جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت سمیه راموز

سمیه راموز، شهروند اهل بوشهر حدود یک ماه قبل توسط ماموران اداره اطلاعات این شهر بازداشت شد. علیرغم گذشت زمان خانواده خانم راموز کماکان در بی‌خبری از سرنوشت او بسر می‌برند و عدم پاسخگویی نهادهای امنیتی باعث افزایش نگرانی آنها شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده خانم راموز در خصوص آخرین وضعیت او به هرانا گفت: “خانواده سمیه راموز هم به اداره اطلاعات بوشهر و هم به دادسرا مراجعه کرده‌اند. دادسرا مدعی می‌شود که خانم راموز را تحویل اداره اطلاعات داده‌اند و اداره اطلاعات هم بازداشت او را انکار می‌کند. خانواده او مستاصل شده‌اند و نمی‌دانند باید به چه نهادی مراجعه کنند تا پاسخی بگیرند”.
پرونده خانم راموز هم اکنون در شعبه ۱ دادسرای برازجان در حال بررسی است.

سمیه راموز از نزدیک به یک ماه قبل توسط ماموران اداره اطلاعات بوشهر بازداشت شد و در تاریخ ۳ خردادماه طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش از نگهداری خود در بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر خبر داد.

این منبع مطلع همچنین افزود: “سمیه راموز هفته گذشته در یک تماس تلفنی از سلامت خود و انتقالش به بازداشتگاه اداره اطلاعات بوشهر خبر داد. گمان می‌کنم که سمیه شب‌ها در زندان بوشهر نگهداری می‌شود و روزها برای بازجویی به اداره اطلاعات منتقل می‌شود”.
به نظر می‌رسد که بازداشت این شهروند به دلیل فعالیت در فضای مجازی صورت گرفته است.

سمیه راموز، فرزند حاجی، متاهل، ۳۷ ساله و ساکن شهرستان بوشهر است. خانم راموز آرایشگر است. خانواده وی پیشتر از آبادان به بوشهر مهاجرت کرده بودند.

https://akhbar-rooz.com/?p=31962 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x