جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجمع اعتراضی در مونیخ، همزمان بر با برگزاری کنفرانس امنیتی در این شهر


امسال نیز همزمان بر برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ نیروهای مترقی و ضدجنگ و نظامی گری در برابر هتل بایشر هوف محل برگزاری این کنفرانس تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

کنفرانس امنیتی مونیخ از سال ۱۹۶۲ میلادی به طور منظم برگزار می شود. در کنفرانس مونیخ تصمیمی گرفته نمی شود و صرفا ویژه اظهار نظر، رایزنی و دیدارهای سیاسی است. در این کنفرانس هر ساله به یک موضوع مهم امنیت بین المللی پرداخته می شود. کنفرانس مونیخ به یکی از مجامع بین المللی مهم در عرصه امنیت جهانی تبدیل شده است.

در این کنفرانس، سیاست مداران متخصص در امور امنیتی (معمولا وزیران امور خارجه و دفاع)، نظامیان، کارشناس امور بین المللی و نیز برخی از صاحبان صنایع تسلیحاتی از کشورهای مختلف جهان به بحث و بررسی در خصوص مسائل امنیت جهانی می پردازند. هزینه های این کنفرانس توسط وزارت دفاع آلمان و کمک های مالی صنایع تسلیحاتی تامین می شود.

هر ساله هم به هنگام برگزاری این کنفرانس نیروهای مترقی و ضد جنگ و نظامی گری تظاهرات اعتراضی علیه این کنفرانس در شهر مونیخ برگزار می کنند. امسال نیز فعالین صلح طلب و ضدجنگ در برابر محل کنفرانس دست به تجمع های اعتراضی زدند. یکی از شعارهای این تظاهرات مخالفت با لشکرکشی نظامی آمریکا به ایران بوده است.


https://akhbar-rooz.com/?p=20369 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa
mostafa
4 سال قبل

شعار منظورش اینه حکومت اسلامی را راحت بگذارید !

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x