اسناد انترناسیونال ۳ در رابطه با تشکلات طبقه ی کارگر هم نظرات بلشویکها را به خوبی نشان می دهد که هنوز معتبر است یک مسئله ی تارخی را نباید به افراد تقلیل داد . فارسی نمی فهمد که بورژوازی ایران اگر حجاب یا قانون موانع توسعه ای سرمایه داری می بود قطعا حل می کرد و فارسی ذره ای فکر نکرده که چرا بورژوازی احمق است و منافع خودش را در نظر نگرفته است .در نظامهای قبل از سرمایه داری اینها اهرمهای اختناق علیه توسعه و موانع سرراه بورژوازی صنعتی محسوب می شدند و در ایران ما با بورژوازی خام فروش رانتخوار روبرو هستیم که حتی توسعه ی صنعتی اش مطابق نیازهای بورژوازی رانتخوار است مثلا برای تیم سرمایه غذا تهیه کند یا ابزارهای ساده تهیه کند از اینرو راه حل بورژوائی راه حلی ارتجاعی محسوب شده و احیای همین رانتخواری را خواهان است پس فارسی خواهان موزون کردن سرمایه داری است تا اقتصاد ایران برای سرمایه داری سودآور شود نه سوسیالیسم . چون اولین اقدامات سوسیالیستی الغای مالکیت خصوصی اجتماعی کردن مالکیت و الغای کارمزدی..
اسناد انترناسیونال ۳ در رابطه با تشکلات طبقه ی کارگر هم نظرات بلشویکها را به خوبی نشان می دهد که هنوز معتبر است یک مسئله ی تارخی را نباید به افراد تقلیل داد . فارسی نمی فهمد که بورژوازی ایران اگر حجاب یا قانون موانع توسعه ای سرمایه داری می بود قطعا حل می کرد و فارسی ذره ای فکر نکرده که چرا بورژوازی احمق است و منافع خودش را در نظر نگرفته است .در نظامهای قبل از سرمایه داری اینها اهرمهای اختناق علیه توسعه و موانع سرراه بورژوازی صنعتی محسوب می شدند و در ایران ما با بورژوازی خام فروش رانتخوار روبرو هستیم که حتی توسعه ی صنعتی اش مطابق نیازهای بورژوازی رانتخوار است مثلا برای تیم سرمایه غذا تهیه کند یا ابزارهای ساده تهیه کند از اینرو راه حل بورژوائی راه حلی ارتجاعی محسوب شده و احیای همین رانتخواری را خواهان است پس فارسی خواهان موزون کردن سرمایه داری است تا اقتصاد ایران برای سرمایه داری سودآور شود نه سوسیالیسم . چون اولین اقدامات سوسیالیستی الغای مالکیت خصوصی اجتماعی کردن مالکیت و الغای کارمزدی..