جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیامدهای سیاسی یک ترور! – فرید انصاری دزفولی

ترور جنایتکارانه فخری زاده بدون اطلاع و موافقت ترامپ نبوده است. نتانیاهو بدون اخذ مجوز از ترامپ ، دست به یک چنین اقدامی نزده است. اساسا اسرائیلی ها و آنهم نتانیاهو اقدامی چنین خطرناک را بدون آنکه کاخ سفید را در جریان بگذارد و بدون کسب اجازه از آمریکا نمی تواند در ایران مرتکب تروری شوند. بنا به گفنه تمام برخی از مقامات امنیتی آمریکا و تحلیلگران سیاسی تا کنون آمریکا و اسرائیل در تمام خرابکاری ها و ترورها در ایران همکاری کرده اند.

شکی نیست اعزام دو بمب‌افکن استراتژیک ب۵۲ از داکوتای شمالی به جنوب خلیج فارس و حضور همزمان سه تبهکار بنام های مایک پمپئو و بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان در عربستان سعودی و بمباران‌های نیروهای تحت حمایت ایران در سوریه و همچنین بمباران محموله دولت ایران برای حزب‌الله لبنان در فرودگاه دمشق در چند روز گذشته‌ همگی در ارتباط مستقیم با ترور محسن فخری زاده در روز روشن در نزدیکی دماوند می باشد.

در رابطه با ترور فخری زاده پرسش‌های پرشماری بوجود می آید. چگونه است که اسرائیل در کشورمان به راحتی هر کاری که میل اش باشد انجام می دهد. در روز روشن اسناد های سری را با کامیونی می دزد و بدون مزاحمت به آذربایجان ارسال می کند. در روز روشن نیروگاه اتمی و مقر موشکی را منفجر می کند. در روز روشن وسط تهران نفر دوم القاعده را ترور می نماید. حال تروری را طراحی می کند و کادر فوق ارشد نیروگاه هسته ای ایران را آنهم با ۱۲ تروریست به راحتی به اجرا در می آورد.

  مجموع افرادی که روز جمعه در عملیات ترور شرکت می نمایند ۱۲ نفر بودند همراه با یک ماشین انفجاری . یعنی موساد انقدر بر اوضاع تسلط داشته است که ۱۲ نفر با خونسردی یک فرد مهم تحت حفاظت را ترور می کنند و بی دغدغه با صحت کامل می گریزند. آنچه مسلم است تیم ترور فقط این ۱۲ نفر نبوده اند. ۱۲ نفر فقط  در بخش عملیاتی اقدام کرده اند. 

تدارک و سازماندهی یک عملیات تروریستی انهم توسط یک کشور بیگانه و آنهم توسط ۱۲ تروریست و انهم در وسط ایران و چند کیلومتر در مجاورت پایتخت نشانی آشکار از نفوذ و حضور قوی اسرائیل در عمق دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران دارد. این نفوذ به قدری گسترده و قوی می باشد که اسرائیل همه چیز را در کنترل خود داشته است و دارد.

اطلاع از سفر، اطلاع از مسیر، اطلاع از روز سفر، اطلاع از ساعت سفر، اطلاع از ماشین و شماره و نوع ماشین . این همه اطلاع متمرکز را موساد فقط می تواند از طریق شبکه گسترده نفوذ خود در سیستم های امنیتی و اطلاعاتی ایران و حتی تا بیت رهبری صاحب شود.

 این ترور توسط موساد نشان می دهد چقدر دست نهاد های اطلاعاتی اسرائیل در ایران باز است و چقدر توانسته اند تا مغز استخوان جمهوری اسلامی نفوذ کنند بطوریکه به سادگی هر کاری که میل شان است انجام می دهند.

ترور فخری زاده نکته دیگری را عیان و عیانتر می نماید و آن فروپاشی رژیمی کاملا تهی و پوشالی که دیگر هیچگونه اعتبار و توان و اقتداری ندارد و فقط با سرنیزه و فقط با سر نیزه و هارت و پورت زنده است.

ما ایرانیان در چنگال رژیمی قرار گرفته ایم که نمی تواند از جان خود و مقامات عالیرتبه خود حتی مقام معظم رهبری حفاظت نماید. پیام اسرائیل به مقامات حکومت ایران اینست که هیچ کدامتان در امان نیستید و به راحتی محو تان می کنیم.

