جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنایه روحانی به مجلس: هول نشوید، بگذارید باتجربه ترها کار را پیش ببرند

رییس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت را به دولت ابلاغ کرد.

یک روز بعد، حسن روحانی با کنایه به او و مجلسیان گفت هول نشوند و بگذارند باتجربه ترها کار را پیش ببرند. روحانی روز پنجشنبه در سخنانی اظهارکرد: بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند!

وی که در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو سخن می گفت، خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می کند.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می خواهند کارها را سریع تر انجام دهند اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کارها را پخته تر پیش ببریم.

https://akhbar-rooz.com/?p=95827 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x