جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همسر اسماعیل گرامی: صدای دردمند اسماعیل و خانواده اش باشید

خانم روح زاد همسر اسماعیل گرامی زندانی بازنشسته در یاداشتی کوتاه برای سندیکای کارگران شرکت واحد از تمامی تشکل های مستقل کارگری و صنفی و مدنی و دانشجویی درخواست کرد صدای دردمند اسماعیل وخانواده اش باشند.

متن یاداشت کوتاه خانم روح زاد همسر بازنشسته ۶۷ ساله زندانی به سندیکای واحد:

این جانب همسر اسماعیل گرامی بازنشسته زندانی که ۴۳روز میباشد که در بازداشت بسر میبرد، بارها به دادسرای اوین مراجعه کردم ولی اجازه دیدار با بازپرس پرونده را ندادند و هر بار دست خالی برگشتم. دیروز (۱۴۰۰/۲/۲۶) طی تماس تلفنی همسرم اعلام کرد که قرار بازداشت به وثیقه ۵۰۰ میلیون تومان تبدیل شده و تاریخ این دستور بازپرس (۱۴۰۰/۲/۲۱) می باشد ! نمی دانم چرا برگه با ۵ روز تاخیر به ایشان ابلاغ می شود؟!

امروز با تهیه مدارک و سند لازم به دادسرای اوین مراجعه کردم تا مراحل اداری انجام شود، ولی با این پاسخ رو به رو شدم که پرونده به دادگاه ارسال شده و حدود دوهفته طول می کشد.

درطی ۴۳ روز گذشته که همسرم زندانی است و از نظر جسمی هم شرایط خوبی ندارد رفتارهای نهادهای قضایی و امنیتی در دادسرای زندان اوین در پیگیری همسرم واقعا غیرمسئولانه بوده و تاکنون حتی یکبار هم پاسخ مناسبی درمورد وضعیت همسرم نشنیده ام .

همسرم ۶۷سال سن دارد و بجز پیگیری حقوق خودش و همکاران بازنشسته اش هیچ جرمی مرتکب نشده است اما او را در زندان کرده اند و با اینگونه رفتارها، خانواده اش را هم مورد اذیت و آزار قرارمیدهند واقعا باید به کی دردمان را بگوییم!؟

از تمام نهادها ی مدنی و تشکل های مستقل صنفی و کارگری و دانشجویی درخواست دارم صدای درد مرا به گوش مسئولین بیدرد برسانند.

https://akhbar-rooz.com/?p=113678 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x