نتانیاهو می داند که بزودی کسی اجاره نشین کاخ سفید میشود که علاقه مند به احیای توافق هسته ای و بازگشت به برجام است. دولت بایدن بازگشت به برجام را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. نتانیاهو با همراهی ترامپ مرتکب این ترور شده است تا شاید مانع راه جو بایدن شود و بازگشت به برجام را برای او مشکل ساز و چالش برانگیز نماید. این ترور هیچ دستاوردی در سطح جهان نه برای اسرائیل دارد و نه آمریکا. پیامد ترور برای دولت اسرائیل آن است که دولت بایدن همچون دولت اوباما با اسرائیل رفتاری غیر صمیمانه داشته باشد چون می داند نتانیاهو در کل مشکلی برای ریاست جمهور جدید آمریکا و دولت آمریکا خواهد بود.  

اما ترور فخری زاده در مجموع به نفع جمهوری اسلامی تمام می شود و این برای خامنه ای یک دست‌آورد سیاسی است؛ بخصوص برای انتخابات ریاست جمهوری چند ماه دیگر در ایران. ترور باعث میشود باز هم عده ای از مردم به حکومت رو آورند و از جمهوری اسلامی دفاع نمایند و پایگاه خامنه ای و رژیم را برای مدتی مستحکم تر نمایند. حکومت همچون تشییع جنازه قاسم سلیمانی میلیون‌ها انسان را بسوی خود خواهد کشاند تا قدرت خود را نشان دهد. علاوه براین جمهوری اسلامی در سطح جهان بخصوص در میان مسلمانان مظلوم نمائی کند و اعتباری هر چند موقتی نصیب خود نماید.

 قبول کنیم که تمام این مصیبت ها و بلاهایی که امروز بر سر مردم ایران می بارد از وجود نامیمون نظام ولایت مطلقه فقیه و بی کفایت و بی درایتی شخص علی خامنه ای می باشد. کشورمان از هر طرف در محاصره آمریکا و اسرائیل است و در  آتش می سوزد. این محاصره پیامد چهل سال رژیمی است که بعد از اشغال سفارت آمریکا کشور و ملت ایران را به گروگان آمریکا در آورد.

پس اگر می خواهیم ایران در آتش نسوزد و سایه جنگ و تحریم بالای سرمان نباشد و ایران محل اقدامات تروریستی اسرائیل و آمریکا قرار نگیرد و سایه ترور و تروریسم از سر ما ایرانیان کوتاه شود و جلوی ویران شدن کشورمان و خودمان و آیندگان مان را بگیریم. فقط یک راه برون رفت از این اوضاع وجود دارد. برخاستن و قیام کردن بر علیه رژیم پوسیده و پوشالی جمهوری اسلامی و دفاع کردن از حقوق انسانی، حقوق شهروندی و حقوق ملی خود و صاحب شدن کشور اشغال شده مان توسط آل خمینی می باشد. هیچ ملتی در جهان بدون پرداخت هزینه جانی و مالی و استفاده کردن از توانایی‌های خویش قادر نبوده است صاحب سرنوشت خویش گردد و در دمکراسی زندگی کند و به استقلال و آزادی دست یابد. پس سزاوار و شایسته نیست ملت ایران در چنین وضعیت ترور و تحریم خانمانسوزی با اقتصادی ورشکسته و گرانی سرسام‌آوری که آنان را به خاک سیاه نشانده است زندگی کند و در چنگال رقابت های منطقه ای دو دولت تروریستی ایران و اسرائیل منکوب شود.

امیدوارم فردا یک بنده خدای زندانی مثل مازیار ابراهیمی را شکنجه نکنند تا به زور شکنجه مجبور شود در تلویزیون اعتراف نماید و بگوید من طراح ترور فخری زاده و نوکر موساد بوده ام.

https://akhbar-rooz.com/?p=95367 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
3 سال قبل

جمهوری اسلامی با ترور آمد و با ترور ماند و با ترور شاید خواهد رفت!
این حکومت برای مردم بی سلاح و سازمان نیافته شیر است و سربازان گمنامش با شکنجه و هارت پورت قدرتنمایی می کنند ولی در مقابل سازمانهای مسلح و متمرکز ناتوانی نامحدودی از خود نشان می دهند.
حال شاید این شیوه مبارزه صرف نظر از خوب و یا بد بودنش در کشور رشد یابد!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x