازی اخیر لالیگا ۷ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده اند تا چهره قدرتمند خود را بار دیگر به نمایش بگذارند. مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در حال حاضر با ۶۳ امتیاز، سوم است که دو امتیاز با بارسلونا و سه امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله دارند.از ۴ شکست تیم زیدان در این فصل از رقابت های لالیگا، سه شکست در ورزشگاه خانگی آنها رقم خورده اما آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد قدرتمند و روحیه بخشی داشته اند و پیروزی ۳-۱ مقابل لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی می تواند اعتماد به نفس خوبی به آنها داده باشد تا این یک هفته سرنوشت ساز را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند.مثل بازی با لیورپول، تیم زیدان در ال کلاسیکو هم از حضور سرخیو راموس، ادن هازارد، رافائل واران و دنی کارواخال بی بهره خواهد بود اما سایر بازیکنان تیم به خوبی نشان داده اند که می توانند جای آنها را پر کنند. کریم بنزما، بهترین بازیکن ماه گذشته لالیگا با ۱۸ گل در تعقیب لیونل مسی است که ۲۳ گل به ثمر رسانده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد و از طرفی دیگر، وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان اروپا نیز با دو گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند، هواداران تیمش را امیدوار تر کرده است.شکست در ال کلاسیکو برای رئال مادرید، می تواند به منزله خداحافظی با عنوان قهرمانی باشد، اما کسب پیروزی می تواند آنها را به رده دوم رسانده و برای ۹ هفته باقی مانده بسیار امیدوار کند، چرا که در بازی های پیش  رو، جدال حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید را هم شاهد خواهیم بود؛ لازم به ذکر است که تساوی در این دیدار، به ضرر هر دو تیم خواهد بود.

دیدار و ملاقات رائول گونزالس و کارلس پویول، اسطوره دو باشگاه در آستانه ال کلاسیکودر طرف مقابل، بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان، که ال کلاسیکوی رفت را در خانه با نتیجه ۳-۱ واگذار کرده و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم به دست پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی حذف شده است، تنها به فینال کوپا دل ری هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو و ادامه رقابت های لالیگا امید دارد.بارسلونا بعد از شکست مقابل کادیز در اوایل ماه دسامبر، عملکردی عالی در ادامه بازی های لالیگا داشته و با پشتوانه ۶ برد متوالی در لیگ به سراغ رقیب دیرینه می رود. در این دیدار بیش از پیش نگاه ها به لیونل مسی خواهد بود که در این فصل طی ۳۸ بازی در تمامی رقابت ها، ۲۹ گل و ۱۳ پاس گل داده است و در صدد جبران ناکامی ها در ۶ ال کلاسیکوی اخیر خواهد بود.

نکات آماری و آخرین اخبار از اردوی دو تیم .در تیم بارسلونا هم فیلیپه کوتینیو، آنسو فاتی و نتو به علت مصدومیت غایب خواهند بود.

دو تیم در تاریخ رقابت های لالیگا ۱۸۱ بار به مصاف هم رفته اند که سهم رئال مادرید ۷۴ پیروزی و سهم بارسلونا ۷۲ پیروزی بوده است و ۳۵ بار هم مساوی کرده اند.

رئال مادرید در دو تقابل اخیر لالیگایی مقابل بارسلونا پیروز بوده، و آخرین پیروزی بارسلونا مقابل لوس بلانکوس به مارس ۲۰۱۹ برمی گردد (۱-۰).

در مجموع تقابل های دو تیم هم رئال مادرید با ۹۷ پیروزی پیشتاز است، در حالیکه بارسلونا ۹۶ پیروزی دارد.

لیونل مسی از بارسلونا با ۲۶ گل زده، بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو است، در حالیکه کریم بنزما در طرف مقابل تنها ۹ گل وارد دروازه بارسلونا کرده است.

با توجه به غیبت سرخیو راموس، لیونل مسی می تواند به صورت مشترک با کاپیتان رئال مادرید، صاحب رکورد بیشترین بازی در تاریخ ال کلاسیکو شود (۴۵)

ادن هازارد طی دو فصلی که پیراهن رئال مادرید را به تن کرده است، هنوز موفق به تجربه حضور در ال کلاسیکو نشده است!بارسلونا هر ۹ بازی خارج از خانه اخیر لالیگایی خود را پیروز شده است

به نقل ازنشریه مارکا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید فهرست بازیکنان خود برای بازی  امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید که از ساعت۱ ۲  به وقت اروپابرگزار می‌شود.بر اساس اعلام سایت دو باشگاه فهرست بازیکنان دو تیم برای این بازی به شرح زیر است:

رئال مادرید
دروازه‌بان‌ها:کورتوا، لونین، آلتوبه
مدافعان: میلیتائو، ناچو فرناندس، مارسلو، آلوارو اودریوسولا، فرلان مندی
هافبک‌ها: تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده، ایسکو
مهاجمان: کریم بنزما، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور، ماریانو دیاس و رودریگو گوئس

بارسلونا
دروازه‌بان: تراشتگن، ایناکی پنیا و آرنائو تناس
مدافعان: دست، سرخی روبرتو، پیکه، لنگله، آرائوخو، مینگسا، اومتیتی، جوردی آلبا و جونیور
هافبک: بوسکتس، دیونگ، پدری، پیانیچ، ریکی پوج و یاییکس
مهاجمان: گریزمان، دمبله، ترینکائو و برایت‌ویت،مسی

اسامی ۱۲ کشتی گیر که در قزاقستان به سهمیه المپیک رسیدند

به گزارش ایسنا، در پایان دیدارهای نیمه نهایی کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، ۱۲ فرنگی کار از کشورهای مختلف با رسیدن به فسنال موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو برای کشورشان شدند که از این تعداد ۲ سهمیه نیز توسط محمدرضا گرایی در ۶۷ و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم از آن ایران شد.حسین نوری در ۸۷ کیلوگرم تنها ناکام تیم ۳ نفره کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها بود که با شکست ناباورانه مقابل حریف نه چندان مطرح خود از چین از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند تا کار تنها سهمیه باقیمانده به رقابت های جهانی گزینشی المپیک در بلغارستان کشیده شود.

کشتی فرنگی ایران پیش از این در رقابت های جهانی قزاقستان ۲۰۱۹ موفق به کسب ۳ سهمیه از ۶ سهمیه کامل المپیک شده بود.

اسامی فینالیست های رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند به شرح زیر است:

وزن ۶۰ کیلوگرم: سایلیک والیهان(چین) – ژولامان شارشنبکوف(قرقیزستان)

وزن ۶۷ کیلوگرم: هانسو ریو(کره جنوبی) – محمدرضا گرایی(ایران)

وزن ۷۷ کیلوگرم: آکژول ماخمدوف(قرقیزستان) – شوهی یابیکو(ژاپن)

وزن ۸۷ کیلوگرم: فی پنگ(چین) – نورسلطان تورسینوف(قزاقستان)

وزن ۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی(ایران) – اوزور ژوزوبکوف(قرقیزستان)

وزن ۱۳۰ کیلوگرم: مامینجان عبدالله یف(ازبکستان) – مینسئوک کیم(کره جنوبی).

https://akhbar-rooz.com/?p=109644 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x